Sny mało kiedy się sprawdzają .
Skoro jest opóźnienie w ogłoszeniu, to może od października?
Swoją drogą ciekawe jaki będzie rozkład, zwłaszcza jak chodzi o doloty z Katowic
I co, obiecywał Kuba poprzedni tydzień, a jeszcze czekać musimy . Nie szykuje się jakaś konferencja?
Koreańczycy piszą, że od września ě¸ě˛ęłľí_, í´ëëí_ęłľ ëą 5ę° í_ęłľěŹ ë ¸ě_ ę°ě¤ íě - íě´ë¸ě ë´ě¤ .
Sny mało kiedy się sprawdzają .
Skoro jest opóźnienie w ogłoszeniu, to może od października?
Swoją drogą ciekawe jaki będzie rozkład, zwłaszcza jak chodzi o doloty z Katowic
Zapewne bardzo zbliżony do PEK i NRT.
opóźnienie w ogłoszeniu zapewne z powodu niegotowej jeszcze strony:
Flights to Seoul
4 flights a week on this route are about to be launched.
Ostatnio edytowane przez popo78 ; 23-03-2016 o 16:08 Powód: 4 flights a week on this route are about to be launched.
Niezła częstotliwość, jak na początek. Tak trzymać!!!!!!
bardziej na poważnie, z nielicznych przecieków w mediach wygląda, że trwa walka przede wszystkim o
CSy i to z oboma koreańskimi przewoźnikami. Czyżby Luftwaffe tutaj też bruździło i blokowało ? Inne duże misie ?
LH nie ma chyba umowy z Asianą jak z ANA, więc takiej siły argumentów na pewno też nie ma. Z Koreanem to już w ogóle, ale oni po doświadczeniach z Deltą chyba za bardzo na partnerów otwarci nie są.
Lufthansa nie ma akurat nic do gadania w tym przypadku. Ich joint venture z ANA pokrywa jedynie przewozy między Japonią a Europą.
Pewnie Asiana i Korean coś brużdżą...
Za moment LH podpisze JV z Air China i będzie pozamiatane a zmiana sojuszu nie wiele da, bo w OW BA i inni też już zdążyli podpisać JV.
Ja na miejscu LOTu zblokował bym CS innych linii na metalu LH do Polski i z Polski, LOT ma niewiele do stracenia na takiej decyzji.
...ale wtedy ucierpi ewentualnie Pekin, a my piszemy o Seulu. Jeśli to ma być takie samo joint venture jak z All Nippon, to pewnie będzie ograniczone do przewozów Europa <-> Chiny.
Jak Lufthansa zrobi joint venture z Asiana, to Seul pozamiatany...
ICN/GMP chyba w CS-ach nie przeszkadza? Najwyżej jest uciążliwe dla pasażera
^^ jakby LOT wszedł na GMP to byłoby hicior . A poważnie - przesadzacie, jeśli chodzi o loty międzynarodowe (a moim zdaniem to o te CSy są tutaj kluczowe), to więcej jest w ICN.
Nie przyzwyczajałbym sie do 4 lotów, bo to wygląda raczej na stronę wstępną, podobne informacje są odnośnie BKK.
A co do samej strony - "Located between China and Japan- Seoul is called the soul of East Asia." W sumie geograficznie Warszawa też jest między Rosją a Niemcami . W ogóle to mam nadzieję, że przed ujrzeniem światła dziennego nie poskąpicie na korektora (i językowego i marketingowego)... "Across Han river there is a younger part of Seoul." "Druing stay in Seoul it is also worth to spend some time in Lotto Department Store." No zdecydowanie czuję się zachęcony .
PS nie wykluczam, że o ten tekst prosiliście nawet jakiegoś Koreańczyka (sposób formuowania zdań jest jakiś taki typowy dla Azjatów), ale przecież takiej masy tekstu nikt nie będzie czytał. Tu jest potrzebne świetne zdjęcie i 5 dobrze dobranych zdań.
^^ nie, jak? LH może żądać, blokować, bo po prostu partnerzy mogą zrezygnować z partnerstwa z LOT, a nie mogą z LH.
Żeby LOT miał w ogóle coś do gadania, to musi mieć lepszą pozycję na rynku, musi też mieć jakiekolwiek argumenty finansowe (tj. takie, w których partnerom bardziej się będzie opłacała współpraca z LOT niż jego blokowanie). I przykładowo ewentualna współpraca z Asianą może mieć spore znaczenie dla współpracy z ANĄ. Asiana ma dobrą siatkę na Japonię i LOT mógłby obsługiwać Nagoję czy Osakę właśnie przez Seul zamiast Tokio, a wtedy też pozycja LOT do rozmów z ANA byłaby nieco inna.
Wg rozkładu letniego na stronie lotniska Chopina: od 17 października LO 97 do ICN 3 razy w tygodniu !!!!!!!!!
link:
RozkĹad lotĂłw - Lotnisko Chopina w Warszawie
Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 27-03-2016 o 17:23 Powód: Pisownia
Wylot Pon,Sob 16:40; Śr 16:20
Powrót Pon,Sob 16:40; Śr 16:20
Nie sądze...
Zakładki