Nie. Brutto przeznaczyli 11,4 mln a lot dał 12 a sprintair 14. Wiec w razie z osłonami się nie wyjaśni to mogą unieważnić i zmienić kryterium.
Linie lotnicze lecÄ na rekord | Logistyka - Puls Biznesu - spedycja transport, kurierzy, drogi, pociÄ gi, benzyna, Ĺźegluga, samoloty
— Polska i cały region Europy Środkowej i Wschodniej wydają się być w bardzo dobrej sytuacji. Fundamenty wzrostu ruchu pasażerskiego są bardzo silne i rynek nadal będzie rozwijał się w tempie o wiele powyżej średniej. Spodziewamy się, że dla LOT-u 2017 będzie kolejnym rokiem rentownego rozwoju. Dzięki nowym samolotom i kolejnym nowym połączeniom mamy szansę powtórzyć sukces kończącego się roku — twierdzi Rafał Milczarski, prezes LOT-u. W 2016 r. linia rozwinęła siatkę o ponad 20 proc., przewiozła5,5 mln pasażerów, miała ponad 4 mld zł obrotów i 150-200 mln zł zysku z działalności podstawowej. Linia odbiła część polskiego nieba: po trzech kwartałach miała 19,9 proc. rynku, a drugi dotychczas Wizz Air spadł na trzecie miejsce z 19,4 proc. Liderem zostaje irlandzki Ryanair (26,5 proc.).
"Białoruś ogłasza reżim bezwizowy, w tym dla Polski. Warunkiem będzie przekroczenie granicy na lotnisku w Mińsku".
W sumie ciekawe pole do popisu dla LOT.
Wojna o cennik na Lotnisku Chopina: Preferencje dla LOT-u, Ryanair skarĹźy siÄ do ULC - Transport - Gazeta Prawna - wiadomoĹci, podatki, prawo, biznes i finanse
Ryanair skarży się do Urzędu Lotnictwa Cywilnego i zapowiada, że pójdzie do sądu. Inne linie też protestują przeciwko preferencjom dla PLL LOT.
Od 30 października na warszawskim lotnisku obowiązuje cennik promujący ruch przesiadkowy. Za pasażera zmieniającego połączenie w stolicy na podstawie jednego biletuprzewoźnicy płacą Przedsiębiorstwu Państwowemu „Porty Lotnicze” (PPL) po 10 zł – to dzięki podwyższeniu zniżki transferowej – podczas gdy za innych podróżnych opłata wynosi 60 zł. Dzięki nowym zasadom LOT, obsługujący ponad 90 proc. ruchu przesiadkowego na Okęciu, zmniejszy koszty nawet o 25 mln zł rocznie.
– Odwołaliśmy się do prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego od decyzji aprobującej cennik. Sprawa jest w toku – mówi Juliusz Komorek, członek zarządu Ryanaira. Irlandzki przewoźnik jest numerem jeden w Polsce pod względem udziałów w rynku (ponad 30 proc.), co jest głównie zasługą Modlina. Jednak od jesieni wykonuje też loty krajowe z Chopina, rywalizując z LOT-em.
Ryanair odprawiający pasażerów w pełni w Modlinie za 6 zł/sztuka skarży się na LOT przesiadającego pasażerów w Warszawie za 10 zł/sztuka, fuck logic.
Od początku twierdziłem, że ten kto wpuścił FRancę na Okęcie powinien zostać powieszony za jaja w miejscu szybowca w terminalu.
A tego typu newsy tylko mnie utwierdzają w tym przekonaniu.
Ryanair to rak, który toczy europejskie lotnictwo cywilne.
Za kilka lat wszyscy będą płakać tak jak dziś płacze się dlatego, że większość produkcji odbywa się w Azji.
Zakładki