Strona 1 z 25 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 492
Like Tree707Likes

Wątek: NRT by LO - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie NRT by LO - informacje


    Polecamy

    trochę już mnie znacie to wiecie, że porządek musi być no i jest wątek nowy by wszystko w jednym miejscu było:

    LOT będzie latał z Warszawy na lotnisko Tokio Narita już od 13 stycznia. To pierwsze bezpośrednie połączenie z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej do stolicy Japonii i pierwsza trasa dalekiego zasięgu, która wystartuje tuż po formalnym zakończeniu procesu restrukturyzacji LOT-u, czyli już w 2016 roku. Rejsy Boeingami 787 Dreamliner będą realizowane trzy razy w tygodniu. Bilety są już w sprzedaży.

    Bezpośrednie połączenie z Warszawy do Tokio zapewni dla pasażerom z Polski oraz innych krajów regionu najwygodniejszą i najbardziej efektywną podróż na tej trasie. Rejs w jedną stronę potrwa około 10 godzin. Połączenie będzie obsługiwane najnowocześniejszymi samolotami świata – Boeingami 787 Dreamliner w konfiguracji trzech klas podróży – LOT Business Class, LOT Premium Economy i LOT Economy. Wyloty do Tokio będą się odbywały w środy, piątki i niedziele, natomiast rejsy powrotne do Warszawy będą startowały z lotniska Narita w czwartki, niedziele i poniedziałki według następującego rozkładu:
    Trasa Dzień tygodnia Czas trwania lotu
    Warszawa - Tokio (Narita) X X 3 X 5 X 7 10 h 20 min.
    Tokio (Narita) - Warszawa 1 X X 4 X 6 X 11 h 35 min.
    Od stycznia do końca marca (sezon zimowy):
    WAW-NRT LO79 15:00-09:20+1
    NRT-WAW LO80 11:05-14:40

    Od końca marca do końca października (sezon letni):
    WAW – NRT LO 079 15:20 – 08:45+1
    NRT – WAW LO 080 10:15 – 14:25


    Specjalnie dla klientów z Azji LOT wprowadzi między innymi japońskie dania do menu, natomiast w systemie rozrywki pokładowej znajdą się japońskie filmy, seriale i muzyka. Cały system rozrywki pokładowej będzie dostępny w japońskiej wersji językowej. Na pokładzie zawsze będzie znajdowała się osoba z personelu pokładowego mówiąca po japońsku.

    Tokio to dla LOT naturalny kierunek, za którym przemawiają dane ekonomiczne. Rocznie z Polski do Japonii podróżuje około 23 tysięcy osób, z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej 136 tysięcy. Co roku z Japonii do Polski przylatuje natomiast aż 41 tysięcy osób, a do Europy Środkowo-Wschodniej 245 tysięcy. Prognozy mówią o co najmniej 2 procentowym wzroście rok do roku, w kolejnych latach.

    Wśród przyszłych pasażerów LOT-u znajdą się zarówno turyści, jak i duża liczba biznesmenów. W Polsce funkcjonuje około 300 japońskich firm, z czego 80 ma nad Wisłą swoje linie produkcyjne. Znacząca jest też wartość wymiany handlowej. Tylko w ubiegłym roku z Polski do Japonii wyeksportowano towary o wartości 770 mln euro, z Japonii do Polski ponad 1,2 mld euro.

    Jednym z największych atutów połączenia LOT-u do Tokio będzie maksymalnie krótki czas podróży nie tylko z Polski, ale także z innych krajów tak zwanej Nowej Europy. Przesiadki w Warszawie będą o wiele bardziej komfortowe niż te oferowane przez większe porty przesiadkowe.
    - Tokio będzie naszym pierwszym nowym połączeniem dalekiego zasięgu po zakończeniu procesu restrukturyzacji. Od 2016 roku będziemy się już tylko rozwijać. Stawiamy na rozwój hubu w Warszawie i jestem pewien, że dzięki rejsom do Tokio nasza oferta będzie jeszcze lepszą alternatywą dla większych lotnisk w Europie. LOT będzie oferował najbardziej efektywną podróż i zdecydowanie najkrótsze czasy przesiadek dla pasażerów z Polski i innych krajów regionu, mówi Prezes PLL LOT Sebastian Mikosz. - Tokio jest dziś jednym z najważniejszych azjatyckich ośrodków biznesowych oraz ważną destynacją turystyczną Relacje biznesowe między oboma krajami są coraz silniejsze. Stąd wybór pierwszej dalekodystansowej destynacji był dość oczywisty, dodał.
    Formalne zakończenie procesu restrukturyzacji LOT-u przypada na koniec 2015. Rejsy między Warszawą a Tokio rozpoczną się więc z początkiem roku 2016. Inauguracyjny rejs jest zaplanowany na 13 stycznia 2016 roku.
    Połączenie do Tokio będzie drugą po Pekinie trasą azjatycką w regularnej siatce LOT-u. Pokazuje ono m.in., że LOT przestał być przewoźnikiem etnicznym, a stał się linią pierwszego wyboru m.in. także dla klientów azjatyckich, w tym dla ludzi biznesu, którzy doceniają jakość produktu i standard obsługi na pokładzie LOT-owskich Dreamlinerów, za które odpowiada specjalnie przeszkolony i starannie wybrany, dedykowany personel Elite Fleet.
    Bilety są już w sprzedaży. Ceny na rejsy z Warszawy do Tokio zaczynają się od 2164 PLN. Już wkrótce LOT ogłosi kolejne nowe połączenia – w tym kolejne trasy dalekiego zasięgu i trasy europejskie. Wszystkie nowe rejsy również wystartują w 2016 roku. Od tego momentu LOT planuje dynamiczny rozwój.
    Spółka ma obecnie stabilną sytuację finansową. Za 2015 rok odnotowała pierwszy od siedmiu lat zysk na działalności operacyjnej w wysokości 99,4 mln PLN.
    Źródło: LOT

    japońska wersja strony --- > LOTポーランド航空 | 航犺券 | lot.com
    ceny z PL zaczynają się od 1950 Nowe połączenie! Loty z Polski do Tokio!
    w Tokio LOT będzie korzystał z terminalu 1 South czyli terminala *A
    http://www.narita-airport.jp/en/guide/t_info/c_list_t1_south.html


    stnm likes this.

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Tradycyjnie już życzę rychłego zwiększenia częstotliwości.

  3. #3
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Ja przy okazji życzę latania do Tokio większym 787-9. Wierzę, że za kilka lat pojawi się on we flocie.

  4. #4

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Kurde startują w moje urodziny, a ja nie polecę
    sven, Paweł94 and szczurwa like this.

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    o jakich "przesiadkach" w Tokio pan Prezes mówi? będzie CS z ANĄ czy tylko to co wyszukiwarki przypadkiem wyplują jak sie w daty wstrzelimy?


  6. #6
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    3x w tygodniu. No zaszaleli, szczególnie dla biznesu co często obskakuje w ciągu tygodnia roboczego.

    Z drugiej strony , planowałem Japonię na kwiecień, może mi podpasuje.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Hmm, szybki rzut oka na GCMap pokazuje, ze np. laczna odleglosc BUD-WAW-NRT jest mniejsza niz BUD-HEL-NRT. Za to odcinek HEL-NRT jest krotszy (a wiec latwiejszy do wytrzymania) niz WAW-NRT. Ciekawe czy oferty LO i AY okaza sie konkurencyjne, czy komplementarne.

    Ja przy okazji życzę latania do Tokio większym 787-9. Wierzę, że za kilka lat pojawi się on we flocie.
    Skoro juz o marzeniach: mnie by sie marzyly takze (!) ze dwa egzemplarze Siodemek. Coz, moze kiedys...

    A, i jeszcze jedno: swojego czasu byly chyba takie dyskusje na Forum, ze moze w dopelniajace dni (skoro na razie LO ma latac trzy razy w tygodniu) moglaby latac TYO-WAW ANA. Czy teraz w ogole rozpatrywano (rozpatruje sie) cos takiego?

    No i jeszcze: z wiadomych wzgledow LOT-owskie rejsy do TYO mają sie ropoczac w styczniu 2016. A w pazdzierniku 2015 jest Konkurs Chopinowski. Czy slychac cos o jakichs czarterach? LO? NH? JL?
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 20-06-2015 o 00:11

  8. #8
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Skoro juz o marzeniach: mnie by sie marzyly takze (!) ze dwa egzemplarze Siodemek. Coz, moze kiedys...
    A myślałem ze ci sie marzy czterosilnik jakiś

    W każdym bad razie, trzymajmy kciuki żeby się im powiodło z tym rozwojem.

    A do swojego LOT'owskiego sklepu, niech wprowadza produkty związane z Chopinem. Mogli by nawiązać kontakt z muzeum Chopina. Tam jest sporo tych rzeczy. Polskie ludowe-lalki Azjaci tez lubią. To jest dla nich egzotyka.
    Lukasz and Michal_K like this.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    A myślałem ze ci sie marzy czterosilnik jakiś
    Pewnie ze tak. Ale chocby to Forum mnie mityguje, ze takie marzenie jest coraz mniej realne. A340 "za drogi w eksploatacji", B748 "za duzy" (moze nawet bez cudzyslowu...), A380 tym bardziej...

    Co do Chopina - ciekawe czy np. na lotach WAW-NRT-WAW bedzie wsrod kanalow audio "Chopin Channel", dostatecznie bogaty zreszta. (Patrzac na sklad uczestnikow w poprzednich konkursach, moglby byc i na lotach WAW-PEK-WAW. A skoro juz by wgrali do systemu, to na TATL tez!)
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 20-06-2015 o 03:04

  10. #10

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    a ja myślę, że firma LOT Travel powinna przygotować zapięte na ostatni guzik wycieczki do Żelazowej Woli. Z japońsko mówiącym przewodnikiem. Powinny być do zakupu nawet na pokładzie samolotu lecącego NRT-WAW w tym z gwarancją zdążenia na WAW-NRT

  11. #11

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Panie i Panowie, od planowania co powinno być na pokładzie samolotu jest prężnie działający Dział Marketingu naszego narodowego przewoźnika, a nie zwykli zjadacze chleba razowego.
    300. Dywizjon Bombowy im. Ziemi Mazowieckiej

  12. #12
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Grimson Zobacz posta
    Panie i Panowie, od planowania co powinno być na pokładzie samolotu jest prężnie działający Dział Marketingu naszego narodowego przewoźnika, a nie zwykli zjadacze chleba razowego.
    Przepraszam bardzo, ale dobry chleb razowy nie jest taki tani, wiec to juz nie plebs jest forum, temat, to i dyskusja sie toczy. Z tym Szopenem to wcale nie taki glupi pomysl.
    szczurwa likes this.
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  13. #13

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    a ja myślę, że firma LOT Travel powinna przygotować zapięte na ostatni guzik wycieczki do Żelazowej Woli. Z japońsko mówiącym przewodnikiem. Powinny być do zakupu nawet na pokładzie samolotu lecącego NRT-WAW w tym z gwarancją zdążenia na WAW-NRT
    Warte mocnego podkreślenia, odnośnie nie tylko hipotetycznych wycieczek ale i całego produktu do Japonii jeśli chcą poważnie myśleć o zdobyciu i utrzymaniu japońskiego klienta.

    A w ogóle to trzymam mocno kciuki i mam nadzieję skorzystać.

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Japończycy przeważnie rezerwują wycieczki przez biura podroży jeszcze w Japonii. Tak wiec jest to duże wyzwanie dla LOT bo Japończycy są świetnie przygotowani do podróży i zaopatrzeni w niezbędne przewodniki.
    Pomysł z lotami do Japonii jest świetny i nawet ceny w klasie economicznej sa zachęcające. Natomiast w business już nie. Konkurencja lata taniej.

    Niestety muszę pomarudzić na to w jaki sposób została przygotowana strona. Może po polsku jeszcze jakoś ujdzie, natomiast wersja Japońska wymaga poprawy. Tłumaczenie jest chaotyczne i czasami trudno zrozumieć o co chodzi. I to nie tylko moja skromna opinia ale przede wszystkim opinia Japończyków, ktory mimo wszystko byli bardzo zadowoleni, że będą mogli przylecieć do Polski bez przesiadek.
    Poza tym strona wymaga porządnego przetestowania i poprawienia wszechobecnych błedów lub niedziałających linków. Ostatnio strona LOT mowiła do mnie po hiszpańsku mimo ustawionego jezyka polskiego (http://www.lot.com/pl/pl/my-favourite-meal).
    Mam nadzieje, że ktoś z osób które się tym zajmują przeczyta ten post i naniesie odpowiednie poprawki.

  15. #15
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A jak z trasa do Tokio. Syberia ,czy jednak dluzsza trasa dolem?
    (tak chyba lecial Prez. RP do Japonii)

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W obecnym projekcie rozkładu dla Tokio zakłada się przelot nad Syberią (powyżej 55 równoleżnika).

    Tak wygląda trasa najkrótsza po ortodromie (nie uwzględniając bram wlotowych, szlaków lotniczych i innych ograniczeń narzuconych przez homo sapiensów przy władzy):

    Great Circle Mapper

    Singapur wygląda tak:

    Great Circle Mapper
    MiF likes this.

  17. #17

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Powinni namalowac/przykleic sylwetke Chopina na ogonie jednego z 787, ktory bedzie latal do Tokio.

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Chopin także powinien wyskakiwać z lodówki na pokładzie maszyny. Ludzie dajcie spokój z naszym Fryckiem z Szafarni, jak już napisałem wcześniej nasi eksperci wiedzą co jest dla nas najlepsze
    300. Dywizjon Bombowy im. Ziemi Mazowieckiej

  19. #19

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Grimson Zobacz posta
    Chopin także powinien wyskakiwać z lodówki na pokładzie maszyny. Ludzie dajcie spokój z naszym Fryckiem z Szafarni, jak już napisałem wcześniej nasi eksperci wiedzą co jest dla nas najlepsze
    A co Ci tak przeszkadza ?
    Widzę że bezgranicznie wierzysz w odpowiednie służby LOT
    skorzewski and Lukasz like this.

  20. #20
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie


    Polecamy

    Na konferencji prezes Mikosz oznajmił że do dzisiaj od ogłoszenia sprzedano 900 biletów.
    ojcie_c, Danny, kaspric and 2 others like this.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

Strona 1 z 25 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •