Strona 4 z 32 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 625
Like Tree859Likes

Wątek: NRT by LO - informacje

  1. #61

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    "Mikoshu CEO"

    Mikoshu CEO powiedział także w tym wywiadzie, że 12-15% przychodu na trasie do NRT ma przynosić cargo, a p2p szacuje jako 50-60% ruchu, dlatego chciałby c/s z ANA na dużą liczbę krajówek w JP.

    Ech, chcieć a móc

  2. #62

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    "Mikoshu CEO"

    Mikoshu CEO powiedział także w tym wywiadzie, że 12-15% przychodu na trasie do NRT ma przynosić cargo, a p2p szacuje jako 50-60% ruchu, dlatego chciałby c/s z ANA na dużą liczbę krajówek w JP.

    Ech, chcieć a móc
    Ze statystyk PPL wynika, że ruch lokalny między Warszawą a Tokio w 2013 r. liczył 19,707 pasażerów.

    LOT będzie oferował 39.312 miejsc rocznie w jedną stronę. Załóżmy że LOT przejąłby 100% rynku WAW-TYO (to jest oczywiście nierealne!) to ruch O&D zajmowałby jedynie 50,1% oferowanych miejsc.

    Otwarcie nowego połączenia bezpośredniego prawdopobnie stymuluje nowy popyt. Załóżmy wzrost rynku WAW-TYO o 20-30%, a udział LO w rynku lokalnym na poziomie 60% to daje od 14.000 do 15.000 pasażerów lokalnych na lotach LO, czyli 35-40% oferowanych miejsce. Nawet wzrost rynku o 50% daje tylko 45%.

    Skąd Prezes Mikosz wziął 50-60%?

    Jedynie Shogun Mikoshu wie.
    sven, RedLite and Tupungato like this.

  3. #63
    u.1
    u.1 jest nieaktywny

    Dołączył
    Oct 2014
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta

    Skąd Prezes Mikosz wziął 50-60%?

    Jedynie Shogun Mikoshu wie.
    A pasażerowie z regionów latający dotychczas przez zachodnie (ew. północne) huby?

  4. #64

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez u.1 Zobacz posta
    A pasażerowie z regionów latający dotychczas przez zachodnie (ew. północne) huby?
    Nie, KRK-TYO, GDN-TYO, WRO-TYO, POZ-TYO itd. są oddzielnym rynkami O&D.

    Cytat Zamieszczone przez tłumaczenie artykulu z języka japońskiego(Google Translate)
    w negocjacjach z ANA chcemy zakodować udział w wielu krajowych trasach w Japonii. Narita - bezpośrednie zapotrzebowanie linii warszawskiego Warszawy w 50-60%, a reszta myślę, że jest to tranzyt, code sharing jest bardzo ważne
    Wyraźnie jest mówa o ruchu bezpośrednim - pasażerowie którzy zaczynają podróż w Warszawie i kończa ją w Tokio lub odwrotnie. Rynek O&D WAW-TYO jest za mały aby wypełnić 50-60% oferowanych miejsc, a WAW to nie megahub gdzie można rentownie latać do Azji z 30% udziałem ruchu bezpośredniego.

    EOT.

  5. #65
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    No dobra a jak wyglądają statystyki PL - TOKIO ?

    taki tam cytat z POT z 02.10.2014 "Obecnie do Polski przyjeżdża już około 50 tys. turystów z Japonii i ich podróż koncentruje się głównie na jednorodnym pakiecie realizowanym tylko w obrębie naszego kraju."

    w tym artykule nie ma mowy ile do Japonii przyjeżdża Polaków, przy braku połączeń bezpośrednich zapewne wielu Japończyków zaczyna zwiedzanie Polski od np. Gdańska a kończy na Krakowie więc skupianie się tylko na Warszawie nie do końca może odzwierciedlać "prawdziwy" ruch a kupienie biletu "składaka" w obecnych czasach za bardzo skomplikowane nie jest i to nawet w ramach tej samej linie, biorąc pod uwagę też "intensywność" zwiedzania czas lotu jak i możliwość "łączenia - wyloty/przylot" też pewnie będzie miał znaczenie przy wyborze liniii

  6. #66

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    No dobra a jak wyglądają statystyki PL - TOKIO ?

    taki tam cytat z POT z 02.10.2014 "Obecnie do Polski przyjeżdża już około 50 tys. turystów z Japonii i ich podróż koncentruje się głównie na jednorodnym pakiecie realizowanym tylko w obrębie naszego kraju."

    w tym artykule nie ma mowy ile do Japonii przyjeżdża Polaków, przy braku połączeń bezpośrednich zapewne wielu Japończyków zaczyna zwiedzanie Polski od np. Gdańska a kończy na Krakowie więc skupianie się tylko na Warszawie nie do końca może odzwierciedlać "prawdziwy" ruch a kupienie biletu "składaka" w obecnych czasach za bardzo skomplikowane nie jest i to nawet w ramach tej samej linie, biorąc pod uwagę też "intensywność" zwiedzania czas lotu jak i możliwość "łączenia - wyloty/przylot" też pewnie będzie miał znaczenie przy wyborze liniii
    Po pierwsze, ja wciąż odnoszę się tylko do wypowiedzi pana Prezesa.

    Rynek lokalny(local O&D) jest kluczowy przy braku bogatej siatki dowozowej. Pan Prezes o tym właśnie mówił, i przesadził o możliwościach rynku lokalnego.

    To właśnie tylko na rynku warszawskim LOT może liczyć na wyższe taryfy, gdyż tylko w Warszawie rzeczywiście oferuje nową jakość podróży - lot bezpośredni, i na niski koszt zdobycia klienta(brak konieczności dolotu). Problemem jest rozmiar tego rynku, jest on zbyt mały. Dlatego też nierealne są zapowiedzi zwiększenie częstotliwości WAW-PEK lub WAW-NRT. Zbyt mały ruch bezpośredni, powoduję bardzo dużą zależność na ruchu tranzytowym, a uboga siatka dowozowa i mocna konkurencja ogranicza LOT do walczenia ceną o najtańsze i najbardziej elastyczne segmenty runku Europa-Azja, co ma bezpośrednie przełożenie na rentowność połączenia.

    Niemal na wszystkich rynkach LOT konkuruje z lepszymi ofertami. Konkurenci oferują loty bezpośrednie(z większych miast), codzienne loty z przesiadką, i nie tylko do Tokio ale i do Osaki, Nagoi i Fukuoki. Dodatkowo Finnair i Lufthansa mają JV z JL i NH na cały rynek Europa-Japonia, co jest ważne w walce o ruch z japońskich miast regionalnych. Nawet krótszy czas podróży przez WAW, np. z GDN, nie wiele daje w zdobywaniu lepiej płatnych klientów, gdyż Ci którzy naprawde liczą się z swoim czasie często nie mają elastyczności aby wpasowywać się w trzy loty tygodniowe.

    Nie rozumiem co masz na myśli z tymi pakietami wycieczkowymi do GDN i KRK. Jedynie w WAW przewagę ma LOT, w KRK i GDN jest zmuszony konkurować na rowni z Lufthansą i Finnairem. AY od listopada zmienia godziny lotów HEL-KRK aby umożliwić wygodne przesiadki do Azji.
    Lukasz and konrad777 like this.

  7. #67
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    To jak tam z tym ruchem PL- Tokio ? gdzie stat można znaleźć?

  8. #68

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Wiadomo jak tam idzie sprzedaz biletow do NRT? Udalo sie Lotowi podpisac jakas umowe z ANA ? Bedzie ktos rozwozil paxow po Japonii dalej? Jesli nie to nie wroze sukcesu temu polaczeniu.

  9. #69
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Już i Japończycy mogą kupować bilety na NRT-WAW
    Stoarn, maciass and kaspric like this.

  10. #70
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Ale miejsc na odcinku NRT-WAW nadal nie można zarezerwować.

  11. #71

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cargo umowa lot + jal
    olekorlo and E-Jet KRK like this.


  12. #72

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Serio LOT powinien wyjsc z Star Alliance i wejsc do One World. Ponawiam pytanie, czy wiadomo jak idzie sprzedaz na trasie WAW-NRT-WAW?
    travellersmc likes this.

  13. #73

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    W OW mogłby się gryźć z Finnair (podobna strategia na Azję). Ale rzeczywiście słabo jak nie będzie umowy code share. LO mógłby w zamian dać Europę wschodnią.
    Stoarn likes this.

  14. #74

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Widzę że bilety są tanie na loty do Tokio, w lutym jak i w lipcu a więc sprzedaż chyba nie idzie najlepiej Bez umowy z ANA to połączenie nie przetrwa.

  15. #75
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Jak nie z ANA to z JAL.

  16. #76

    Dołączył
    Jun 2011


  17. #77

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    kazda reklama dobra, by naglasniac nowe polaczenie do NRT
    miedzy Bogiem a prawda - czy ta oferta az tak napedzi wypelnienie?

  18. #78

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Po prostu error fare... ale już załatany.
    Swoją drogą coraz częściej LOTowi zdarzają się tego typu kwiatki, ale z drugiej strony nie znam drugiej linii która tak szybko by te błędy likwidowała... takie BA mogłoby się aporo nauczyć
    tartal likes this.

  19. #79

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    BA nie ma Egona. Jeszcze..
    Pokrak, tartal and Adik_s like this.


  20. #80
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Dogadali się a ANZ co do Nowej Zelandii to teraz mogliby się dogadać z ANA na loty do SYD, które właśnie ruszyły. Może coś się w kulaurach już dzieje.
    olekorlo likes this.

Strona 4 z 32 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •