Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 74
Like Tree65Likes

Wątek: IKA by LO - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie IKA by LO - informacje


    Polecamy

    Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego (Prezes Urzędu):
    I. Informuje, iż w dniu 9 listopada 2015r. otrzymał wniosek o wydanie upoważnienia do wykonywania regularnych przewozów lotniczych na trasie objętej ograniczonymi prawami przewozowymi, zgodnie ze szczegółami poniżej:
    Nazwa przewoźnika lotniczego: Polskie Linie Lotnicze „LOT” Spółka Akcyjna
    Wnioskowana trasa: Warszawa (WAW) – Teheran (IKA) – Warszawa (WAW)
    Rodzaj przewozu: pasażerowie, towary, poczta

    http://bip.ulc.gov.pl/index.php/ogra...heran-warszawa

    Wnioski o wydanie upoważnienia do wykonywania regularnych przewozów lotniczych należy składać w terminie do dnia 16 grudnia 2015 r.

    Wniosek wnioskiem ale chyba na razie nie ma ta czym ... no chyba, że 787 puszczą
    frik, l410driver, juice and 5 others like this.

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2014

    Domyślnie

    w końcu. Grupa LH sie okopuje tam, ale na kawełek toru można liczyć, szczególnie cargo

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Wniosek wnioskiem ale chyba na razie nie ma ta czym ... no chyba, że 787 puszczą
    Jeśli wezmą A320ceo/neo albo 737 NG/MAX, to jak najbardziej będzie na czym..

  4. #4
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    787 mógłby się ładnie złożyć z jakaś rotacją na Zachód USA, pytanie czy jest szansa na odpowiednią ilość chętnych na loty .



  5. #5
    Awatar Andrzej_hhh

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Równe 3000 km z WAW. Embraery też powinny dać radę, a tym bardziej 734.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Potencjał na tą trasę jest, ja będę miał loty bezpośrednio �� Na spotkania. I wole zawsze dorzucić kilka złoty więcej by nie przesiadać się na najgorszym lotnisku jakim jest FRA,

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    ^^^ do IKA bez dużego bagażnika za bardzo sensu latać nie ma ... CARGO Panie, CARGO

  8. #8
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Andrzej_hhh Zobacz posta
    Embraery też powinny dać radę,
    Bez żartów. Teheran jest 1007 m n.p.m. Od czerwca do września średnie temperatury około 30'C. No chyba, że trzeci silnik przyczepicie.


    Jak tak dalej pójdzie to LOT zacznie operować EMB na trasach atlantyckich.
    thewho, tartal, adamuto and 3 others like this.

  9. #9
    Awatar Andrzej_hhh

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez l410driver Zobacz posta
    Bez żartów. Teheran jest 1007 m n.p.m. Od czerwca do września średnie temperatury około 30'C. No chyba, że trzeci silnik przyczepicie.
    UIA lata E190 z Kijowa do Biszkeku - 3373 km... Oczywiście zależy od konkretnej wersji Embriona.

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    możecie dalej sie spierać czy EMBrionen sie tam da dolecieć, tylko latanie tam małym z bagażnikiem za bardzo nie ma sensu ... dla przypomnienia Iran od stycznia otwiera się na import, to szansa dla polskich firm - Gospodarka - polskieradio.pl
    STYRO likes this.

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    IKA może być operowane tylko na maszynie klasy 73x, lub 32x.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    ^^^ których LOT chwilowo nie posiada, a jak będzie posiadał to w pierwszej kolejności powinien obst awić wszystkie huby konkurencji, tak by nie opłacało sie im wywozić pax z WAW, czyli wszystkie LHR, BCN, MAD, BRU, MUC, FRA, ZRH, VIE, CPH, SME, CDG, AMS, TLV a później myślec dopiero o nowych kierunkach

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Nie tylko porty węzłowe, ale również ważniejsze porty, w których wpływ na siatkę mógłby być znaczący. A więc wszystkie Hamburgi, Dusseldorfy, Lyony, Tuluzy, Stuttgarty i tym podobne miasta...

  14. #14

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    SME
    Na 737? Przecież to jest w Stanach i do tego jakieś relatywnie małe lotnisko.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  15. #15
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    ^^^ których LOT chwilowo nie posiada, a jak będzie posiadał to w pierwszej kolejności powinien obst awić wszystkie huby konkurencji, tak by nie opłacało sie im wywozić pax z WAW, czyli wszystkie LHR, BCN, MAD, BRU, MUC, FRA, ZRH, VIE, CPH, SME, CDG, AMS, TLV a później myślec dopiero o nowych kierunkach
    Jakie to lotnictwo jest proste

    IKA to raczej rotacja nocna, więc pewnie i przy obecnym stanie floty kierunek można uruchomić.
    E-Jet KRK, olekorlo, STYRO and 1 others like this.

  16. #16
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Andrzej_hhh Zobacz posta
    UIA lata E190 z Kijowa do Biszkeku - 3373 km... Oczywiście zależy od konkretnej wersji Embriona.
    UIA lata E190, który ma lepszy performance niż LOT'owski E195, bo jest prawie tonę lżejszy przy tym samym silniku. Ma też większy zasięg.

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Jakie to lotnictwo jest proste

    IKA to raczej rotacja nocna, więc pewnie i przy obecnym stanie floty kierunek można uruchomić.
    Może i rotacja nocna ale nie wyrobi się żeby wrócić i obskoczyć poranną rotacje

  18. #18
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Wylot w fali o 20 powrót na 6. (nie łapie powrótów w fali o 22)
    lub
    wylot w fali o 22 powrót na 8 (jak TLV)

  19. #19
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    Dziś UKRAINE INTERNATIONAL AIRLINES ogłosiły, że od 15 lipca 2016 zwiększają ilość rejsów między Kijowem i Teheranem do 7 tygodniowo. Od połowy marca przesiadają się z E90 na 73C.

    Rejs Kierunek Dni Wylot* Przylot*
    PS751 Kijów-Teheran .2.4.6. 20.00 01.25+1
    PS751(NOWY) Kijów-Teheran 1.3.5.7 20.00 01.25+1
    PS751 Kijów-Teheran 1234567 20.00 01.25+1
    PS752 Teheran-Kijów . . . . . . 7 05.25 08.10
    PS752 Teheran-Kijów . .3 .5 . 7 05.25 08.10
    PS752(NOWY) Teheran-Kijów 12 . 4 .6 05.25 08.10
    PS752 Teheran-Kijów 1234567 04.25 08.10

    Linie lot czują polepszającą się koniunkturę i automatycznie robi się coraz ciaśniej.

  20. #20
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Na pewno minusem dla LOT względem połączeń linii UIA, a zwłaszcza Pegasusa czy Turkisha, jest konieczność posiadania wizy tranzytowej (lotniskowej A) strefy Schengen przez obywateli Iranu, nawet jeżeli nie wychodzą poza strefę tranzytową. To dodatkowe formalności przy podróży do np. USA/Kanady, nie wiem czy też do UK (w końcu ma osobny system wizowy niż Schengen); na szybko na stronie Ambasady RP w Teheranie nie widzę 'ułatwionego' formularza, czy innych informacji, dla uzyskania tej wizy. Być może jest tu pole dla LOT do przekonania MSZ/Ambasady do umieszczenia 'prostej' procedury.



Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •