Składam wniosek o przeniesienie kolegi do Sekcji Gimnastycznej.
z pozdrowieniami
km
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
"I nieprawdą jest, że dach przeciekał bo wtedy prawie nie padało..." A tak naprawdę to "Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje prezes naszego klubu, niech żyje nam...". 40 prawie lat minęło i nic się nie chce zmienić....
Pozdrawiam
MD
Niektórzy widzą drzewa, inni widzą las.
z pozdrowieniami
km
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
A to przepraszam... "Sekcja specjalna zawsze lojalna..." ("Seksmisja", reżyseria Juliusz Machulski)
Cała sprawa jest (teoretycznie) bardzo prosta - opublikujcie (piszę "wy", ponieważ jesteś Rzecznikiem) szczegółowe i rzetelne zestawienie finansowe za 2019 i wszystko będzie jasne a ewentualne dywagacje i dyskusje dotyczyć będą szczegółów tego opracowania na które to szczegóły również jasno i rzetelnie rzucisz światło swej "wewnętrznej wiedzy" .
Bez powyższego nie ma co "wstrzymywać" - informacja jest o stracie oraz o podatku rzędu 3000 złotych.
Kiedy to zestawimy z hasłami jak to LOT jest dla naszego kraju "ważny" i jaki pozytywny wpływ generuje w naszej rzeczywistości gospodarczej. Kiedy wspomnimy, że jeszcze kilka miesięcy temu LOT wybierał się "na zakupy" do Niemiec i budował hub w Budapeszcie to po prostu "rodzą się pytania".
Wybacz, ale hasło "Wstrzymajcie konie ..." w takich okolicznościach niczego nie "załatwia" a może wręcz "lekko" rozdrażniać
Adam
Lot pewnie zaciągnął sporo kredytów w państwowych bankach skoro przy takich stratach i załamaniu w tym roku jeszcze ma płynność. Widocznie zarządzający zauważyli że można się tanio zadłużać i wykorzystali to do ekspansji gdzie się da.
LOT opublikowal dziś sprawozdanie finansowe za 2019 rok. Podobnoż 69M PLN na plusie.
W 2019 r. LOT osiągnął przychód ze sprzedaży w wysokości 7,37 mld zł, czyli o ponad miliard zł więcej niż w 2018 r. Zysk na działalności podstawowej wyniósł 113,9 mln zł. W ubiegłym roku LOT przewiózł na pokładach rekordową liczbę 10 mln pasażerów i uruchomił 15 nowych połączeń. To kolejny rok, w którym spółka utrzymała rentowność mimo problemów z globalnym uziemieniem floty B737MAX i silnikami Rolls Royce w Boeingach 787.
Ubiegły rok LOT zakończył z zyskiem z działalności podstawowej, czyli przewozu pasażerów na poziomie 113, 8 mln zł. Jednocześnie spółka zwiększyła przychody ze sprzedaży do 7,37 mld w porównaniu do 6,19 mld zł w roku poprzednim.
Wynik z działalności operacyjnej przed amortyzacją (EBITDA) wyniósł w ub. roku 142,6 mln zł, a z kolei wynik na działalności operacyjnej (EBIT) 91,9 mln zł.
W ubiegłym roku, czwarty rok z rzędu, wypracowaliśmy zysk i zwiększyliśmy skalę działalności przewożąc na pokładach rekordową liczbę 10 mln pasażerów. Potwierdza to, że strategia rentownego wzrostu, którą obraliśmy w 2016 r. była słuszna. Dziękuję za ciężką pracę całemu zespołowi LOT-u, a naszym pasażerom za zaufanie_– mówi_Rafał Milczarski, prezes LOT-u.
W 2019 r. w stosunku do 2018 r. największą dynamikę wzrostu liczby pasażerów zanotowały rejsy dalekiego zasięgu (przyrost o 30,4%). Na lotach krótko- i średniodystansowych przewieziono o 11,4% więcej pasażerów niż rok wcześniej, a w rejsach krajowych o 4,7%. W 2019 r. zainaugurowano_m.in.: trasy Warszawa-Miami, Warszawa-Delhi, Warszawa-Kolombo i Budapeszt-Seul, dzięki czemu na koniec roku w ofercie polskiego przewoźnika było ponad 120 połączeń.
Oczywiście bieżący rok jest dla nas znacznie trudniejszy i skupiamy się teraz na optymalizacji naszej działalności, tak by przetrwać najtrudniejszy czas dla branży lotniczej. Na szczęście nasze wyniki z lat ubiegłych dowodzą, że potrafimy pracować z zaangażowaniem i osiągać założone cele –_dodaje_Rafał Milczarski.
_
z pozdrowieniami
km
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
@Egon - wynik bilansowy?
Piotr
Zakładki