Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 60
Like Tree30Likes

Wątek: LJU by LO - informacje

  1. #41

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    LO lata do LJU tylko raz dziennie.

  2. #42
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPBK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mawey Zobacz posta
    Bo LO juz jest 2x daily, więc jakoś jest już wszedłszy
    LO tylko w pon leci 2 razy.
    8xweekly i to w środku dnia czyli porze mało biznesowej.

    Ponadto LJU low costami nie stoi...

  3. #43

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Zależy od dnia tygodnia.

  4. #44

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W poniedziałki też jest tylko jedna rotacja, w sumie ni mniej ni więcej tylko dokładnie 7 rejsów w tygodniu.

  5. #45
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPBK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    W poniedziałki też jest tylko jedna rotacja, w sumie ni mniej ni więcej tylko dokładnie 7 rejsów w tygodniu.
    Sorki, w pt ma 2 rotacje LO615/616 i LO617/618 od rozkładu W19-20
    Razem więc 8xweekly

  6. #46

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mawey Zobacz posta
    Wiecie, jeszcze jedna rzecz. Ljubljana to stolica, ale tam mieszka 275k osób (cala Slowenia to 2M) . To jest miasto mniejsze od Białegostoku.

    [...]

    Więc walka o tort po Adrii oczywiście, ale pamiętajmy że ten tort to raczej bardziej babeczka jest niż tort weselny
    Dla przypomnienia w rejonie KTW mieszka kilka milionów ludzi i LOT też niespecjalnie się bije o ten rynek , a nawet go olewa, więc z tą Ljubljaną to zgoda, są lepsze kąski do chwycenia i znacznie bliżej niż Słowenia


    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Rafciooo77 and Mateusz Janiec like this.

  7. #47

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    Dla przypomnienia w rejonie KTW mieszka kilka milionów ludzi i LOT też niespecjalnie się bije o ten rynek , a nawet go olewa, więc z tą Ljubljaną to zgoda, są lepsze kąski do chwycenia i znacznie bliżej niż Słowenia
    pytanie, czy te miliony ludzi dookoła Katowic ma za co latać? albo może woli latać WizzAirem a nie Lotem?
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  8. #48

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Najwięcej charterów poza WAW robi się właśnie z KTW, więc są i ludzie i potencjana kasa

  9. #49

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    pytanie, czy te miliony ludzi dookoła Katowic ma za co latać? albo może woli latać WizzAirem a nie Lotem?
    Skoro latają Lufą to mogą i LOTem. Tak samo latają z Krakowa, a niekoniecznie tam wiele bogatsi są.

    LOT niestety pod swoje wieczorne/nocne longaule nie zachęca pasażerów z KTW, a z porannymi przylotami do WAW jest jeszcze gorzej jak się musi lecieć do KTW (5 godzin czekania), a takich upartych jak ja pewnie niewielu jest. Brakuje przynajmniej jednej rotacji rano

    Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    Najwięcej charterów poza WAW robi się właśnie z KTW, więc są i ludzie i potencjana kasa
    ja słyszałem, ze z KTW czarterów jest więcej niż z WAW, ale to może lokalny patriotyzm
    Ztof likes this.

  10. #50

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    pytanie, czy te miliony ludzi dookoła Katowic ma za co latać? albo może woli latać WizzAirem a nie Lotem?
    no tak, ale już z Budapesztu to wolą LOTem latać niż WiZZem ... Mają za co i wybierają polską linię niż swoją de facto narodową.

    LOT za mało obecny jest w KTW, swego czasu oddał rynek Lufthansie. Ostrawę, która jest bliżej też pewnie komuś odda, a mieliśmy być linią środkowoeuropejską. Razem to rejon GOP i zagłębia przemysłowego w Czechach, można by nawet tak ustawić połączenia aby to razem wszystko jakoś się zgrywało (loty z Ostrawy+Katowic). Wylatujesz z KTW wracasz do Ostrawy czy odwrotnie z jakimś nawet busem pomiędzy lotniskami czy miastami via A1. W tym widziałbym szansę aby być numerem 1 w GOP i północnych Czechach. No ale to już moja prywatna opinia

  11. #51

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Nie przesadzajcie z tym nielubieniem Katowic przez LOT. Oni najlepiej wiedzą ile mogą mieć dobrze płacących pasażerów z Katowic. Jakoś LH, która zaczynała latać tylko z KTW ma tam teraz 3-4x CR9 dziennie a z Krakowa chyba 8x A320 plus Swiss, Austrian, Eurowings.
    Airliner likes this.

  12. #52

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    LOT ponoć bardzo mocno negocjuje latanie dla rządu Słoweńskiego na trasach z Ljubljany do Podgoricy i na wyspę Brać w Chorwacji. Dodatkowo jest rozważana trasa do Olbii na Sardynii. Nie ma tych biletów w sprzedaży ale faktycznie, rozkład od soboty 29 maja, zmienia numer rejsu na #LOTnaWakacje oraz wylot do LJU jest w soboty ale powrót do WAW dopiero w niedzielę. W sobotę mają odbyć się rejsy najpierw na Brać, a potem do Podgoricy. Olbia zapewne w niedzielę rano, przed powrotem do WAW.
    LOT plans first inter-EX-YU flights

    PS Co ciekawe, ta rotacja będzie na E190, podczas gdy LOTy w tygodniu są na E175.
    Optymista, Wit90 and kondziu like this.

  13. #53
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Egon, rzecznik, dementuje plany uruchomienia takich połączeń. Portal na p nie publikuje dementi i dalej pisze swoje.
    Cytując wpis egona:

    "Informacje pojawiające się w części mediów zagranicznych są nieprawdziwe. LOT nie planuje uruchomienia takich połączeń"

  14. #54

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Czyli samolot będzie sobie stał w LJU między sobotą a niedzielą dla zabawy.

  15. #55

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Rozmowy o mini hubie w LJU weszły na szczebel rządowy.
    Ljubljana in talks with EU airline over small base (exyuaviation.com)

  16. #56

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Tam jest mowa o małej bazie. Do LJU trafi pewnie jakaś jedna/dwie maszyny do obskoczenia tras p2p, póki się ruch z Warszawy/Budapesztu nie chce odrodzić. Nie ma mowy o mini hubie przesiadkowym. Lepiej zarobić mniej ale wyjść na plus udostępniając biurom podróży niż trzymać nieloty zaparkowane na pustyni w Nevadzie czy gdzieś na Podkarpaciu płacąc za postój i późniejszy serwis za przywrócenie do życia.
    kudak likes this.

  17. #57

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Rozkład nadal jest ułożony tak, że E190 LOTu przylatuje w sobotę o 16:00 z Warszawy i wylatuje dopiero o 13:40 w niedziele. Zostają prawie 22h na miejscu do zagospodarowania.

  18. #58

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    22h to będą jakieś 4 red bulle na osobę załogi, plus dolot i powrót.

  19. #59

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Słowenia udostępniła kolejne środki dla linii lotniczych na uruchomienie nowych tras z Ljubljany. Dofinansowanie będzie obowiązywać przez 3 lata.

    https://www.exyuaviation.com/2024/01...illion-in.html

    LOT był już beneficjentem takiego dofinansowania chyba jakoś w okresie pandemii.

    A co, gdyby poszli o krok dalej i uruchomili bezpośrednie połączenia z LJU do europejskich miast (wymienionych w artykule) i zbazowali tam np. 2x E70/75 i 1x E90 ? Dzięki temu część Bałkanów mogłaby przesiadać się w Ljubljanie na dalszą podróż na Zachód Europy, zamiast w Warszawie… Tylko czy nie byłoby to jednoczesnym podkradaniem sobie samemu pasażerów, którzy lecieliby po prostu przez WAW?
    Z drugiej strony, może dzięki temu byłoby się czasem nam z Polski łatwiej dostać na Bałkany (chociaż w dwoma przesiadkami - w WAW i LJU), zamiast spędzania pół dnia na czekaniu na przesiadkę w WAW?

    Skoro LO bawi się w takie rzeczy jak FCO z RZE, CDG z RDO czy czartery z Pragi, to może loty z LJU byłyby dla linii równie korzystne, a przy okazji umożliwiłyby linii dalszy wzrost, który na chwilę obecną w WAW jest bardzo ograniczony i zbudowałyby jednocześnie większą rozpoznawalność marki w regionie?

  20. #60
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków
    pasazernagape likes this.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •