Zamieszczone przez
arturn
Napisalem duze zamowienie i mocne echo. Dlaczego?
Mocne echo dlatego, ze dzisiaj ze wzgledu na MAXy wszystko wokol B odbija sie mocnym echem, jesli jest zla wiadomoscia. Utrata stalego klienta, nawet sredniego, a takim jest LOT, nie zrobilaby oczywiscie czolowek serwisow informacyjnych, ale zostalaby przy okazji (dla wielu niewatpliwie z satysfakcja) odnotowana w prasie przy okazji kolejnych artykulow o MAXie i B.
Trzeba bylo obejrzec jak juz sporo po katastrofie w Teheranie w niektorych serwisach informacyjnych w USA dalej zastanawiano sie czy to byl MAX. Oczywiscie wiedziano juz pewnie, bo az tak glupi nie sa, ze MAX to nie byl, ale widac negatywne informacje wokol B moga dobrze przyciagac uwage widzow a przynajmniej tak uwazaja decydenci w tamtejszych mediach. Beda wiec te negatywne informacje, duze i male, z luboscia kolekcjonowac.
Odnosnie wielkosci zamowienia: ile jest obecnie zamowien na 787-10? Lacznie z niepotwierdzonymi cos kolo 50?
Ile wynosza w ostatnich latach netto coroczne nowe zamowienia na 787? Cos kolo 80?
Myle sie, czy >25 x 787 to ma obecnie we flocie cos z 10 operatorow na swiecie?
Czy B ma wyprzedane wszystkie miejsca na tegoroczna i przyszloroczna produkcje 787? Przyszloroczna na pewno nie, tegoroczna chyba tez nie.
Nie jestesmy wiec i oczywiscie nie bedziemy klientem na poziomie ANA czy AA, ale nikt laski nie robi, wiec nie ma co sie samemu pomniejszac do roli takiego, ktorym nikt sie nie przejmuje, bo jest inaczej. To biznes i duze pieniadze, po ktore zawsze warto sie schylic.
Zakładki