Strona 3 z 25 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 485
Like Tree698Likes

Wątek: NRT by LO - informacje

  1. #41

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie było żadnych anulacji do tej pory, fałszywy alarm pojawił się wczoraj na forach.

  2. #42

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Bylyby chyba bezprawne.

  3. #43
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    United tam skasował oetixowane "duńskie rezerwacje" i miał to w nosie. Błąd partnera zewnętrznego
    Pitterek

  4. #44
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    W C by pewnie skasowali, a w Y to i tak raczej pełne samoloty nie polecą to gdzieś się te osoby upchną. Przez ten powrót do ZRH pewnie było więcej "podnieciuchów" niż faktycznie kupujących. Może egon "pochwali się" statsami :P
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  5. #45
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Wczoraj anulowanych zostało trochę biletów z flipo, ale dotyczyło to tylko osób które płaciły przelewem. Jedna osoba na tym forum z kolei pisała o anulacji przez Opodo.co.uk

  6. #46
    Awatar skorzewski

    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    czy ktoś wspominał, że nie można jeszcze kupować biletów z Japonii? nie ma jeszcze zgody, która ma być max w ciągu 3 miesięcy

  7. #47
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Wiecie może w jakiej klasie rezerwacyjnej są sprzedawane bilety w Economy Saver (np. za 1950zł z Katowic)?

  8. #48
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Sprawdź na matrix.itasoftware.com ;-) Ja widzę tylko za 2270 w klasie U
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  9. #49

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Te za 1950 też są w taryfie U.

  10. #50
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    No to uuuu .

  11. #51
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    raju podatkowym

    Domyślnie

    Literkę zawsze może sprawdzić na stronie LO w "pokaż szczegóły taryfy" czy jakoś tak.

  12. #52

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    U

  13. #53
    Awatar manica

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Toruń/Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    No to uuuu .
    Przepraszam za głupie pytanie - to dobrze, czy źle?

    I pytanko mam - czy na tej trasie będzie obowiązywać LOT Upgrade? Za Chiny nie mogę znaleźć guzika o tej nazwie w mojej rezerwacji...
    Samota je trpká.

  14. #54
    Awatar skorzewski

    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    A nie ma limitu czasu na ile wcześnie można "upgrade" zaproponowac? Trasa świeżo otwarta to pewnie się nikt jeszcze nie pochylił nad tym tematem

  15. #55

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Na chwilę obecną:


    Na których trasach oferowany jest LOT Upgrade?LOT oferuje obecnie LOT Upgrade na lotach długodystansowych pomiędzy Warszawą a Pekinem, Nowym Jorkiem, Chicago i Toronto a także na lotach krótkodystansowych pomiędzy Warszawą a Atenami, Barceloną, Larnaką, Madrytem, Paryżem, Tbilisi, Tel Awiwem, Erywaniem, Moskwą, Bukaresztem, Pragą, Stambułem, Londynem, Mediolanem, Amsterdamem, Hamburgiem, Wiedniem, Brukselą, Chicago, Nowym Jorkiem, Toronto i Pekinem

  16. #56
    Awatar skorzewski

    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    ^^^ update owanie strony www do mocnych stron LOTu nie należy

  17. #57
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez manica Zobacz posta
    Przepraszam za głupie pytanie - to dobrze, czy źle?
    25% mil w MM lub brak mil w programach takich jak Miles&Smiles albo Mileage Plus to źle

  18. #58
    Awatar manica

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Toruń/Kraków

    Domyślnie

    Dziękuję ślicznie za wszystkie odpowiedzi!
    Napisałam bezpośrednio do Lotu czy/kiedy planują wprowadzić Lot Upgrade na lotach do NRT, zobaczymy czy się określą jakoś konkretniej :-)
    Samota je trpká.

  19. #59
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Jak donosi moja żona - wywiad z CEO na japońskim portalu:
    https://newswitch.jp/p/1345
    Od lata 2016 chcą latać 5x w tygodniu, a od lata 2017 codziennie. W planach są również czartery w miesiącach letnich do regionów i w ciągu 2-3 lat miałaby być Nagoja i Osaka.

  20. #60

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Jak donosi moja żona - wywiad z CEO na japońskim portalu:
    https://newswitch.jp/p/1345
    Od lata 2016 chcą latać 5x w tygodniu, a od lata 2017 codziennie. W planach są również czartery w miesiącach letnich do regionów i w ciągu 2-3 lat miałaby być Nagoja i Osaka.
    Szkoda że Pan Prezes nie dodał że gwiazdkę z nieba tez chce.

    Ile już było takich zapowiedzi? Ile z nich zrealizowano? O ilu zapomniano? A ile dotyczylo tak odległego horyzontu czasowego że weryfikacja jest nie możliwa?

    Jaki jest jaki sens takiej wypowiedzi - "Co 'Ja' bym chciał za rok, czy dwa...", to jest zupełny brak odpowiedzialności za swoje słowa, wypowiadane w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości?

    LOT odstąpił od tzw. samolotów opcyjnych 787("opcji"), razem z tym zrezygnowano z preferencyjnych cen wynegocjowanych w 2005 r. Dopiero podpisano nową umowę dwustronną z Japonią - jeszce nawet nie wykorzystali dotychczasowe prawa przysługujące LOT, konieczna już będzie jej zmiana. Wciąż pozostaje problem z przylotami nad Syberią, połączenie w styczniu uruchamiają na podstawie "starej" umowy z FR z 2011 r., widać że strona rosyjska jest nie przychylna Nam skoro zapowiadane połączenie do ICN i dotychczasowe do PEK będą "na zmianę" korzystały z pozostałej puli praw.

    Nie chcę już nawet wchodzić w temat od strony braku potencjału i braku pozycji rynkowej na tak rozbudowany program lotów do Japonii.


    PS.
    Dobrze że większość opinii międzynarodowej nie zna marki LOT i w związku z tym nie przywiązuje większej wagi do slów pana Mikosza i do jego wywiadow.

Strona 3 z 25 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •