Strona 1 z 25 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 492
Like Tree531Likes

Wątek: ICN by LO - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie ICN by LO - informacje


    Polecamy

    Za dużo informacji na początek nie będzie poza tym, że od października LOT planuje tam latać, wiadomo czym ale nie wiadomo z jaką częstotliwością i rozkładem, w jedną stronę nad Syberią a w drugą trasą południową
    Wątek o lotnisku -->> SEUL - Incheon International Airport ( ICN / RKSI )

    LOT has six return trans-Siberia overflight rights and has been unable to grow the allotment but will grow in Asia anyway. Bangkok naturally will not need trans-Siberian airspace but Seoul and Tokyo are an issue. Given Tokyo's distance and the 787's range, Warsaw-Tokyo will have to use trans-Siberian rights in both directions. However, for Beijing and Seoul, LOT will fly the southern track from Warsaw to Asia and use its remaining trans-Siberian rights for Asia to Warsaw, the longer leg.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań,Toronto.

    Domyślnie

    A więc rozumię że szansy na większą ilość pozwoleń na przelot nad Syberią niż 6 praktycznie nie ma. LOT będzie miał dłuższy przelot niż Austrian, Lufthansa czy Finnair bo będzie musiał omijać Syberię.

    To będzie duży minus w ofercie LOTu.

    Z ciekawości może mi ktoś powiedzieć jaka jest różnica czasu przelotu trasą południową a trasą nad Syberią do Seoul np.

    Czy inne linie też mają podobne restrykcje i z tego powodu latają trasą południową czy to tylko LOT.

    Rozumię że jest to umowa między krajami.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Z dzisiejszych rozmówek lotniskowych przed inauguracją NRT wynika, że w najbliższym czasie można spodziewać się oficjalnej informacji na temat połączenia do ICN i z kontekstu tej wypowiedzi p.o. prezesa można wnioskować, że będzie to miła wiadomość. Pisze o tym F4F.
    pawel111 likes this.

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Kurde mil mi zabraknie :/

  5. #5
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    O kurdemil
    Pitterek

  6. #6

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Nie wiem czy jest to w ogóle nowość, ale w najnowszym Kaleidoscope (luty) na mapce połączeń jest już Seul z adnotacją "od 2016, wkrótce w sprzedaży".

  7. #7
    Awatar scomin

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Seul z taką adnotacją jest na mapce od października zeszłego roku
    tomo likes this.

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Po co LOT miałby się pchać w ten kierunek? Przecież zupełnie nie ma zapotrzebowania na tą trasę. dla kogo to połączenie będzie? Z czym w ogóle do ludzi? LO otworzy ICN 3 razy w tygodniu i co to ma niby dać? Konkurencja na tej trasie jest silna, LO nie ma potencjału ani siły przebicia. Ani Polacy nie są specjalnie zainteresowani tym kierunkiem ani koreańczyków zbyt wielu w Polsce nie widać. LO liczy na ruch transferowy? Cienko to widzę. LOT jest maluchem który nigdy nie zdobędzie rynku azjatyckiego. Lepiej byłoby gdyby LO zajął się rynkiem amerykańskim gdzie ma zbyt. Już połączenie do NRT było i jest śmieszne. To połączenie chyba zostało otwarte jedynie po to aby napompować ego włodarzy LOT. A to jest zwykła kpina. Taka linia jak LO nie ma szans w Azji jakieś rozdmuchane ego panów rządzących że LOT ruszy na podbój Azji można skwitować jedynie głośnym śmiechem.
    Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 08-03-2016 o 19:23 Powód: Pisownia

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Mniejsza konkurencja w porównaniu z Japonią i Chinami. Przydałaby się umowa z Samsungiem który nie tak dawno był zainteresowany otworzeniem Lounge w WAW.
    Przynajmniej LH nie bedzie mogło wpływać na umowę z ASIANA.

  10. #10

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Głośnym śmiechem to chyba można skomentować Twoj post... Pewnie skręci Ciebie z żalu, ale LOTowi całkiem nieźle idzie na NRT. Nie ma problemu z zapełnieniem 3 lotów w tygodniu. Zdziwiłbyś sie ilu Polaków lata tylko p2p tymi rejsami. Japończyków tez mnóstwo. Tranzyty na Europe tez są. I cargo nienajgorsze... Ale zapewne to przypadek, przypuszczam ze jestes w posiadaniu analiz dotyczących ruchu Waw-Nrt, czy szerzej Polska-Azja wiec w sumie wiesz o czym piszesz... Ja myślę po zrobieniu kilku rejsów że potencjał jakiś tam jest w tej Azji...
    Adik_s and Michal_K like this.

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zennnek Zobacz posta
    Głośnym śmiechem to chyba można skomentować Twoj post... Pewnie skręci Ciebie z żalu, ale LOTowi całkiem nieźle idzie na NRT. Nie ma problemu z zapełnieniem 3 lotów w tygodniu. Zdziwiłbyś sie ilu Polaków lata tylko p2p tymi rejsami. Japończyków tez mnóstwo. Tranzyty na Europe tez są. I cargo nienajgorsze... Ale zapewne to przypadek, przypuszczam ze jestes w posiadaniu analiz dotyczących ruchu Waw-Nrt, czy szerzej Polska-Azja wiec w sumie wiesz o czym piszesz... Ja myślę po zrobieniu kilku rejsów że potencjał jakiś tam jest w tej Azji...
    ICN to kierunek bez przyszłości. Z perspektywy widzenia Polski i Polaków wręcz egzotyczny. Polska to kompletne zadupie lotnicze. Żadna poważna linia lotnicza nie jest zainteresowana otwieraniem połączeniem do Polski ( spoza Europy ) a wielki LOT wybiera się na podbój Azji w tym do seulu to jest żałosny serial. Produkowanie nikomu niepotrzebnych połączeń nie wyprowadzi LOtu na prostą. LOT to pętak który nie ma szans na konkurowanie z LH AF czy KL na trasach azjatyckich.

  12. #12

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    poreba/EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    ICN to kierunek bez przyszłości. Z perspektywy widzenia Polski i Polaków wręcz egzotyczny. Polska to kompletne zadupie lotnicze. Żadna poważna linia lotnicza nie jest zainteresowana otwieraniem połączeniem do Polski ( spoza Europy ) a wielki LOT wybiera się na podbój Azji w tym do seulu to jest żałosny serial. Produkowanie nikomu niepotrzebnych połączeń nie wyprowadzi LOtu na prostą. LOT to pętak który nie ma szans na konkurowanie z LH AF czy KL na trasach azjatyckich.
    Czy kolega nie jest czasem, produktem restrukturyzacji LOT-u ? Strasznie ten post jadowity
    stefann likes this.

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mathew Zobacz posta
    Czy kolega nie jest czasem, produktem restrukturyzacji LOT-u ? Strasznie ten post jadowity

    To jest najprawdziwsza prawda na świecie tylko nikt nie ma odwagi tego napisać że otwieranie egzotycznych połączeń azjatyckich przez LOT to strzał w kolano.
    Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 08-03-2016 o 19:24 Powód: Pisownia

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...bo najlepiej jest wozić tylko emigrantów za kałużę, tak? LoL...

    Azja to przyszłość. Im więcej kierunków dalekodystansowych tamże, tym lepiej. PEK wypalił, NRT ZTCW też, za ICN trzymam kciuki - i oby więcej takich połączeń było w przyszłości. Moim marzeniem jest, żeby częstotliwość "dobiła" do 5 - 7x w tygodniu.

    Popracować trzeba jeszcze nad dowozem z niektórych lotnisk (KTW). Trochę optymizmu...

  15. #15

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    i ULN niesmialo na horyzoncie..


  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Skoro PEK,NRT i ICN mają taki potencjał to czemu żadna z linii Air China, China Eastern, ANA lub Asiana czy Korean Air nie otworzyły do tej pory połączeń do WAW? Bo wiedzą że Polska to biedny grajdoł do którego się nie lata bo nie ma tu nic ciekawego.
    Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 08-03-2016 o 19:25 Powód: Pisownia

  17. #17

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    poreba/EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    to jest najprawdziwsza prawda na świecie tylko nikt nie ma odwagi tego napisać że otwieranie egzotycznych połączeń azjatyckich przez LOT to strzał w kolano.
    Myślę że Azja ma jednak duży potencjał. Byłbym ostrożny co do Bangkoku bo to kierunek stricte turystyczny i sezonowy, ale np. Seoul to "tygrys" Można nawet liczyć na ruch wysoko płatny. Z Pragi powietrza chyba nie wożą? W soboty, do ICN, nawet dwa grubasy latają

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mathew Zobacz posta
    Myślę że Azja ma jednak duży potencjał. Byłbym ostrożny co do Bangkoku bo to kierunek stricte turystyczny i sezonowy, ale np. Seoul to "tygrys" Można nawet liczyć na ruch wysoko płatny. Z Pragi powietrza chyba nie wożą? W soboty, do ICN, nawet dwa grubasy latają
    Podobno Korean Air chciał już jakiś czas temu wycofać się z latania do PRG ale czesi im dopłacają za ten kierunek no i teraz nabyli część udziałów w CSA więc muszą latać.

  19. #19
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    ICN to kierunek bez przyszłości. Z perspektywy widzenia Polski i Polaków wręcz egzotyczny. Polska to kompletne zadupie lotnicze. Żadna poważna linia lotnicza nie jest zainteresowana otwieraniem połączeniem do Polski ( spoza Europy ) a wielki LOT wybiera się na podbój Azji w tym do seulu to jest żałosny serial. Produkowanie nikomu niepotrzebnych połączeń nie wyprowadzi LOtu na prostą. LOT to pętak który nie ma szans na konkurowanie z LH AF czy KL na trasach azjatyckich.
    A możesz uzasadnić swoje twierdzenie ? I jakie są twoim zdaniem kierunki "z przyszłością" dla LOTu? Bo jak czytam Twoje posty to mam wrażenie , że wiedzę masz zaczerpniętą głównie z forum onetu albo gazety...
    ojcie_c, adamsc and 12wit like this.

  20. #20
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Najwyższa liczba odwiedzających

    Przez kilkadziesiąt lat były obóz odwiedzało przeciętnie każdego roku ok. 500-600 tys. osób, a od początku wieku XXI liczba ta zaczęła rosnąć. Nieprzerwanie od 2007 r. Muzeum odwiedza corocznie ponad milion osób z ponad stu krajów.
    Najwięcej osób – ponad 1,5 mln – odwiedziło Miejsce Pamięci w 2014 r.
    W 2014 r. najliczniej reprezentowanymi państwami były: Polska (398 tysięcy osób), Wielka Brytania (199 tys.), USA (92 tys.), Włochy (84 tys.), Niemcy (75 tys.), Izrael (62 tys.), Hiszpania (55 tys.), Francja (54 tys.), Czechy (52 tys.) oraz Korea Południowa (41 tys.). http://70.auschwitz.org/index.php?option=com_content&view=article&id=73&It emid=176&lang=pl
    airbus340 likes this.

Strona 1 z 25 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •