Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 51
Like Tree25Likes

Wątek: LJU by LO - informacje

  1. #21
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta
    To wcale nie byłby taki głupi pomysł, w dobie problemów z przepustowością Okęcia kilka połączeń do USA i przyzwoita siatka europejska z Krakowa miałyby sens
    Znaczy trzeci "hub"?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  2. #22
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Znaczy trzeci "hub"?
    Właśnie nie, drugi i ostatni i nie mam na myśli BUD jako pierwszego hubu
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  3. #23

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    No to już oficjalnie Adria pożegnała się ze światem doczesnym, nocowanie w LJU potrzebne od zaraz.
    Chyba niekoniecznie. LJU jest dość daleko od Warszawy i w naszej strefie czasowej. Żeby samoloty łapały się na przesiadki, poranny wylot musiałby być pewnie solidnym red eye-m. Poza tym atrakcyjne przesiadki musiałyby być na północ i wschód, co przy siatce LO oznacza chyba wyłącznie Oslo, Sztokholm, Wilno, Rygę, Tallin, Moskwę i Mińsk. Wszystko inne to już nadkładanie drogi, lub zawrotka. Dlatego zachodni przewoźnicy chyba mogą tutaj dać lepszą ofertę.
    tomo and sven like this.

  4. #24

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Chyba niekoniecznie. LJU jest dość daleko od Warszawy i w naszej strefie czasowej. Żeby samoloty łapały się na przesiadki, poranny wylot musiałby być pewnie solidnym red eye-m. Poza tym atrakcyjne przesiadki musiałyby być na północ i wschód, co przy siatce LO oznacza chyba wyłącznie Oslo, Sztokholm, Wilno, Rygę, Tallin, Moskwę i Mińsk. Wszystko inne to już nadkładanie drogi, lub zawrotka. Dlatego zachodni przewoźnicy chyba mogą tutaj dać lepszą ofertę.
    Na dodatek, jak podaje exyuaviation, sam rzqd Slowenii juz poprosil ciocie Lufthanse o przejecie tras Adrii, wiec my jestesmy tam chyba niepotrzebni (conajwyzej mozemy dodac jedna rotacje albo latac E195 zamiast E170.

  5. #25

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Przyroda nie znosi prozni - Adria byla juz dowozicielem paxow do hubow LH wiec ten kawalek tortu po nieboszczce latwo zagospodarowac. Nie sadze, by ciocia Lufa zechciala zbazowac jakiekolwiek samoloty w LJU by oferowac wozenie ludzi przez to mikrolotnisko z terminalem wielkosci lounge Qatar Airways w DOH.
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  6. #26
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta
    Tylko co przez ostatnie piętnaście lat zrobiło "polskie Monachium" w kwestii infrastruktury, żeby stać minihubem LOTu?
    Rafciu,
    tak dla odświeżenia Twojej pamięci tak wyglądał terminal w Krakowie 15 lat temu.
    https://www.jetphotos.com/photo/212930

    Ano bardzo dużo zrobiono.

    A do meritum Twojej wypowiedzi, to jestem przekonany że zdajesz sobie sprawę że hub, mini hub etc....
    buduje się dla konkretnej linii i nie na rok czy dwa ale z planem że Twój partner nie kopnie cie w 4 litery...

    LOT już nie raz miał gdzieś KRK, a zresztą sam stał nad krawędzią (kto wie czy też nie jest teraz, przekazuje informacje jakie chce...)
    a raczej hubu przesiadkowego Lufthansy nie ma się co spodziewać.

    To dla kogo i na jakiej podstawie budować lotnisko dostosowane do przesiadek?\
    Dla LCC?

    Dziś prezes LOTu i coś przebąkuje o hubie w KRK, równocześnie jest fanem CPL i BUD.

    Co więcej dziś M jest prezesem z taką wizją, a jutro przyjdzie inny prezes i powie że zmienia strategię i nie jest już zainteresowany.

    Nie raz napisałeś że nie jesteś fanem naszych zachodnich sąsiadów, ale jeśli LH uznała że chce mieć hub w MUC to dotrzymała słowa i cały czas mocno inwestuje a lotnisko może spać spokojnie że ma solidnego partnera i także może inwestować w odpowiednią infrastrukturę.
    wojtek-krk and Tusha like this.
    Pozdrawiam, Airliner

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    LX wchodzi do LJU za dwa tygodnie...
    https://worldairlinenews.com/2019/10...Tr85R4eKzl5KTw

  8. #28
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    SN za miesiąc, LH wrzuca 2 rejsy z FRA i 1 z MUC dziennie od 27.10 (FRA) i 01.11 (MUC).

  9. #29
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    A LO nic nie dodaje, wciąż 8xweekly.
    Szkoda, że nie chcą zagospodarować część rynku słoweńskiego...co zrobi zaraz grupa Lufy...

  10. #30

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Ostatnio znowu wrócili do Dashy i E175...

  11. #31

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Austrian z kolei mial tez latac i juz sie z tego wycofuje. A rzad Slowenii juz napomina o Air Slovenia. Dziwne, bo Adria romansowala z Nordica, wiec powinni zwrocic uwage na to, ze obu z tej samej przyczyny juz nie ma.

  12. #32

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez monumental Zobacz posta
    A LO nic nie dodaje, wciąż 8xweekly.
    Szkoda, że nie chcą zagospodarować część rynku słoweńskiego...co zrobi zaraz grupa Lufy...
    LH dawno zagospodarowała rynek słoweński, znakomita większość działalności JP polegała na dowożeniu paxow do hubów LHG, więc przepływy paxów pozostaną bez większych zmian.
    Not Real likes this.

  13. #33
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    LH dawno zagospodarowała rynek słoweński, znakomita większość działalności JP polegała na dowożeniu paxow do hubów LHG, więc przepływy paxów pozostaną bez większych zmian.
    LH zagospodarowała?
    Brak rejsów LH lata trasie LJU-FRA w dniach 10-15 października...

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez monumental Zobacz posta
    LH zagospodarowała?
    Brak rejsów LH lata trasie LJU-FRA w dniach 10-15 października...
    Sprawdz ogłoszone kierunku z LJU przez spółki z grupy Lufthansa w ostatnich dniach. Pewnie ze nie z dnia na dzien, ale to nie Seul - Budapeszt

  15. #35
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Sprawdz ogłoszone kierunku z LJU przez spółki z grupy Lufthansa w ostatnich dniach. Pewnie ze nie z dnia na dzien, ale to nie Seul - Budapeszt
    To, że ogłosili start nowych tras do swoich hubów w najbliższych tygodniach to wcale nie znaczy, że część słoweńskiego rynku nie jest do łyknięcia przez LOT...

    Oczywiście pod warunkiem nowego, odpowiedniego rozkładu, odpowiednich slotów i nowej floty + obrotności (energiczność w działaniu)...

  16. #36

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Wiecie, jeszcze jedna rzecz. Ljubljana to stolica, ale tam mieszka 275k osób (cala Slowenia to 2M) . To jest miasto mniejsze od Białegostoku.

    W okolicy jest np. lotniskow Triescie (TRS), do którego z hubowych linii lata Alitalia i Lufthansa (FRA i MUC). Oni mają 2 razy mniejszy ruch (tylko dwa razy) niż LJU, a jakoś tam się o ten tort nie specjalnie bijemy

    Więc walka o tort po Adrii oczywiście, ale pamiętajmy że ten tort to raczej bardziej babeczka jest niż tort weselny
    AdamT, Not Real, frik and 1 others like this.

  17. #37
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mawey Zobacz posta
    Wiecie, jeszcze jedna rzecz. Ljubljana to stolica, ale tam mieszka 275k osób (cala Slowenia to 2M) . To jest miasto mniejsze od Białegostoku.

    W okolicy jest np. lotniskow Triescie (TRS), do którego z hubowych linii lata Alitalia i Lufthansa (FRA i MUC). Oni mają 2 razy mniejszy ruch (tylko dwa razy) niż LJU, a jakoś tam się o ten tort nie specjalnie bijemy


    Więc walka o tort po Adrii oczywiście, ale pamiętajmy że ten tort to raczej bardziej babeczka jest niż tort weselny
    1,8 mln pax w 2018 więc nie taka znowu babeczka
    Inni wchodzą, dlaczego nie LO???

  18. #38

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Wypowiadacie się jakby LOT jeszcze tam nie było. Tymczasem jest, i ma dwie rotacje dziennie. Pewnie potrzebne będą jakieś modyfikacje, może wspomniane nocowanie, ponieważ Adria latała do WAW i będąc w *A uzupełniała ofertę dowozową, może większy samolot.

    Nie zapominajcie że lotnisko w Ljubljanie jest lotniskiem niemieckim. Widać to po oczekiwanych kierunkach. LJU była i jest w obszarze zainteresowania LO ale nikt w to nie będzie inwestował.

  19. #39

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez monumental Zobacz posta
    1,8 mln pax w 2018 więc nie taka znowu babeczka
    Inni wchodzą, dlaczego nie LO???
    Bo LO juz jest 2x daily, więc jakoś jest już wszedłszy

  20. #40
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez monumental Zobacz posta
    1,8 mln pax w 2018 więc nie taka znowu babeczka
    Inni wchodzą, dlaczego nie LO???
    Bo np. DRS w 2018 miał 1,7 mln pax, LEJ 2,5mln, na obu tych lotniskach jest mniejsza konkurencja, bogatszy rynek, o połowe bliżej a LO tam wcale nie lata.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •