w końcu. Grupa LH sie okopuje tam, ale na kawełek toru można liczyć, szczególnie cargo
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego (Prezes Urzędu):
I. Informuje, iż w dniu 9 listopada 2015r. otrzymał wniosek o wydanie upoważnienia do wykonywania regularnych przewozów lotniczych na trasie objętej ograniczonymi prawami przewozowymi, zgodnie ze szczegółami poniżej:
Nazwa przewoźnika lotniczego: Polskie Linie Lotnicze „LOT” Spółka Akcyjna
Wnioskowana trasa: Warszawa (WAW) – Teheran (IKA) – Warszawa (WAW)
Rodzaj przewozu: pasażerowie, towary, poczta
http://bip.ulc.gov.pl/index.php/ogra...heran-warszawa
Wnioski o wydanie upoważnienia do wykonywania regularnych przewozów lotniczych należy składać w terminie do dnia 16 grudnia 2015 r.
Wniosek wnioskiem ale chyba na razie nie ma ta czym ... no chyba, że 787 puszczą
w końcu. Grupa LH sie okopuje tam, ale na kawełek toru można liczyć, szczególnie cargo
Potencjał na tą trasę jest, ja będę miał loty bezpośrednio Na spotkania. I wole zawsze dorzucić kilka złoty więcej by nie przesiadać się na najgorszym lotnisku jakim jest FRA,
^^^ do IKA bez dużego bagażnika za bardzo sensu latać nie ma ... CARGO Panie, CARGO
możecie dalej sie spierać czy EMBrionen sie tam da dolecieć, tylko latanie tam małym z bagażnikiem za bardzo nie ma sensu ... dla przypomnienia Iran od stycznia otwiera siÄ na import, to szansa dla polskich firm - Gospodarka - polskieradio.pl
IKA może być operowane tylko na maszynie klasy 73x, lub 32x.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
^^^ których LOT chwilowo nie posiada, a jak będzie posiadał to w pierwszej kolejności powinien obst awić wszystkie huby konkurencji, tak by nie opłacało sie im wywozić pax z WAW, czyli wszystkie LHR, BCN, MAD, BRU, MUC, FRA, ZRH, VIE, CPH, SME, CDG, AMS, TLV a później myślec dopiero o nowych kierunkach
Nie tylko porty węzłowe, ale również ważniejsze porty, w których wpływ na siatkę mógłby być znaczący. A więc wszystkie Hamburgi, Dusseldorfy, Lyony, Tuluzy, Stuttgarty i tym podobne miasta...
Wylot w fali o 20 powrót na 6. (nie łapie powrótów w fali o 22)
lub
wylot w fali o 22 powrót na 8 (jak TLV)
Dziś UKRAINE INTERNATIONAL AIRLINES ogłosiły, że od 15 lipca 2016 zwiększają ilość rejsów między Kijowem i Teheranem do 7 tygodniowo. Od połowy marca przesiadają się z E90 na 73C.
Rejs Kierunek Dni Wylot* Przylot*
PS751 Kijów-Teheran .2.4.6. 20.00 01.25+1
PS751(NOWY) Kijów-Teheran 1.3.5.7 20.00 01.25+1
PS751 Kijów-Teheran 1234567 20.00 01.25+1
PS752 Teheran-Kijów . . . . . . 7 05.25 08.10
PS752 Teheran-Kijów . .3 .5 . 7 05.25 08.10
PS752(NOWY) Teheran-Kijów 12 . 4 .6 05.25 08.10
PS752 Teheran-Kijów 1234567 04.25 08.10
Linie lot czują polepszającą się koniunkturę i automatycznie robi się coraz ciaśniej.
Na pewno minusem dla LOT względem połączeń linii UIA, a zwłaszcza Pegasusa czy Turkisha, jest konieczność posiadania wizy tranzytowej (lotniskowej A) strefy Schengen przez obywateli Iranu, nawet jeżeli nie wychodzą poza strefę tranzytową. To dodatkowe formalności przy podróży do np. USA/Kanady, nie wiem czy też do UK (w końcu ma osobny system wizowy niż Schengen); na szybko na stronie Ambasady RP w Teheranie nie widzę 'ułatwionego' formularza, czy innych informacji, dla uzyskania tej wizy. Być może jest tu pole dla LOT do przekonania MSZ/Ambasady do umieszczenia 'prostej' procedury.
Zakładki