Strona 1 z 68 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 1346
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie "Lot - znowu będzie zysk" - nowa strategia


    Polecamy

    Artykuł z dziennika na stronie: http://www.pasazer.com/artykul.php?lp=1983

    jezeli plan ten wejdzie w zycie zapowiadają się duże zmiany - czyzby likwidacja lotów do Dublina to początek??
    Jezeli wszystkie rejsy mają być dochodowe to chyba muszą zlikwidować np większość lotów krajowych, a to ... byłaby śmierć dla LOTu. Mam nadzieję, że jedyny kryterium nie będzie opłacalność konkretnego lotu, ale także np transfery z lotów.
     

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Lanie wody. A Dublin tak ciężko przędzie? To wstyd, jeśli tak, że na trasie gdzie jest tak wielki ruch LOT nie jest w stanie zarobić...
     

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    Dublin daje najmniejsze przychody ze wszystkich polaczen PLL LOT (info od przedstawicela handlowego)
     

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Po prostu LOT przegrywa konkurencje z EI i FR.
     

  5. #5
    Awatar SITOR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Żędowice/EPKT

    Domyślnie

    Trochę to dziwne, że LOT nie ma przychodów na takim połączeniu ale cóż...
    FS PILOT =)
    Lotnictwo moim życiem...
     

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice/Duesseldorf

    Domyślnie

    nie chodzi o ruch na trasie, a o jakosc pasazerow!

    do DUB lataja glownie ludzie do pracy badz tak zwana grupe "visiting friends and relatives" ktora nie przynosi wystarczajaych przychodow!

    LOTowi oplaca si bardziej polaczenie np do DUS, gdzie moze i maja tylk LF 60%, ale z tych 60% polowa to biznes travllers ktorzy placa za te lot w granicach 1000euro!!!
     

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie

    Nie bardzo rozumiem........ tacy na przykład Czesi (CSA) czy Węgrzy (Malev) wysyłają do Dublina Benki 737, a LOT tylko Embriony 170 lub 175. Nie ma chętnych na loty LOT'em? Czyżby linie uważane za narodowe przegrywały z tanimi liniami? Chyba tak. Jest nas w Irlandii niezliczona liczba, każdy przyjechał tu zarabiać i jak widzi ceny połączeń w Locie, to od razu rezygnuje na rzecz Aer Lingusa, Ryana, Sky Europe czy innych linii. O Centralu takie tu się rzeczy mówi, że nikt już ich chyba poważnie nie traktuje.
    Co tu napisać....
     

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez IgnacyHannak
    nie chodzi o ruch na trasie, a o jakosc pasazerow!!
    Slusznie - LOT tylko dla elit!

    Szkoda tylko, ze na tych elitach wyrabia straty podczas gdy EI czy FR na "plebsie" robia zyski.
     

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Ciekawe, ktore nastepne kierunki LO odda C0?

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
     

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jarekch
    Nie bardzo rozumiem........ tacy na przykład Czesi (CSA) czy Węgrzy (Malev) wysyłają do Dublina Benki 737, a LOT tylko Embriony 170 lub 175. Nie ma chętnych na loty LOT'em? Czyżby linie uważane za narodowe przegrywały z tanimi liniami? Chyba tak. Jest nas w Irlandii niezliczona liczba, każdy przyjechał tu zarabiać i jak widzi ceny połączeń w Locie, to od razu rezygnuje na rzecz Aer Lingusa, Ryana, Sky Europe czy innych linii. O Centralu takie tu się rzeczy mówi, że nikt już ich chyba poważnie nie traktuje.
    malev i CSA przynoszą b duze straty - LOT ciagle jeszcze ma zyski
    A ceny w LOT - ostatnio dublin nie byl drogi, czasami loty gda-waw-dublin byly tansze niz Ryan bezpośrednio, dlatego pewnie tak male przychody.
    a co do pasazerów to racja - większość ludzi lecących w interesach nie kupuje biletów w low-costach wiec... oni glownie generują ruch "normalnych" linii plus pasazerowie, ktorzy chca miec pewnosc lotu, wiekszy komfort (w tym brak pewnej grupy wspolpasazerow) i latac na glowne lotniska..
    Skoro nawet z Monachium nie ma bezposrednich lotow do dublina to znaczy ze nie musi to byc az tak popularny biznesowo kierunek
     

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo
    a co do pasazerów to racja - większość ludzi lecących w interesach nie kupuje biletów w low-costach wiec... oni glownie generują ruch "normalnych" linii plus pasazerowie, ktorzy chca miec pewnosc lotu, wiekszy komfort (w tym brak pewnej grupy wspolpasazerow) i latac na glowne lotniska..
    Co do tej pewności lotu to naprawdę bym nie był taki pewien, może spóźnienia tak, ale odwołane loty? Mówię bardziej w kontekście LOT'u niż ogólnie tradycyjnych przewoźników.
     

  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Ech... czyli nieLOT pozostanie nieLOTem. Ich nowa (stara) strategia jest taka, że... nie ma żadnej strategii.

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo
    malev i CSA przynoszą b duze straty - LOT ciagle jeszcze ma zyski
    Niech ktoś zrobi analizę wyników finansowych LOT bez uwzględnienia operacji typu "masowa sprzedaż aktywów byle końcowy wynik był na plus" (Marriot, akcje PKO itp.). Kłania się Rysio Ochódzki i jego słynny frazes o plusach przesłaniających minusy. Ciemność widzę... i niech ten moloch upada!
     

  13. #13
    Awatar AndrzejD

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez k_sko
    Ciekawe, ktore nastepne kierunki LO odda C0?

    KS
    Jeżeli trzeba to niech oddadzą wszystkie. C0 został stworzony nie by konkurował z LO tylko z innymi tanimi liniami. Jeżeli na danej trasie jest większe zapotrzebowanie C0 niż LO to po co na siłę pchać LO. Rozkłady połaczeń C0 i LO powinny być układane wspólnie w zależności od zapotrzebowania na danej trasie. C0 powinno być traktowane jako klasa niższa, tańsza od LO a nie jako ich konkurencja.

    AD
    Pozdrawiam,
    Andrzej
     

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    e tam moloch - moloch to UNITED albo Delta - Lot to mała firemka hihih :-)
     

  15. #15

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Londyn

    Domyślnie

    Nowa usługa podczas krajowych rejsów LOT-u 01.06.2007

    4 czerwca LOT uruchamia nową usługę sprzedaży pokładowej podczas rejsów krajowych.
    Każdy z pasażerów będzie mógł kupić kanapkę, dostępną w wersji wegetariańskiej lub z wędliną. Podczas wybranych rejsów porannych do Warszawy, oferta obejmować będzie muffina. Bezpłatny serwis obejmuje napoje – wodę mineralną oraz kawę i herbatę lub sok pomarańczowy w zależności od długości lotu. Oferta została przygotowana przez LOT Catering. Personel pokładowy w specjalnej zapowiedzi poinformuje podróżnych o nowej usłudze. Pasażerowie przez pierwsze dwa tygodnie od wprowadzenia usługi będą mogli wypowiedzieć się na temat oferty poprzez wypełnienie ankiety na pokładzie samolotu. Wszystkie opinie będą uwzględnione przy modyfikacjach usługi.

    Polskie Linie Lotnicze LOT prowadzą politykę niskich cen, tak aby jak najlepiej dostosować ofertę do oczekiwań klientów. Usługa sprzedaży pokładowej wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Z jednej strony pozwala na utrzymanie niskich taryf, z drugiej daje klientom możliwość wyboru asortymentu. Jednym z celów wprowadzenia usługi jest dążenie do uatrakcyjnienia aktualnego menu bez konieczności obciążania każdego pasażera kosztem posiłków i napojów wliczonym w cenę biletu. Podróżny otrzyma lepszy produkt, bardziej atrakcyjny i zróżnicowany, a LOT może rozszerzać ofertę niskich cen połączeń krajowych już od 58zł*.

    Nowa usługa sprzedaży pokładowej dostępna jest na pokładach samolotów LOT i EuroLOT za wyjątkiem połączeń obsługiwanych przez samoloty Jetstream 32, czyli wybranych rejsów do Bydgoszczy, Katowic, Łodzi i Zielonej Góry.


    Jestem ciekaw czy bede to te same kanapki ktore LOT chcial wepchnac pasazerom na linnia europejskich czy moze jednak beda to dobrej jakosci begietki ...za ktore pasazerowie beda chcieli zaplacic.
     

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Czytaj: teraz nie dostaniesz już nic. Jak w SAS. W SWISS jak się leci z Zurychu do Genewy, to chociaż się Frey'a dostaje...

    LO i C0 wzajemnie "uzupełniając" swą siatkę, w rezultacie sprawiają, że ani LO ani C0 nie ma jej porządnie rozwiniętej i nie ma w tym logiki. Nie rozumiem po co w ogóle dwie linie lotnicze - linia dla elit to przeżytek. Ale tu by trzeba zrobić czystki w LOTowskim personelu, który jest głównym hamulcowym uczynienia z LOTu linii tańszej i głównym orędownikiem utrzymywania tego kuriozalnego podziału...
     

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Jak to ma robić LOT Catering, to obawiam się, że dostaniemy ofertę "trójkąta" ze zdechłym kotem.

    Ale jeśli będą dawać smaczne bagietki, to chętnie kupię sobie taką przekąskę. Pod warunkiem, że za rozsądną cenę.

    Czy ktoś zna cennik?

    Będę leciał 13 i 17 czerwca na krajówkach, więc zalapię się na ankiety i na ofertę. Opiszę.
     

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    mam nadzieję ze nie wprowadzą opłat za jedzenie na rejsach międzynarodowych - fakt ze zblizyłoby ich to do SASu (w tym wypadku to negatywne porównanie). Jeżeli to tylko uzupełnienie oferty rejsów krajowych (dotychczasowa oferta pozostała bez zmian czyli picie i baton) to OK byle nie wprowadzali tego w lotach międzynarodowych.

    Myślę, że LOT powinien się kierować bardziej w stronę jedzenia takiego jak oferuje podczas lotów do Londynu, Paryża, Moskwy i Brukseli i dodawać do tej grupy kolejne miasta.
    Darmowe jedzenie w samolocie to jednak jeden z elementów wyrozniających "normalne" linie od "tanich linii"
     

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Powoli odslania nam sie nowa "strategia" LOTu czyli:

    1. oplaty za catering
    2. likwidacje polaczen
    3. co jeszcze?

    16 pazdziernika polecimy ostatni razem LOTem do Dublina. W kraju w ktorym mieszka ok 200 tys Polakow LOT nie potrafil utrzymac jednego polaczenia. Jest to tym bardziej szokujace, ze z powodzeniem i na wiekszych maszynach operuja tu CSA, Malev, Air Baltic czy Estonian.

     

  20. #20
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Powoli odslania nam sie nowa "strategia" LOTu czyli:

    1. oplaty za catering
    2. likwidacje polaczen
    3. co jeszcze?

    16 pazdziernika polecimy ostatni razem LOTem do Dublina. W kraju w ktorym mieszka ok 200 tys Polakow LOT nie potrafil utrzymac jednego polaczenia. Jest to tym bardziej szokujace, ze z powodzeniem i na wiekszych maszynach operuja tu CSA, Malev, Air Baltic czy Estonian.
    a ktore z LCC lataja z Irlandii do Czech, Bułgarii, Estonii i z jaka czestotliwoscia?
    no risk, no fun ;D

     

Strona 1 z 68 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •