Firmy majš szansę na przyczółek w Brazylii - Biznes - rp.pl
Brazylia: Kraj ogromnych możliwości - Biznes - rp.pl
widzą współprace z LATAM Group a czy dla LOT też to szansa ?
W tej chwili już by można chyba z Aviancą współpracować, zwłaszcza kiedy właściciel nawet paszport dostał za dobre intencje.
A jest szansa na połączenia nie tylko "czarterowe" ?
Głównie chodzi o to czy w kierunku Brazylii jest miejsce na LOT, czy LOT z Wawy jest wstanie zapełnić w sensownych cenach samolot...
i gdzieś ich tam dowieść ...
Właśnie gdzie ?
Z racji samego położenia geograficznego normalne rozkładowe latanie do Ameryki Płd. nie ma większego sensu.
Z jednej strony byłoby to pierwsze bezpośrednie połączenie z CEE do Ameryki Południowej, z drugiej - rynek bezpośredni jest niewielki; wygoda przesiadek większa w Europie, wrażliwość cenowa ruchu raczej dość wysoka + dodatkowo kompletnie nie ma tam z kim współpracować:
-LATAM to oneworld, mimo "historycznych" CSów TAM z LH
-Aerolineas Argentinas to Skyteam
-Avianca i Copa mają swoje huby zanadto na północy (+Lima na zachodzie, gdzie z kolei raczej nie opłaca się latać), aby przesiadka w Panamie/Bogocie była opłacalna dla ludzi kierujących się do Brazylii czy Argentyny
-Zostają GOL, Azul, ew. chilijski Sky
Choć oczywiście chciałbym - przeloty na trasie KRK-SCL są mega męczące, no ale ja swoimi dwoma przelotami w tym roku samolotów nie zapełnię ;-); i chyba jednak łatwiej byłoby o większą obecność OW w KRK niż sensowne połączenia do AmPd z LOT w roli głównej
wyloty z WAW od 2 listopada
Prześledziłem na szybko czartery i 2.11 (czwartek) zaplanowane są GIG, PTY i POP. Czy to możliwe aby aż 3 maszyny jednego dnia oddać na czarter czy może PTY albo POP będzie jakimś międzylądowaniem?
PS Chyba sam Sobie odpowiedziałem. Brazylia będzie bezpośrednio (tak stanowi r.pl), przy trasie do Panamy i na Dominikanę już takiej informacji nie ma.
Dodatkowo link do GCMap
Zakładki