Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 73
Like Tree66Likes

Wątek: BKK by LO - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie BKK by LO - informacje


    Polecamy

    o tym, że LOT tam będzie latał wiadomo od jakiegoś czasu, nie bedzie to nowe połączenie bo LOT wcześniej latał ale czarterowo czyli wtedy gdy miał wolną maszynę, przy połączeniach regularnych zapewne rozkład będzie inny o czestotliwości nie wspominając, wcześniej nie było potrzeby zakładania nowego, specjalnego wątku ale teraz to chyba co innego

    pytania jak zwykle pozostaja standardowe kogo i w jakich godzinach LOT chce tam wozić i czy będą CSy z Thai Airways czyli partnerem *A czy Bangkok Airways z którym przykładowo Eurowings, (którego właścicielem jest Lufa) będzie miała CSy (Koh Samui, Krabi, Chiang Mai i Udon Thani oraz Phnom Penh i Siem Reap w Kambodży. )

    czartert odbywały się raz w tygodniu w niedziele według rozkładu:

    • LO6519 Warszawa 15:00 – 6:40+1Bangkok
    • LO6520 Bangkok 9:30 – 14:40 Warszawa

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Przepraszam ale BKK był regularnym połączeniem na 767.
    ojcie_c likes this.

  3. #3
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    I na IL6. Nie dam sobie nic uciąć, ale IL8 i TU5 też chyba tam bywały.

    Bez CS-ów z TG czy też SQ lub NZ to połączenie będzie bez sensu.
    ojcie_c and szczurwa like this.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    oczywiście, że kiedyś było połączenie regularne

    pawel111, pascall, thewho and 2 others like this.

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...ergo nowym połączeniem więc do końca nie jest. Możesz tak pisać o Tokio, ale nie o Bangkoku czy Delhi.

  6. #6

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    I

    Bez CS-ów z TG czy też SQ lub NZ to połączenie będzie bez sensu.
    Nie wiem jak było z CS-ami w latach 90tych, ale 767 były wypchane po dach Skandynawami, Niemcami itp. Do tej pory chodzą anegdoty co działo sie na pokładzie samoloty latały na fullu a standbaje zdarzało sie ze i po kilka dni czekały żeby sie z BKK wydostać. Jeśli bedą 3 tygodniowo, To wydaje mi sie ze Co najmniej 1/3 miejsc bedzie wykupowana przez biura podróży, przynajmniej zima. Załogi 3maja kciuki za Bangkok

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    o tym, że LOT tam będzie latał wiadomo od jakiegoś czasu, nie bedzie to nowe połączenie bo LOT wcześniej latał ale czarterowo czyli wtedy gdy miał wolną maszynę, przy połączeniach regularnych zapewne rozkład będzie inny o czestotliwości nie wspominając, wcześniej nie było potrzeby zakładania nowego, specjalnego wątku ale teraz to chyba co innego

    pytania jak zwykle pozostaja standardowe kogo i w jakich godzinach LOT chce tam wozić i czy będą CSy z Thai Airways czyli partnerem *A czy Bangkok Airways z którym przykładowo Eurowings, (którego właścicielem jest Lufa) będzie miała CSy (Koh Samui, Krabi, Chiang Mai i Udon Thani oraz Phnom Penh i Siem Reap w Kambodży. )

    czartert odbywały się raz w tygodniu w niedziele według rozkładu:

    • LO6519 Warszawa 15:00 – 6:40+1Bangkok
    • LO6520 Bangkok 9:30 – 14:40 Warszawa
    Wylot w fali od 7:15 - odpada (zero feedu do BKK).
    Wylot w fali od 22:30 - odpada (lądowanie w WAW na powrocie koło 21 czyli kiepski feed).
    Wylot w fali od 10:15 - raczej odpada (lądowanie w BKK w środku nocy, kiepski feed do BKK).
    Wylot w fali od 19:40 - raczej odpada (kiepski feed na powrocie).


    Idealny z punktu widzenia feedowania via WAW wydaje się rozkład w podobnym układzie jak czartery...

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zennnek Zobacz posta
    Załogi 3maja kciuki za Bangkok
    A podatnicy trzymają się za kieszenie...
    tartal and szczurwa like this.

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zennnek Zobacz posta
    Nie wiem jak było z CS-ami w latach 90tych, ale 767 były wypchane po dach Skandynawami, Niemcami itp. Do tej pory chodzą anegdoty co działo sie na pokładzie samoloty latały na fullu a standbaje zdarzało sie ze i po kilka dni czekały żeby sie z BKK wydostać. Jeśli bedą 3 tygodniowo, To wydaje mi sie ze Co najmniej 1/3 miejsc bedzie wykupowana przez biura podróży, przynajmniej zima. Załogi 3maja kciuki za Bangkok
    To jest prawda, ale LOT był jednym z najtańszych przewoźników do Azji a nie było jeszcze przewoźników z Zatoki Perskiej. Pasażerowie czekali "po kilka dni" dlatego że lot do BKK odbywał się dwa razy w tygodni. Połączenie zlikwidowano nie z powodu jego wysokiej rentowności.

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Wylot w fali od 7:15 - odpada (zero feedu do BKK).
    Wylot w fali od 22:30 - odpada (lądowanie w WAW na powrocie koło 21 czyli kiepski feed).
    Wylot w fali od 10:15 - raczej odpada (lądowanie w BKK w środku nocy, kiepski feed do BKK).
    Wylot w fali od 19:40 - raczej odpada (kiepski feed na powrocie).


    Idealny z punktu widzenia feedowania via WAW wydaje się rozkład w podobnym układzie jak czartery...
    Idealny... A kto będzie "feedować" ten lot? Brakuje tanich biletów do Bangkoku z Londynu czy Sztokholmu?

  10. #10
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Pasażerowie czekali "po kilka dni" dlatego że lot do BKK odbywał się dwa razy w tygodni.
    Trzy razy w tygodniu, poniedziałki, środy i piątki, co najmniej od 1989 roku. Najpierw na IL6 via TAS, potem DXB, potem od jesieni 1990 767 nonstop. Wylot z WAW 22:00, lądowanie w BKK 14:40 czasu miejscowego. I rzeczywiście notorycznie w drodze powrotnej były overbookingi.

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    ale IL8 i TU5 też chyba tam bywały.
    Nie jestem pewien co do tutek, ale IL8 chyba woziły cargo z i do BKK, te wszystkie fikuśne, kolorowe bluzeczki i marmurkowe, dekatyzowane jeansy, tak modne na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych ;-)
    E-Jet KRK likes this.

  11. #11

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Trzy razy w tygodniu, poniedziałki, środy i piątki, co najmniej od 1989 roku.


    Zgoda, ale dopiero od 1996 r. i przylotu piątego lotowskiego 767.

    1-3-5-- LO87 2130 WAW - BKK 1410+

    ----5-- LO88 0030 BKK - WAW 0640
    --3---7 LO88 0100 BKK - WAW 0710

  12. #12
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Zgoda, ale dopiero od 1996 r. i przylotu piątego lotowskiego 767.
    Nie wiem, jak potem, ale na 200% od jesieni 1989 do lata 1991 WAW - BKK latał 1-3-5. Pod koniec 1989,jak chciałeś popatrzeć na start IL6, to najlepszy był poniedziałek wieczór. 21:40 WAW-TAS-SIN, 22:00 WAW-TAS-BKK, a 00.10, już we wtorek, WAW-PEK. Znane z autopsji ;-)

    Coś mi się po głowie kołacze, że chyba od letniego rozkładu 1991 WAW-BKK był rzeczywiście 1-5. A w środy leciał WAW-DEL-SIN, wszystko oczywiście już na 767.

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    A czy WAW-SIN nie był przypadkiem nonstop na 767? Pamiętam, że w starym "Lotnictwo Aviation International" z 1991 roku była notatka, że to najdłuższy bezpośredni lot, jaki LO obsługiwał.

    Chyba, że później dodali stop w DEL...

  14. #14
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    A czy WAW-SIN nie był przypadkiem nonstop na 767? Pamiętam, że w starym "Lotnictwo Aviation International" z 1991 roku była notatka, że to najdłuższy bezpośredni lot, jaki LO obsługiwał.
    Osobiście nie pamietam, ale wydaje mi się, że jak w 1991 pozbyto się iłów, to longhaul obsługiwały trzy 767. I wtedy SIN był via DEL, w środy, przedtem na IL6 via DXB i TAS. Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek LOT latał do SIN non stop, ale pamiętam, że pisano, że 767 ma taką możliwość. Ale mogę się mylić. Potem, od lata, jesieni 1992, SIN był chyba via BKK.

  15. #15
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    W S90 wyglądało to tak:

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Kudak, dzieki za to zdjecie!

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kudak Zobacz posta
    W S90 wyglądało to tak:


    piękne czasu TU3 też się jeszcze pojawiał i do dziś pamiętam jak mi pod płotem żebra drżały jak startował

    wrzuć więcej fotek rozkładu

  18. #18
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MalyEPWA Zobacz posta
    piękne czasu TU3 też się jeszcze pojawiał i do dziś pamiętam jak mi pod płotem żebra drżały jak startował
    Jednak start 62M przebija wszystko - jak dał w palniki przy starcie z 29 to na Wirażowej fruwały kawałki progu pasa
    znam z relacji mojego Ojca (spędził na Okęciu 43 lata zaczynał w 1952 jako F/O na Li2)
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  19. #19
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MalyEPWA Zobacz posta
    piękne czasu TU3 też się jeszcze pojawiał i do dziś pamiętam jak mi pod płotem żebra drżały jak startował

    wrzuć więcej fotek rozkładu
    Proszę :







  20. #20
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzięki za rozkład - super Bardzo mnie ciekawi fenomen tego, że utrzymywano połączenia do aż trzech miast w Kanadzie, WAW-MRV by SU i Dubaj z 2 międzylądowaniami na trasie... A już zupełnie powala WAW-LYS na IL6 - czy ktoś może ma jakiś pomysł skąd wynikał tak duży popyt na loty do LYS?

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •