Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 28
Like Tree22Likes

Wątek: TLL by LOT

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie TLL by LOT


    Polecamy

    OV od jutra będzie historią.

    To jak - nocowanie w Tallinie pod kątem biznesu? Wylot koło 22:30, powrót o 6:30?

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Zdecydowanie powinno w tym momencie wejść nocowanie (rozkład analogiczny do PLQ) i to dosłownie od zaraz, a nie od marca 2016. Rozumiem jednak, że na przeszkodzie mogą stanąć względy formalne w postaci ograniczeń ze strony KE...

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Spoko, od jutra rusza Nordic Aviation powered by Adria Airways, czyli Estonian Air bis

    Analogiczna siatka i rozkład formalnie pozbyli się długu.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    od 27 listopada

    WAW 1135 TLL 1415 - TLL 1500 WAW 1535
    WAW 1430 TLL 1710 - TLL 1755 WAW 1830

    NA CR900 - 88 pax
    pitterek and wikploc like this.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Trzeci lot dziennie do Tallina

    LO789 do TLL o 20:10 (przylot 22:50), LO790 z TLL o 9:00 (przylot 09:35 do WAW). Obsługiwane CR9 Nordiki.

    Inauguracja pod koniec czerwca
    tomo likes this.

  6. #6

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Czyli pewnie ten samolot nie będzie nocował w Tallinie, bo między 22:50 a 09:00 może wykonać jeszcze jakiś rejs i nocować w innym porcie.

  7. #7

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    No w końcu!

    Od samego początku tej współpracy prosiło się o wieczorno/poranną rotację i choć tutaj nie dostaliśmy klasycznego "nocowania w TLL" z przesiadkami w WAW na "Europę biznesową" to godziny świetnie dopasowane do przesiadek na Belgrady, Zagrzebie, Odessy, Kiszyniowy, itd... oraz na MAD i LAX LO21/LO24.

    Co do samej rotacji i wykorzystania samolotu to jeśli z TLL będzie wracała nazajutrz dokładnie ta sama maszyna to w międzyczacie może wykonać jakieś typowo nocne połączenie typu TLL-TBS-TLL, dokąd swego czasu latał już Estonian Air, ale równie dobrze może być to zeswatane z jakimś innym obiegiem, tak że do WAW rano przyleci inny samolot.
    Stoarn, kaspric and MalyEPWA like this.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Zaraz poogarniam obiegi.
    biedny_miś, Rafal and frik like this.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Tallin o 22:30, powrót na 6:50 do Wawy, kanibalizowałby własną siatkę Nordiki, bo jej trzon to poranne wyloty biznesu do stolic zachodnich i wieczorne powroty do TLL.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Tallin o 22:30, powrót na 6:50 do Wawy, kanibalizowałby własną siatkę Nordiki, bo jej trzon to poranne wyloty biznesu do stolic zachodnich i wieczorne powroty do TLL.
    Ale chyba siatka Nordinki mimo wszystko jednak nie jest tak rozwinięta jak LOT żeby jakiś plusów dodatnich nie było?


  11. #11

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Tylko ile masz tych "stolic zachodnich" rano z TLL? Góra ze 4-5 wylotów każdego dnia do ARN/OSL/AMS/BRU/MUC.
    Robiąc klasyczne "nocowanie w TLL" dajesz szanse paxowi estońskiemu polecieć na jednodniowe biznesy do LHR/CDG/MXP/FRA/DUS/STR/LUX/ZRH/GVA/VIE/PRG/BUD i to pewnie jeszcze nie wszystko, a na tych kilku kierunkach na których Nordica lata bezpośrednio można ewentualnie postawić takie taryfy, żeby nikt przez WAW nie poleciał.
    MalyEPWA and Asta like this.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    No byłyby, ale widocznie jeszcze nie ma warunków nie wiadomo jak sloty na 22:30 i 6:50

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Tylko ile masz tych "stolic zachodnich" rano z TLL? Góra ze 4-5 wylotów każdego dnia do ARN/OSL/AMS/BRU/MUC więc zostaje jeszcze gro kierunków typu LHR/CDG/MXP/FRA/DUS/LUX/ZRH i pewnie jeszcze kilka by się znalazło, a na tych kilku kierunkach na któych Nordica lata bezpośrednio można ewentualnie postawić takie taryfy, że nikt przez WAW nie poleci.
    Dla LOTu na pewno nocowanko 22-6 miałoby duży sens, ale jeszcze Nordika musi chcieć
    MalyEPWA likes this.

  14. #14

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Współpraca LOTu i Nordiki ma być na partnerskich zasadach, tak aby i Nordika się rozwijałą, a tworzenie połączenia rannego do Warszawy i powrotu około północy z Warszawy, dawałoby powody to teorii, że LOT chce zagarnąćtylko rynek i pasażerów. A tak, kiedy Estończycy chcą latać do rano do głównych portów szybko i bez przesiadek, mają taką możliwość. A i tak do innych portów z mniejszą szansą na własne bezpośrednie połączenie mają możliwość przesiadki do rejsów z warszawskiej fali odlotów koło 10.

  15. #15
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krzysztof.ka Zobacz posta
    A i tak do innych portów z mniejszą szansą na własne bezpośrednie połączenie mają możliwość przesiadki do rejsów z warszawskiej fali odlotów koło 10.
    Czyli parę godzin po tym jak odlecą rejsy do Rygi, Helsinek, Frankfurtu, Berlina i Kopenhagi.


  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    I Sztokholmu.

    Ale wreszcie można będzie przylecieć na 1 dzień do Warszawy - i to nie zarywając nocy i poranków


    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    A czy normalne notowanie wg LOT jest wogóle możliwe w tym roku w TLL? tam chyba remont nocny tego lata ma być czy się mylę?

    🚂🚃🚄🚅🚇🚊🚌🚍🚎🚐🚑🚁✈🚥

  18. #18

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    The resurfacing will be carried out primarily at night, with the runway being closed four nights a week, as per last year: from 00:30-6:00 on Tuesdays, Thursdays, Fridays and Sundays. Construction is due to commence on 4 April, from which date the runway will be shortened to 2330 metres.
    W takim układzie o ile nie byłoby problemu z porannym TLL-WAW o tyle nie będzie możliwe realizowanie wieczornego WAW-TLL, a w związku z tym całość takiego przedsięwzięcia traci sens.
    LO789/790 na razie załadowane jest w systemie tylko do końca sezonu letniego więc z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć, że coś wokół rozkładu WAW-TLL jeszcze się w najbliższych miesiącach zadzieje.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Jak wygląda wypełnienie na lotach do TLL? Patrząc na ceny to jest w miarę drogo (można LOTem w wiele nawet dalszych miejsc taniej dolecieć). Pytanie czy to kwestia słabego LF i próby zarobienia na nielicznych pasażerach czy LF jest na wszystkich lotach wysoki stąd ceny po 800 czy nawet ponad 1000 złotych w jedną stronę?
    Stoarn likes this.

  20. #20

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie powiedziałbym, że TLL to drogi kierunek, wg moich informacji jest to wręcz jedna z tańszych europejskich tras LOT z WAW bardzo często pojawiająca się w promocjach (SzŚ), a przy dużych wyprzedażach TLL jest z reguły jednym z tych najtańszych kierunków.
    Jeśli chodzi o LF to na próbie moich kilkunastu lotów na tej trasie w ostatnich latach strzeliłbym, że jest to średnio coś w granicach 80% ale n ie dam sobie za ta liczbę uciąć nawet małego palca u ręki, na pewno samoloty powietrza nie woziły.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •