WAW-KSC 22:35-23:40 (12345-7)
KSC-WAW 05:35-06:45 (123456-)
Połączenie startuje 29.03.2016 i będzie obsługiwane przez Bombę.
Wersja do druku
WAW-KSC 22:35-23:40 (12345-7)
KSC-WAW 05:35-06:45 (123456-)
Połączenie startuje 29.03.2016 i będzie obsługiwane przez Bombę.
konkurencja z OS I OK. Ale trasa krótka, samolot inaczej zapewne I tak stałby w WAW wiec...zobaczymy
Chyba się powtórzę z wątku o PLQ ale nie jestem pewny czy przypadkiem nie jest to ciut za duży samolot na tę trasę. Wiem, że mniejszych (a może raczej tańszych w eksploatacji na tego typu trasach) nie ma, ale mimo wszystko jakoś tak nie mogę się oprzeć wrażeniu, że S340 byłby lepszy na tej trasie.
tyle, że Q400 jest swój (i załogi swoje) a S340 to wet lease. O opiniach pasażerów widzących Saaba chyba nie trzeba wspominać
78 miejsc do Koszyc 6 razy w tygodniu lub w okolice Mozejek to jednak sporo...ale mniejsze są tylko E70. Obstawiam ze głównym czynnikiem jest to, ze samoloty te w tych godzinach zapewne do tej pory stały na płycie w WAW, a tak polecą w dwa miejsca. Jeśli lot pokryje koszty zmienne to juz będzie OK, a dodamy pasażerów do siatki. Tylko tyle I az tyle.
to pytanie wraca do tego co juz napisałem wczesniej - jesli alternatywa bylo to ze te samoloty staly na płycie w WAW I tam nocowały to ten Q400 bedzie zapewn najtanszy. Wystarczy ze pokryje koszty zmienne lotu, leasing itp I tak trzeba płacic nawet bez tego lotu (tak najbardziej opisowo)
Jedno jest pewne, reklamy wiszą
Barca
https://goo.gl/maps/uY5p2gBtDtA2
tutaj aż się prosi o 2 połączenie dziennie ustawione pod 787
Dobry ruch. Podgryzanie CSA (które jak padnie to też trzeba mieć plan, aby jak najwięcej spadku sobie przywłaszczyć - wiem brutalne :P ), do tego nowi pasażerowie w siatce. Też nie płakałbym z tym samolotem, bo CSA lata tam ATR42, więc lot też wygra komfortem. Do tego idealny rozkład (polecieć rano wrócić wieczorem). Moim zdaniem prawie wszystkie samoloty LOTu powinny własnie tak nocować poza WAW (z wyjątkiem tych, które są na serwisie).
większym graczem w KSC jest chyba Austrian, który w sezonie oferuje 2 połączenia dziennie na E195 (120 pax), w sezonie zimowym 1 połączenie na Q400 w środku dnia
CSA to bardziej ruch p2p do stolicy i na zad, z Bratysławy dalej polecieć się nie da a o siatce CSA z PRG za bardzo nie ma sensu rozpisywać
Od czerwca 2xdziennie poniedziałki, a od lipca również 2xdziennie czwartki, do tego sobota.
1--4-6- 13:10 - 14:20/14:55 - 16:05
No i elegancko się rozwinęło. A nawiązując do mojej wypowiedzi sprzed 2 miesięcy (3 posty wyżej) to im szybciej się otworzy spadek po CSA tym lepiej dla LOT.
Kiedy pisałem o podgryzaniu Koszyc kilka miesięcy temu to wszyscy mówili, że bzdury gadam i tam nie ma potencjału.
Jak fajnie się czyta po tym jak lot najpierw uruchomił Koszyce, a potem zwiększył oferowanie, że wszyscy próbowali mnie przekonać, że to idiotyczny pomysł.
Olekoro wszystkich przy tym lajkował.
Fajny jest przeskok was wszyskich na zupełnie inne wyważone myślenie po tym jak pół roku po naszej rozmowie LOT otworzył te połaczenia (góra tego wątku).
Ciekawe czy doczekam się Brna by LOT.
ja bym dał ci medal św. Antoniego i wiceministrem bym cię nawet zrobił
Nie jestem już taki młody :(
Od 6 lipca 11xweekly.
Slowacja jest turystycznie od lat zaniedbana, CSA nie ma zamiaru sie rozwijac i mozna na tym skorzystac ;-)