Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 41
Like Tree23Likes

Wątek: LOT Flight Academy

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie LOT Flight Academy


    Polecamy

    Dzisiaj na facebooku Tecnam Aircraft pojawiła się taka oto informacja:

    LOT Polish Airlines new Flight Academy
    selects Tecnam!!!!!!!

    Tecnam announced today that LOT Polish Airlines had selected Tecnam to be their aircraft partner of choice to support their new venture, the LOT Flight Academy.
    Initial deliveries are for two Tecnam P2008JC’s and one Tecnam P2006T Twin, with the fleet expected to grow to 10 aircraft within two years.
    LOT’s selection of Tecnam followed a most rigorous selection and intensive evaluation process involving all leading General Aviation manufacturers.
    Roman Kurowski, LOT Polish Airlines Technical Expert, Investment Purchasing Unit said, “We were delighted with the way Tecnam responded to our challenging tender requirements. Of course the Tecnam aircraft speak for themselves, be it in terms of reliability and low operating costs. However, we found Tecnam’s in-service reputation, support and professionalism in particular, reinforced our decision to choose them as our partner in our new Flight Training Academy venture”.
    “We are very proud the LOT Polish Airlines have chosen Tecnam to partner its Flight Training Academy aspirations” said Paolo Pascale, Tecnam’s Managing Director. “With many Tecnam P2008’s and P2006T’s already in service worldwide, including 15 aircraft operating with Aero-Club Air France, we are delighted that we are the aircraft of choice for so many of the world’s leading Flight Training Organisations”.
    LOT Polish Airlines has built an enviable reputation for service and innovation in the commercial airline world. They were the first European airline to introduce the Boeing 787 Dreamliner into service and the establishment of its on Flight Training Academy is set to support its significant expansion plans. Tecnam’s next-generation 11-seater P2012 Traveller may well feature in those plans!




    Ktoś wie coś więcej?

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Zapytaj w ULCu czy juz sie ATO zarejestrowało

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Ciekawy jestem jaki bedzie model business'owy tego przedsięwzięcia. LOT nie jest tak bogata linia aby szkolić pilotów za własne pieniadze, skoro na rynku są setki osob wyszkolonych, skłonnych zapłacić za TR, a pozniej jeszcze latac za darmo, a nawet do tego dopłacać.
    Isc na szkolenie zintegrowane do MPL w sytuacji, gdy nie ma pewności, ze linia bedzie istniała za rok czy dwa nie ma sensu, tym bardziej jesli trzeba bedzie za to płacić.
    jest tez możliwość, ze bedą szkolili modułowo do CPL+IR/ME, a dzięki marce i związanej z nią mglistym obietnicom zatrudnienia dla najlepszych, w miarę potrzeb operacyjnych, bedą mogli mieć całkiem wysokie ceny i zajęcie dla swoich pilotów w czasie, gdy jest mniej latania w linii. Dobry ATO moze mieć bańkę zysku rocznie (jesli pozyska kilkudziesięciu zagranicznych adeptów rocznie), co w sytuacji LOTu moze być istotnym dochodem.
    bedrzich likes this.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    A to nie jest przypadkiem tak, że jest to oddzielny podmiot, płacący PLL Lot za używanie nazwy, znaku towarowego i firmujący się renomą przewoźnika?

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Bardzo interesujące. Bezpieczeństwo w lotnictwie GA a szczególnie w szkoleniu początkowym jest o wiele niższe niż w lotnictwie transportowym, a bardzo dużo wypadków kończy się śmiertelnie. To nie jest przypadek że żadna linia dbająca o wizerunek nie pozwala sobie na firmowanie tego typu przedsięwzięć swoim logo na samolotach.
    aviata likes this.

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Bardzo interesujące. Bezpieczeństwo w lotnictwie GA a szczególnie w szkoleniu początkowym jest o wiele niższe niż w lotnictwie transportowym, a bardzo dużo wypadków kończy się śmiertelnie. To nie jest przypadek że żadna linia dbająca o wizerunek nie pozwala sobie na firmowanie tego typu przedsięwzięć swoim logo na samolotach.
    Lufthansa Flight Training - Wikipedia, the free encyclopedia
    marcoos and Istvan like this.

  7. #7
    Awatar trabin

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPRU
    Celestron C70, Canon 600D + EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II, EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II.
    http://www.flightradar24.com/

  8. #8
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    No nie wiem, gdybym miał ponad pół miliarda długów nie rozkręcałbym kolejnych wątpliwych biznesów tylko starałbym się spłacić wierzycieli z czegoś, co przypomina działalność z wiarygodnym biznesplanem.
    Dekpol likes this.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  9. #9

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jest subtelna różnica między tym co robi Lufthansa, Air Berlin czy nawet Swiss a malowaniem całych małych samolotów w swoje barwy i lataniem w nich po swoim podwórku. Niemniej samoloty wybrali niezłe.

  10. #10
    Awatar PapaNovember

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPKR/RZE/GDN

    Domyślnie

    Z pudelek.pl wiem, że to samoloty dla ATO BartoliniiAir które są w malowaniu LOT tylko w celach propagandowych.
    Per aspera ad astra!!!
    Pagonów się nie kupuje - pagony się zdobywa! [layoverlover]

  11. #11

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Bardzo interesujące. Bezpieczeństwo w lotnictwie GA a szczególnie w szkoleniu początkowym jest o wiele niższe niż w lotnictwie transportowym, a bardzo dużo wypadków kończy się śmiertelnie. To nie jest przypadek że żadna linia dbająca o wizerunek nie pozwala sobie na firmowanie tego typu przedsięwzięć swoim logo na samolotach.
    Też wydaje mi się to bez sensu. Ani nie dostarczy to pilotów, bo tych jest pełno "na ulicy", ani nie dostarczy to renomy... kasy chyba też nie, bo jakoś nie chce mi się wierzyć że Bartolini jest w stanie sypnąć za to więcej niż kilkadziesiąt tysiaków.

    Za to jak Tecnam w malowaniu żurawia spadnie albo chociaż opona poleci przy lądowaniu to na WP i Onecie będzie ładna laurka nt. Lotu.

  12. #12
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czepiacie się Chłopaki

    Nie znam szczegółów tego projektu, ale z informacji z które posiadam projekt wygląda niegroźnie.
    Wątpię, żeby LOT wykładał kasę na szkolenie pilotów - raczej każdy będzie płacił za siebie za szkolenie w prestiżowej LOT Flight Academy
    Wątpię, żeby LOT płacił za samoloty.

    Pewnie układ jest taki, że LOT daje instruktorów (były propozycje dla pilotów, którzy mają ważne uprawnienia instruktorskie), program szkolenia i logo.
    FTO zyskuje atrakcyjne "opakowanie" swojego produktu i przewagę marketingową nad konkurencją.
    Uczniowie zyskują latanie z pilotami liniowymi z dużym doświadczeniem, może sensowny program wykładów do ATPL(a), który ich naprawdę przygotuje do latania w liniach, a i pewnie jakiś skrócony proces rekrutacji do LOT, gdy będzie nabór.
    LOT zyskuje co roku kilkunastu wyszkolonych pilotów, których może obserwować na każdym etapie szkolenia i kontrolę nad tym procesem szkolenia. Upraszcza to potem uzupełnianie kadr.
    Wg mnie każdy tu wygrywa.

  13. #13
    sk
    sk jest nieaktywny

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Oficjalne info PLL LOT:
    "LOT Flight Academy już dziś oferuje szkolenie do licencji PPL – pilota turystycznego i ATPL – pilota liniowego. Wkrótce będzie oferować pełen wachlarz szkoleń zarówno na samolotach, jak i na symulatorze klasy FNTPII, w tym szkolenia do licencji PPL, CPL – pilota zawodowego, IR – uprawnienia do wykonywania lotów według wskazań przyrządów, ME – do wykonywania lotów na samolotach wielosilnikowych, MCC – do pracy w załodze wieloosobowej i Jet orientation – przygotowanie do lotów na samolotach odrzutowych".
    http://lotniczapolska.pl/LOT-Flight-...-PLL-LOT,37623
    sk

  14. #14
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

  15. #15

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    cena za szkolenie PPL - 29.500 zł
    gdzie oni w piotrkowie bedą trzymać te samoloty? ;] tam już nie ma miejsca

  16. #16
    Awatar noise6

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Pruszcz Gdański

    Domyślnie

    strasznie drogo ta PPLka wychodzi... rozumiem że nowe samoloty ale mimo wszystko koszt dość spory, jeśli ktoś będzie chciał tam robić uprawnienia będzie sporo przepłacać względem normalnych ośrodków szkolenia

  17. #17
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Chetni na zaplacenie dodatkowych €€€ na pewno sie znajda bo w ten sposob zwieksza swoje szanse na zatrudnienie w lotniku.
    Albo rzeczywiscie tak bedzie albo tak bedzie im sie wydawalo.
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 20-06-2015 o 17:57
    Krasnall likes this.

  18. #18
    Awatar noise6

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Pruszcz Gdański

    Domyślnie

    myślę że robienie droższych licencji i uprawnień zwiększa poczucie ego pilota i absolutnie nie zwiększa szans na trudnym rynku pracy. Głównym powodem są wymagania jakie stawiają linie czyli doświadczenie, na polskim rynku jest bardzo dużo doświadczonych pilotów i kandydat z nalotem 200-250 godz ma bardzo małe szanse nawet jeśli wyszkolił się pod okiem najlepszych instruktorów w Polsce i zapłacił za to więcej niż kosztuje to normalnie.

  19. #19
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Chyba nie rozumiesz na jakiej zasadzie dziala rynek. Jezeli ktos ma troche oleju w glowie to wlasnie powinny byc preferencje dla tych co skoncza taka szkole majac te 200h godzin. Juz nie chodzi nawet o doswiadczenie i to jacy instruktorzy beda szkolic ale z czystego marketingowego pkt widzenia nic tak nie napedzi nowych klientow jak fakt, ze Ci co skonczyli ta szkole znalezli zatrudnienie wlasnie w tej linii.
    Sprawy swiatopogladowe czy tak to powinno wygladac czy nie odstawmy na bok.
    Tak z ciekawosci moze ktos wie jak sie skonczyl nabor do Adri w Lodzi - organizowany byl przez szkole Bartolini wiec powinnien sie ktos od nich dostac, jezeli chcieliby to rozegrac w/w sposob - ktos moze potwierdzic?
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 21-06-2015 o 13:46

  20. #20

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Tak z ciekawosci moze ktos wie jak sie skonczyl nabor do Adri w Lodzi - organizowany byl przez szkole Bartolini wiec powinnien sie ktos od nich dostac, jezeli chcieliby to rozegrac w/w sposob - ktos moze potwierdzic?
    Wróbelki ćwierkają ciepło.
    thewho likes this.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •