usterka
to wymaga osobnego wątku??
Czemu dzisiejszy Pekin zawrócił za Moskwą i wraca do Warszawy?
https://www.flightradar24.com/LOT91/9e6a907
usterka
to wymaga osobnego wątku??
jakby co, to ja nie leciałem, więc to nie powód braku wina :V
WIADRA NADSTAWIAĆ fuel jettisonning in progress :v
Pitterek
podobno nawigacja padła i w Pekinie by tego nie naprawili
Padła elektrownia,
Słabo hamował, Nie działały klapy (szybsze podejście) i nie było nawigacji - pewnie elektrownia nawaliła, tam jest wszystko na prąd - nawet gaz w kuchence
Pitterek
Była też cisza w eterze. Nie wiem jak długo, ale na końcówce podejścia rozmawiano tylko z nim.
UM 70, UM 860, UM 977, UL 980 nad głową, UN 191.
Nawet na pewno kilka było w handlingu.. bo czemu niby nie?
A tego Romka widziałem z 2-3 kilometrów, faktycznie "błyskał" chyba wszystkim co ma ...
PO analizie grafu z FR wydaje mi się, że powrót był bez autopilota, przynajmniej w zakresie sterowania wysokością. Może ktoś z |Wiedzących sie wypowie, czy wniosek słuszny.
Nikt nie podgrzewa atmosfery tylko na forum lotniczym to naturalne, ze taka kombinacja usterek budzi ciekawosc (jezeli potwierdzi sie to co napisal pitterek). Brak klap i problemy z hanowaniem czesto w symulatorze koncza sie poza pasem. Wiem, ze to nie tak medialne jak pozar silnika ale usterka ciekawa z pkt widzenia "osiagowego".
Ostatnio edytowane przez thewho ; 02-06-2016 o 22:38
Lot w przestrzeni RVSM wymaga sprawnego autopilota, a zatem w przypadku jego braku powrót byłby na maks 28000 ft, ewentualnie na 43000ft jesli instrukcja tego samolotu pozwala latać tak wysoko bez autopilota i potencjalnie z innymi niesprawnościami.
kazdy samolot certyfikowany wg CS-25/FAR-25 posiada światło antykolizyjne (czerwony błyskających beacon). Strobelights czyli białe błyskających światła nie są obowiązkowe ale dla lepsze widoczności od dłuższego czasu stosowane na większych samolotach, a od jakiegoś czasu rownież na małych nie są eksluzywnym dodatkiem tylko standardem.
Zakładki