Bylyby chyba bezprawne.
Bylyby chyba bezprawne.
United tam skasował oetixowane "duńskie rezerwacje" i miał to w nosie. Błąd partnera zewnętrznego
Pitterek
W C by pewnie skasowali, a w Y to i tak raczej pełne samoloty nie polecą to gdzieś się te osoby upchną. Przez ten powrót do ZRH pewnie było więcej "podnieciuchów" niż faktycznie kupujących. Może egon "pochwali się" statsami :P
Wczoraj anulowanych zostało trochę biletów z flipo, ale dotyczyło to tylko osób które płaciły przelewem. Jedna osoba na tym forum z kolei pisała o anulacji przez Opodo.co.uk
czy ktoś wspominał, że nie można jeszcze kupować biletów z Japonii? nie ma jeszcze zgody, która ma być max w ciągu 3 miesięcy
Wiecie może w jakiej klasie rezerwacyjnej są sprzedawane bilety w Economy Saver (np. za 1950zł z Katowic)?
Sprawdź na matrix.itasoftware.com ;-) Ja widzę tylko za 2270 w klasie U
A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ
Te za 1950 też są w taryfie U.
Literkę zawsze może sprawdzić na stronie LO w "pokaż szczegóły taryfy" czy jakoś tak.
U
A nie ma limitu czasu na ile wcześnie można "upgrade" zaproponowac? Trasa świeżo otwarta to pewnie się nikt jeszcze nie pochylił nad tym tematem
Na chwilę obecną:
Na których trasach oferowany jest LOT Upgrade?LOT oferuje obecnie LOT Upgrade na lotach długodystansowych pomiędzy Warszawą a Pekinem, Nowym Jorkiem, Chicago i Toronto a także na lotach krótkodystansowych pomiędzy Warszawą a Atenami, Barceloną, Larnaką, Madrytem, Paryżem, Tbilisi, Tel Awiwem, Erywaniem, Moskwą, Bukaresztem, Pragą, Stambułem, Londynem, Mediolanem, Amsterdamem, Hamburgiem, Wiedniem, Brukselą, Chicago, Nowym Jorkiem, Toronto i Pekinem
^^^ update owanie strony www do mocnych stron LOTu nie należy
Dziękuję ślicznie za wszystkie odpowiedzi!
Napisałam bezpośrednio do Lotu czy/kiedy planują wprowadzić Lot Upgrade na lotach do NRT, zobaczymy czy się określą jakoś konkretniej :-)
Samota je trpká.
Jak donosi moja żona - wywiad z CEO na japońskim portalu:
https://newswitch.jp/p/1345
Od lata 2016 chcą latać 5x w tygodniu, a od lata 2017 codziennie. W planach są również czartery w miesiącach letnich do regionów i w ciągu 2-3 lat miałaby być Nagoja i Osaka.
Szkoda że Pan Prezes nie dodał że gwiazdkę z nieba tez chce.
Ile już było takich zapowiedzi? Ile z nich zrealizowano? O ilu zapomniano? A ile dotyczylo tak odległego horyzontu czasowego że weryfikacja jest nie możliwa?
Jaki jest jaki sens takiej wypowiedzi - "Co 'Ja' bym chciał za rok, czy dwa...", to jest zupełny brak odpowiedzialności za swoje słowa, wypowiadane w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości?
LOT odstąpił od tzw. samolotów opcyjnych 787("opcji"), razem z tym zrezygnowano z preferencyjnych cen wynegocjowanych w 2005 r. Dopiero podpisano nową umowę dwustronną z Japonią - jeszce nawet nie wykorzystali dotychczasowe prawa przysługujące LOT, konieczna już będzie jej zmiana. Wciąż pozostaje problem z przylotami nad Syberią, połączenie w styczniu uruchamiają na podstawie "starej" umowy z FR z 2011 r., widać że strona rosyjska jest nie przychylna Nam skoro zapowiadane połączenie do ICN i dotychczasowe do PEK będą "na zmianę" korzystały z pozostałej puli praw.
Nie chcę już nawet wchodzić w temat od strony braku potencjału i braku pozycji rynkowej na tak rozbudowany program lotów do Japonii.
PS.
Dobrze że większość opinii międzynarodowej nie zna marki LOT i w związku z tym nie przywiązuje większej wagi do slów pana Mikosza i do jego wywiadow.
Zakładki