Strona 3 z 25 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 500
Like Tree534Likes

Wątek: ICN by LO - informacje

  1. #41
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    I co, obiecywał Kuba poprzedni tydzień, a jeszcze czekać musimy . Nie szykuje się jakaś konferencja?

    Koreańczycy piszą, że od września 인천공í•_, 폴란드í•_ęłľ 등 5개 í•_공사 노ě„_ 개설 협의 - 파이낸셜뉴스 .
    Gaszpar likes this.

  2. #42

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Sny mało kiedy się sprawdzają .

    Skoro jest opóźnienie w ogłoszeniu, to może od października?
    Swoją drogą ciekawe jaki będzie rozkład, zwłaszcza jak chodzi o doloty z Katowic
    PeK likes this.

  3. #43

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Zapewne bardzo zbliżony do PEK i NRT.

  4. #44

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    opóźnienie w ogłoszeniu zapewne z powodu niegotowej jeszcze strony:

    Flights to Seoul


    4 flights a week on this route are about to be launched.


    Ostatnio edytowane przez popo78 ; 23-03-2016 o 16:08 Powód: 4 flights a week on this route are about to be launched.
    skaabeusz, Pedroos and pbciderek like this.

  5. #45
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Niezła częstotliwość, jak na początek. Tak trzymać!!!!!!

  6. #46

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    opóźnienie w ogłoszeniu zapewne z powodu niegotowej jeszcze strony:
    Jeżeli brak dopracowanej strony w serwisie www LOT-u jest przyczyną opóźnienia, to szybkiego startu nie wróżę

    Adam
    kaspric likes this.

  7. #47

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    bardziej na poważnie, z nielicznych przecieków w mediach wygląda, że trwa walka przede wszystkim o
    CSy i to z oboma koreańskimi przewoźnikami. Czyżby Luftwaffe tutaj też bruździło i blokowało ? Inne duże misie ?

  8. #48
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    bardziej na poważnie, z nielicznych przecieków w mediach wygląda, że trwa walka przede wszystkim o
    CSy i to z oboma koreańskimi przewoźnikami. Czyżby Luftwaffe tutaj też bruździło i blokowało ? Inne duże misie ?
    Jeżeli jest to prawda, to jest tylko kolejny powód żeby zacząć na poważnie szukać innego sojuszu. To trochę jak z UE, są ważne kraje/linie i te ważniejsze. LH z najbliższymi partnerami blokuje wszystkie dalekie kierunki.

  9. #49
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    LH nie ma chyba umowy z Asianą jak z ANA, więc takiej siły argumentów na pewno też nie ma. Z Koreanem to już w ogóle, ale oni po doświadczeniach z Deltą chyba za bardzo na partnerów otwarci nie są.

  10. #50
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Lufthansa nie ma akurat nic do gadania w tym przypadku. Ich joint venture z ANA pokrywa jedynie przewozy między Japonią a Europą.

    Pewnie Asiana i Korean coś brużdżą...

  11. #51

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Za moment LH podpisze JV z Air China i będzie pozamiatane a zmiana sojuszu nie wiele da, bo w OW BA i inni też już zdążyli podpisać JV.

    Ja na miejscu LOTu zblokował bym CS innych linii na metalu LH do Polski i z Polski, LOT ma niewiele do stracenia na takiej decyzji.

  12. #52
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...ale wtedy ucierpi ewentualnie Pekin, a my piszemy o Seulu. Jeśli to ma być takie samo joint venture jak z All Nippon, to pewnie będzie ograniczone do przewozów Europa <-> Chiny.

    Jak Lufthansa zrobi joint venture z Asiana, to Seul pozamiatany...

  13. #53

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Z tymi CSami w Koreii to nie taka prosta sprawa. Duzi przylatują na Incheon a cała duża lokalna siatka Asiany i Koreana jest na Gimpo...

  14. #54

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    ICN/GMP chyba w CS-ach nie przeszkadza? Najwyżej jest uciążliwe dla pasażera

  15. #55
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ jakby LOT wszedł na GMP to byłoby hicior . A poważnie - przesadzacie, jeśli chodzi o loty międzynarodowe (a moim zdaniem to o te CSy są tutaj kluczowe), to więcej jest w ICN.

    Nie przyzwyczajałbym sie do 4 lotów, bo to wygląda raczej na stronę wstępną, podobne informacje są odnośnie BKK.

    A co do samej strony - "Located between China and Japan- Seoul is called the soul of East Asia." W sumie geograficznie Warszawa też jest między Rosją a Niemcami . W ogóle to mam nadzieję, że przed ujrzeniem światła dziennego nie poskąpicie na korektora (i językowego i marketingowego)... "Across Han river there is a younger part of Seoul." "Druing stay in Seoul it is also worth to spend some time in Lotto Department Store." No zdecydowanie czuję się zachęcony .

    PS nie wykluczam, że o ten tekst prosiliście nawet jakiegoś Koreańczyka (sposób formuowania zdań jest jakiś taki typowy dla Azjatów), ale przecież takiej masy tekstu nikt nie będzie czytał. Tu jest potrzebne świetne zdjęcie i 5 dobrze dobranych zdań.

  16. #56

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    Ja na miejscu LOTu zblokował bym CS innych linii na metalu LH do Polski i z Polski, LOT ma niewiele do stracenia na takiej decyzji.
    Ale czy może to zrobić z formalnego punktu widzenia?

  17. #57
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ nie, jak? LH może żądać, blokować, bo po prostu partnerzy mogą zrezygnować z partnerstwa z LOT, a nie mogą z LH.
    Żeby LOT miał w ogóle coś do gadania, to musi mieć lepszą pozycję na rynku, musi też mieć jakiekolwiek argumenty finansowe (tj. takie, w których partnerom bardziej się będzie opłacała współpraca z LOT niż jego blokowanie). I przykładowo ewentualna współpraca z Asianą może mieć spore znaczenie dla współpracy z ANĄ. Asiana ma dobrą siatkę na Japonię i LOT mógłby obsługiwać Nagoję czy Osakę właśnie przez Seul zamiast Tokio, a wtedy też pozycja LOT do rozmów z ANA byłaby nieco inna.

  18. #58

    Dołączył
    Dec 2015

    Domyślnie

    Wg rozkładu letniego na stronie lotniska Chopina: od 17 października LO 97 do ICN 3 razy w tygodniu !!!!!!!!!

    link:
    Rozkład lotów - Lotnisko Chopina w Warszawie
    Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 27-03-2016 o 17:23 Powód: Pisownia
    Katowiczanin and ojcie_c like this.

  19. #59

    Dołączył
    Nov 2015
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Wylot Pon,Sob 16:40; Śr 16:20
    Powrót Pon,Sob 16:40; Śr 16:20
    Nie sądze...

  20. #60

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    W poście 42 mówiłem, że od października. Trzeba umieć czytać

    Swoją drogą dziwne, że lotnisko już się chwali, a LOT jeszcze nie.
    pitterek likes this.

Strona 3 z 25 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •