Panie.... Polska to jest dziki kraj...
Czy jest szansa, że ten cyrk się kiedyś skończy i ktoś kompetentny przejmie stery w tym dziale?
Drugi rok z rzędu chce wykorzystać mile na powrót z wakacji na pokładzie LO - w Y+ najchętniej. Tylko Polska infoliniia jest to w stanie wystawić, a godziny pracy są średnio przystosowane do strefy czasowej US. Dzwonię w czwartek po południu, nikt nie odbiera. W piątek - święto i też mogę melodyjki posłuchać. Dziś się udało dodzwonić, ale bilet mogę najwyżej na wtorek dostać (potrzebuję na poniedziałek).
M&M jest w stanie bilet na poniedziałek wystawić (choć długie rejsy zintegorwanej podono linii wyszukiwarce www nie pokazują). United, Air Canada i cała masa innych wystawi mi bilet na dziś nawet. LO na swój rejs nie jest w stanie.
WTF?
Panie.... Polska to jest dziki kraj...
tekst to cytat z pewnego ministra obecnego rządu... ja nie oceniam czy głupi czy nie ale skoro nasi wybrańcy tak mówią to chyba nie może być głupie...
a wnosi do opisu L4 tyle że bardzo dużo różnych "rzeczy" w Locie jest odwrócone do góry nogi, nie można , nie da się itd. itp. i czy my tutaj będziemy pisać, dywagować czy zastanawiać się to nic się nie zmieni... bo chyba zdajesz sobie sprawę że LOT to spółka państwowa i że tak jest jak jest to w bardzo dużej mierze zależy od jej państwowości i "układach", "ciepłych stołkach"
jak w rządzie tak w Locie, jacy ludzie tam to i tu, więc stąd moje porównanie...
nie wszystkim może się to podobać i można traktować ten tekst jako "głupi" ale ja jak mam takie sytuacje w Locie to nawet nie dyskutuje, nic nie mówię tylko przychodzi mi do głowy to sformułowanie..
moim zdaniem sam zwrot to głupi jest ale okoliczności w jakich to padło itd. to dużo mówi...
Jakiegoś wyjątkowego pecha masz. Ja rezerwując bilet w polskim M&M telefonicznie zawsze miałem go po kilkunastu minutach na mailu (czy to na LO czy linie partnerskie). Może było to w ciągu tygodnia, nie pamiętam. Ale w soboty pracują przecież ci sami ludzie co w tygodniu? Jaki podali powód takiego opóźnienia?
Bilet masz po kilku minutach być może, ale tu jest problelem data na którą bilet ma być. M&M.pl pokazuje mi możliwość wystawienia biletu na pożądany dzień (dla LH, bo przecież długich lotów LO i tak nie ma tam), pseudo-linia może bilet wystawić dopiero na dzień później. W sobotę - bilet na wtorek dopiero.
Ograniczone godziny operowania, wolny piątek świątek i restrykcje co do wystawienia biletu (Y+ niestety na linii LH działającej 247 nie dostanę) jeszcze bardziej dają się we znak niż 1-2 dniowe ograniczenie programowe. A i popisów niewiedzy agentów nie brakuje.
Być może mam bardzo małą próbę porównawczą, ale jeśli 3/3 na próby zamówienia biletów przez PL były nieudane, podobnie jak próby uzyskania usług/informacji które w infoliniach LH dostaję od ręki.
Czyzby to byl L4 w czwartek/piatek?
--
Takiego nonsensu to nieslyszalem. Nie zdziwil bym sie za to gdyby chcieli sciagnac za close-in booking jakas wariacka oplate (bodajze w UA to jest chyba $150?).Bilet masz po kilku minutach być może, ale tu jest problelem data na którą bilet ma być. M&M.pl pokazuje mi możliwość wystawienia biletu na pożądany dzień (dla LH, bo przecież długich lotów LO i tak nie ma tam), pseudo-linia może bilet wystawić dopiero na dzień później. W sobotę - bilet na wtorek dopiero.
Ciekawi mnie dlaczego tak jest, przypuszczam ze moze miec to zwiazek z taryfami AP24hrs ale jak sie nad tym wiecej zastanowie to byl by to za logiczny powod hehe!
Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 19-08-2014 o 20:49
M&M ogólnie wymagało dwóch dni do przodu na wystawienie biletu, od 1 lipca podobno to już tylko jeden dzień. Strona M&M dawała mi opcję wylotu w poniedziałek, pseudolinia takiej możliwości nie miała. Kiedyś jak chciałem bilet na LH wystawić to też w Polsce nie było takiej opcji i telefon do DE załatwił sprawę.
UA pobierą $75 za close-in booking, ale tylko od szaraków. Nawet siedzą już w poczekalni na lotnisku dawało mi opcję wylotu w Y/C/F na LX/LH w rejsach za trzy godziny.
Lufthansa wychodzi z założenia pewnie, że jak ktoś na ostatnią chwilę nie będzie mógł wziąć biletu za mile, to wykupi pełne Y czy J...
Koniec końców, na 22h przed odlotem zarezerwowałem sobie prawie pełne RTW za 60k osoba (w Y). Przez Atlantyk LH miała promo 4 w cenie 1 jednego i mieliśmy dla siebie dwa środkowe rządki po cztery fotele na osobę. I kolejny raz obsługa w BOS pierwsza klasa, moja ulubiona stacja LH.
Ok, nie pamietalem ile ten close in booking byl bo go nigdy nie place z karta. Whatever. Dalej wydaje mi sie to dziwne pod wzgledem redemption/RM.
"MP"?
Czy lecac MileagePlus warunki stopa sa jak w M&M - max 24h na stopover?
JPN-Hawaje kosztuje w M&M 20k OW, czyli za odcinek z US do JPN 60k? I nie bylo obowiazku lotu przez Pacyfik, tylko mogles przez Europe?
UA MilagePlus.
Stopover jest generalnie zawsze powyżej 24h. M&M pozwala na dwa niby, UA na jeden. Dodatkowo open-jaw, czyli różne miejsca wylotu/powrotu. Obie zasady dla podróży Round-Trip.
M&M nie używane. MP nie ma odgórnej zasady kasowania za trzy regiony, więc można trasę wydłużyć często.
Niezgodze sie z zawsze. Dodam, ze drzewiej nawet przy na tabliczce przy gate (pierszenstwo wejscia na pokload) oprocz SEN, HON, S-GOLD wymieniony byl FTL...
Ps' do tej pory nigdy nie bylo problemu z fast trakiem na EPWA, ba - w DUS i gdzies jeszcze bodajże w DE autmatyczna bramka bez problemu przepuscila mnie przez takowy.
Szkoda - wyzszosc krajowki by LO nad innymi srodkami zaczyna jak dla mnie malec. Teraz pasuje doliczyc dodatkowe 30min rezerwy na security
To samo w Lizbonie, FTL-owi przysługuje fast track. Co więcej, nie wiedząc o tym, próbowałem przejść zwykłym torem, tam jednak system odrzucał kartę i obsługa usiłowała wymóc, abym wrócił do odprawy i pobrał zwykłą kartę pokładową. Na szczęście kumaty pracownik szybkiej ścieżki wziął telefon, zeskanował i -"sezamie otwórz się" zadziałało. Do TAP Lounge jednakże już musiałem wleźć na Golda.
ostatnio pracownik agenta LH nie pozwolil mi na check dla stoiska biznes (karta FTL z logo LX)
nie upieralem sie bo bylem pod krawatem ale czy to ma byc nowa swiecka tradycja w WAW?
Zakładki