Strona 11 z 90 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 21 61 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 220 z 1788
Like Tree2024Likes

Wątek: PLL LOT - dyskusje o finansach, restrukturyzacji, prywatyzacji i inne II

  1. #201

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A swoją drogą, nie jest planowany powrot na trase do Hanoi? Az tak kiepsko to wygladalo, i bezpiecznik w LPC byl "dobrym" pretekstem?...
    Ja co prawda nie latałem jeszcze wtedy na "dużym", więc opieram się tylko na tym co mówili znajomi na pokładzie, ale podobno samoloty były prawie zawsze pełne, sporo tranzytów, bardzo dużo Skandynawów... Problem chyba bardziej, wtedy był w braku maszyn, bo Pekin był przywracany. Hanoi ze swoimi godzinami odlotu z Wawy i przylotu do niej kiepsko się też rotowało z godzinami rejsów atlantyckich. I samolot zamiast latać dużo więcej godzin i zarabiać stał na lotniskach. (chyba z 8h stał w Hanoi, przylatywał do WAW o 6tej rano, i czekał na Atlantyk o 13 czy 17...) No A Pekin rewelacyjnie wpasował się w rotacje samolotów na atlantykach...

    Na a co do E195, nie przypominam sobie też, podobnie jak Lelek, raczej sytuacji, że gdzieś z wymienianych kierunków, nie zabieraliśmy np. bagażu bo było na styk z zasięgiem przy komplecie pasażerów... To chyba jakieś naprawdę losowe sytuację, z pełnymi bagażnikami, 100% obłożeniem i huraganowym wiatrem w dziób na trasie...

  2. #202

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    Trochę jednak przesadzasz, nie spotkałem się jeszcze z kłopotami załadunkowymi do TBS, a TLV swego czasu nie zabierał bagazy aby jak najmniej tankowac w drogę powrotną. Co do Kairu się nie wypowiem ponad to, że na poczatku jak zaczynałem pracować na lotnisku rozłądowałem bagaznik i taki mały nie był.
    A dlaczego nie było tankowania w TLV?

  3. #203

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    samoloty do Hanoi mogly latac pełne (jak wszedzie indziej) pytanie tylko przy jakich cenach? samolot zapełnic mozna zawsze, ale czy pokryje to koszty (a tam podobno glownie bardzo niskopłatny ruch był)

  4. #204
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zennnek Zobacz posta
    podobno samoloty były prawie zawsze pełne
    W biznesie też?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  5. #205

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Czy LOT nie powinien pomyśleć również o nowej trasie gdzieś w Kanadzie? Pamiętam kiedyś latał do Edmonton, nie wspominając o Montrealu? Myślę, że świetnie byłoby zobaczyć np. Vancouver.

  6. #206

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Wersja dla prasy była taka ze C bylo puste do/z Hanoi. A jak bylo naprawde ?

  7. #207

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    99

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    A dlaczego nie było tankowania w TLV?
    \
    Zbyt drogie paliwo

  8. #208
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Dziwnę to troche. Drogie paliwo, więc nie ładowano bagażu. I jak go potem dostarczano? Statkiem?

  9. #209
    Awatar agentF

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cwiaruna Zobacz posta
    Czy LOT nie powinien pomyśleć również o nowej trasie gdzieś w Kanadzie? Pamiętam kiedyś latał do Edmonton, nie wspominając o Montrealu? Myślę, że świetnie byłoby zobaczyć np. Vancouver.
    Podobno Montreal ma duże szanse od 2017 r.

  10. #210
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    \
    Zbyt drogie paliwo
    YYYYY???? Chyba źle coś usłyszałeś
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #211

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Z potwierdzonych źródeł wiem, że w tym roku ( październik) ma wystartować Tokio i Seul….
    Piotrek




  12. #212

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    @Pedroos, ten Seul i Tokio to chyba moga w pazdzierniku byc ogloszone, a nie wystartowac?

  13. #213
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pedroos Zobacz posta
    Z potwierdzonych źródeł wiem, że w tym roku ( październik) ma wystartować Tokio i Seul….
    Coś te źródła są słabe żadna nowa trasa nie wystartuje w 2015.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #214

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Info od pilotów :-)

    @egon Ograniczenia nałożone przez KE kończą się z początkiem sezonu zimowego prawda, czy coś pokręciłem?
    Piotrek




  15. #215
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Planowo ograniczenia kończą się 31.12.2015.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  16. #216

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dziękuję ! :-)
    Piotrek




  17. #217

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    99

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    YYYYY???? Chyba źle coś usłyszałeś
    To w takim razie dlaczego1/2 a nawet 3/4 bagażu nie leciało, aby potem przez kilka dni kwitnąć na sortowni jako rush'e, a jedynym powodem dla którego nie zostały zabrane do 737 był brak udźwigu? Przeciez normalnie i 737 i nawet E195 spokojnie latały na kompletach z bagażami i Cargo. Nie mówię, że jest tak zawsze ale przez kilka dni zeszłego roku tak się działo.

  18. #218
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ale nie z powodu paliwa na pewno
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #219
    Awatar symbian

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    YYYYY???? Chyba źle coś usłyszałeś
    Często TLV ma to do siebie, że bagaży jest bardzo dużo i są bardzo ciężkie, więc skoro została połowa to najprawdopodobniej został przekroczony MTOW. Do tego jeszcze mógł wiać silny wiatr i np. silne opady deszczu w WAW -->stąd taka decyzja kapitana.
    E95 LO są w wersji LR, gdyby zamówiono wersję AR samolot mógłby w teorii zabrać 1500 kg więcej, czyli w przybliżeniu 40-70 sztuk bagażu więcej


  20. #220

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Na nowej stronie Lotniska Okęcie na mapie połączeń jest trasa do Hong-Kongu i Alma-Aty, tak gdybam tylko

Strona 11 z 90 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 21 61 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •