Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
Like Tree7Likes
  • 4 Post By Czterosilnik
  • 1 Post By sven
  • 1 Post By KubaB
  • 1 Post By sven

Wątek: System Automatycznej Odprawy

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie System Automatycznej Odprawy


    Polecamy

    info ze strony LOTu:
    Chcemy zaoszczędzić Twój czas przed odlotem i ułatwić Ci odprawę, dlatego oferujemy możliwość skorzystania z Systemu Automatycznej Odprawy. Na 24 godziny przed planowanym odlotem odprawimy Cię automatycznie, a kartę pokładową wyślemy na Twój adres e-mail lub telefon komórkowy.

    szczegóły na :

    System Automatycznej Odprawy LOT | lot.com

    Z tego co się dowiedziałem działa to na kierunkach, gdzie nie jest wymagany paszport, czyli krajówki i Schengen.
    Ja sobie zgłosiłem wcześniejsze bilety (ponoć to uruchomiono 9 maja). W poniedziałek przetestuję podczas KTW-WAW-KTW

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Swoja drogą... Co w takim razie oznacza slowo "odprawa"?!

    Kiedys oznaczalo, ze pasazer stawil sie na lotnisku, zglosil do odpowiedniego okienka, i dopiero wtedy kasowano mu (w sensie "kasownikowym") odpowiedni kupon w bilecie, w zamian za to wydawano karte wstepu i psgr szedl do kontroli bezpieczenstwa i dalej.

    A teraz, skoro "odprawa" ma byc automatyczna, to po co w ogole wystawiac *bilet*? Nie wystarczy od razu karte wstepu?

    Ciekawe BTW, jaki procent (oczywiscie statystycznie) pasazerow ktorzy dokonali "odprawy online" nie przybywa na lotnisko i nie leci.

    PS. Czy LF danego rejsu liczy sie na podstawie liczby dokonanych odpraw?

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    nie odnosząc się do kwestii tego czy automatyczna odprawa ma sens, czy nie, powiem, że taka odprawa w moim przypadku zadziałała i dostałem maila z kartą pokładową na jutrzejszy LO3884. Ponieważ miejsce mi nie pasowało, to zmieniłem je za pomocą apki LOTU

  4. #4
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    nie odnosząc się do kwestii tego czy automatyczna odprawa ma sens, czy nie, powiem, że taka odprawa w moim przypadku zadziałała i dostałem maila z kartą pokładową na jutrzejszy LO3884. Ponieważ miejsce mi nie pasowało, to zmieniłem je za pomocą apki LOTU
    Spróbuj zamówić jeszcze kartę pokładowa smsem
    skaabeusz likes this.

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Zamówiłem również sms-em. Przyszedł jak zwykle, tzn z linkiem do otwarcia karty pokładowej

  6. #6
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    Zamówiłem również sms-em. Przyszedł jak zwykle, tzn z linkiem do otwarcia karty pokładowej
    Szczęściarz Do mnie pewnie z rok już nie przychodzą ...

  7. #7

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Tych klientów nie obsługujemy ?
    olekorlo likes this.

  8. #8
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    Tych klientów nie obsługujemy ?
    Na pokład w czwartek i piątek wpuścili, łącznie 4x. Do Poloneza także, zatem nie jest tak źle
    KubaB likes this.

  9. #9
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Przywróc telefon do ustawień fabrycznych ożyje jakem pitterek
    Pitterek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •