Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 48
Like Tree30Likes

Wątek: DEL by LO - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie DEL by LO - informacje


    Polecamy

    Pierwszy raz chyba założę wątek ciemno gdyż daty uruchomienia tego połączenia nie znamy ale
    "The question is not if but when and the decision will be taken by the end of this year," LOT CEO Sebastian Mikosz told TOI here."

    wg
    http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/706254,1220036-Dokad-teraz-poleci-LOT.html LOT podisał już CSy z Air India
    wg Air India expects to double code share revenue, plans Toronto flights | Business Standard News Recently, Air India signed a code-share agreement with Air New Zealand and will soon be signing the pacts with LOT Polish Airlines and TAP Portugal Airlines.

    ktoś wie gdzie przez DEL będziemy mogli dalej polecieć?
    (
    Delhi, a nie Mumbai, bo ze stolicy Indii są wygodne połączenia do Australii, Singapuru i Nepalu,)

    w jakich godzinach LOT by musiał tam latać?

    siatka Air India


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    5271 km po ortodromie, czyli 1700 km krócej niż do Pekinu.

    Zakładając czas lotu ok. 6:30-7:30, 2 godziny postoju, razem ok. 16 godzin.

    1/ Opcja najlepsza - do feedowania tego co w Europie bogate, Atlantyków + PRG/VNO/BUD/SVO: 22:50 wylot do WAW - 14:50 powrót do WAW. Brak feedów z innych demoludów niż PRG/VNO/BUD/SVO, kiepski rozkład dla OTP (to może wcale nie problem). No i dobra do zakładek z dłuższymi rotacjami.

    2/ Opcja będąca lustrzanym odbiciem - ale moim zdaniem dużo gorsza, bo ląduje się w Delhi w środku nocy (wylot z WAW ok. 14-14:30, powrót 6-6:30).

    3-4/ 17:30-9:30 i 20-12, obie opcje atrakcyjne dla demoludów, ale beznadziejne dla zamożnej części Europy.

    PS A może kiedyś WAW-DEL-SYD? To tylko 100 km dłużej niż najkrótsza trasa z WAW do SYD
    Czterosilnik and skorzewski like this.

  3. #3
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    PS A może kiedyś WAW-DEL-SYD? To tylko 100 km dłużej niż najkrótsza trasa z WAW do SYD
    To byłby odlot...;-) !
    skorzewski likes this.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    PS A może kiedyś WAW-DEL-SYD? To tylko 100 km dłużej niż najkrótsza trasa z WAW do SYD
    Jest taka zasada: nie rozbudzaj nadziei, ktorych spelnic nie masz zamiaru albo mozliwosci...

    A tak (miejmy nadzieje) bardziej serio, to podobny wniosek co do lacznej odleglosci do SYD powstaje, jesli punkt pit-stopu zamienimy z DEL na BKK lub SIN. Przy tym BKK jest o tyle lepszy, ze jest "najbardziej w srodku", czyli dzieli trase na odcinki o w miare rownych dlugosciach.

    Ciekawe swoją drogą, czy udaloby sie uzyskac prawa do sprzedazy biletow na odcinek BKK/DEL-SYD. I czy takich biletow duzo by sie sprzedawalo (tak czy owak, mozna by zapelniac puste miejsca po tych, co wysiedli w BKK/DEL).
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 05-08-2015 o 20:09
    Lukasz likes this.

  5. #5
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że nawet gdyby to było by to pchanie się zbyt małymi samolotami na taką trasę - jak się ma koszt mili na fotel w 787-8 względem 77W/A380, które to na ogół wykonują podobne trasy? LOT ma szansę być konkurencyjny kosztowo na takiej trasie?
    Gaszpar and maciass like this.
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  6. #6

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Delhi, a nie Mumbai, bo ze stolicy Indii są wygodne połączenia do Australii, Singapuru i Nepalu, a Air India jest członkiem Star Alliance.

    Dokąd teraz poleci LOT, Firmy, Transport - rp.pl
    Prezes Mikosz leje wodę, i wszyscy ekscytują się jego kolejną głupią wypowiedzią. A pani Walewska już chyba nawet nie zastanawia się nad tym co pisze.

    Tym razem Prezes nawet nie pofatygował się zapoznać z rozkładem lotów Air Indii.

    Zakładając trzy loty tygodniowe do Delhi, to nie możliwe jest sensowne połączenie lotu z Warszawy z którymkolwiek lotem indyjskim do Australii w dwie strony, chyba że LOT planuje 30-sto godzinny postój w DEL.

    DEL 1315 - 0610+1 SYD 1246
    SYD 1045 - 1750 DEL 2357

    DEL 1315 - 600+1 MEL 357
    MEL 1045 - 1730 DEL 146

    Wyprzedzając najtwardszych "optymistów", nawet bardzo egzotyczne podróże w stylu WAW - DEL - SYD / MEL - DEL - WAW wymagałyby wylotu z WAW przed 01:00, i powrótu do WAW po 22:00.

    Taki poziom wypowiedzi jest niepoważny.
    Gaszpar and konrad777 like this.

  7. #7
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ja jeszcze dodam, że lotniska w Indiach to najgorsze miejsca na przesiadki jakie można sobie wymyślić przez biurokrację, pseudo procedury bezpieczeństwa i ogarnięcie obsługi naziemnej w terminalach. Poza tym Air India ma opinię jaką ma i sobie pewnie na nią zasłużył. BKK i SIN to inna bajka ;-)
    Gaszpar and E-Jet KRK like this.
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    http://www.rp.pl/Sylwetki/305229893-...spolpraca.html

    Korzyści z decyzji LOT o uruchomieniu bezpośredniego połączenia z Indiami będą ogromne, zarówno dla polskiej linii, jak i dla nas. Warszawa ma bogaty wybór połączeń regionalnych i z pewnością wielu pasażerów z Delhi będzie chciało z nich skorzystać – mówi dyrektor generalny Air India Pankaj Srivastava.

    tapniete z paczkomatu

  9. #9

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    To szybko niech uruchomią, bo mam w czerwcu lecieć do Indii
    Swoją drogą, gdyby było CS-y z Air India to rzeczywiście mogłoby być ciekawie

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Chyba po raz pierwszy szef zagranicznej linii wprost i konkretnie twierdzi że zamierza traktować Warszawę jako hub i puszczać własnych pasażerów przez Warszawę w konkretne miejsca...

    Rozumiem że sprzętem LO a nie na własnym, ale na własny rachunek

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Czegoś tu nie rozumiem. Skoro prezes Air India widzi taki potencjał w WAW to czemu sami nie uruchomią takiego połączenia. A jeżeli już LO uruchomi takie połączenia to mam nadzieję, że nie na 738 tylko dreamlinerem.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Czegoś tu nie rozumiem. Skoro prezes Air India widzi taki potencjał w WAW to czemu sami nie uruchomią takiego połączenia. A jeżeli już LO uruchomi takie połączenia to mam nadzieję, że nie na 738 tylko dreamlinerem.
    Na CRJ-900 wynajętych od Nordiki 😂😂😂

    Czytałeś cały artykuł?
    maxwell, mikoi and Cani like this.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Czegoś tu nie rozumiem. Skoro prezes Air India widzi taki potencjał w WAW to czemu sami nie uruchomią takiego połączenia. A jeżeli już LO uruchomi takie połączenia to mam nadzieję, że nie na 738 tylko dreamlinerem.
    Ma uruchomic tym co jest opłacalne
    Stoarn, maxwell, Cani and 1 others like this.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jeśli ktos nadal obstaje przy puszczaniu 737, niech dane mi bedzie dostapic zaszczytu przypomnienia, że:

    - z Warszawy do New Delhi po ortodromie jest 5278 km
    - lecąc po ortodromie z Warszawy do Delhi mijamy kryjówki separatystów z Donbasu
    - Prezes Air India podkresla, że podroz z Warszawy do Australii przez Delhi możnaby w calosci odbywac Dreamlinerami

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    maxwell and Cani like this.

  15. #15

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Odległość akurat taka, że można ustawić do pary z dłuższymi, które nie wyrabiają na rotacje 24h.

  16. #16
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    - z Warszawy do New Delhi po ortodromie jest 5278 km
    - lecąc po ortodromie z Warszawy do Delhi mijamy kryjówki separatystów z Donbasu
    Powiedz jednoznacznie, czy MAX doleci czy nie. Wiadomo, że czynników jest trochę więcej, ale zapas zasięgu też jest spory (i nie lecimy nad wodą).
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    - Prezes Air India podkresla, że podroz z Warszawy do Australii przez Delhi możnaby w calosci odbywac Dreamlineram
    Co nie oznacza, że na pewno tak będzie .
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Whiskey nie doleci, chyba że jakoś na pusto.

    Victor jak musi, doleci, na pewno nie z pełnym zaladunkiem, nie z pełnym obłożeniem, i może być problem z lotami na Zachód.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Najkrótsza z prawdopodobnych tras do Delhi (ok. 5370 km) z pominięciem obszarów zamkniętych Ukrainy wyglądałaby mniej więcej tak:

    Great Circle Mapper

  19. #19
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ na pewno? Oczywiście to taki anegdotyczny przykład, ale osobiście leciałem wypełnionym pod sufit 737-800 na trasie YKS-VKO, 4,926km - trasa 450km krótsza przy zasięgu dla typu 1000km mniejszym (oczywiście w wersji lotowskiej zasięg będzie mniejszy ze względu na większą liczbę pasażeów). Oczywiście nie wiem, co faktycznie było pod podłogą.
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Jednym słowem jeżeli prezes Air India widzi taki potencjał w połączeniu do WAW niech sami uruchomią takie połączenie. Ponieważ sami tego nie czynią świadczy to tylko o tym, że ruch na tej trasie byłby marny. Takie wywiady to za przeproszeniem trochę takie pitolenie o niczym, że prezes linii zagranicznej namawia LO na uruchomienie połączenia w jego opinii rentownego podczas gdy sam takowego nie uruchomi skoro jak twierdzi połączenie byłoby rentowne. Większego kuriozum nie czytałem. Połączenie do Delhi niedawno skasował Austrian Airlines więc z pewnością nie było takie rentowne.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 23-05-2017, 13:22
  2. 23-05-2017, 08:50
  3. 23-05-2017, 08:37

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •