No to ciekawe, czy to zamiana z Astany, czy oba miasta będą w siatce.
PS Podpowiem jeszcze, że z Ałmaty lata również Asiana do Seulu i Air China z PEK, a Ałmaty jest w tej samej strefie M&M co Daleki Wchód
według RP.pl od S17 nowa trasa WAW - ALA by LOT
Letni rozkład LOT 2017: LOT poleci do Ałmaty - Lotnictwo - rp.pl
No to ciekawe, czy to zamiana z Astany, czy oba miasta będą w siatce.
PS Podpowiem jeszcze, że z Ałmaty lata również Asiana do Seulu i Air China z PEK, a Ałmaty jest w tej samej strefie M&M co Daleki Wchód
^^ podobno znoszą (zakładam, że to nie są zapowiedzi w stylu wiz tureckich)
Kazachstan zniesie wizy dla PolakĂłw!
Najważniejsze:
- W tej sytuacji brakuje nam już tylko działek czasowych startów i lądowań, czyli slotów i samolotów - mówi Adrian Kubicki, rzecznik LOTu.
Wiadomo, że do Kazachstanu LOT chce latać Boeingami 737 MAX. Pierwsza maszyna tego typu we flocie narodowego przewoźnika ma pojawić się wiosną 2017.
To będzie z >5h w 737, miejmy nadzieję, że układ siedzień będzie odpowiednio luźny.
Wizę łatwo dostać.
Super jakby to ruszyło, co prawda w Almaty już byłem, ale Kirgistan i Uzbekistan chodzi mi po głowie.
jeżeli C nie będzie miało dedykowanej kabiny to będzie kicha przy nocnym locie, środkowy wolny fotel nie wiele daje w nocy.
Czartery robią dłuższe hopki z ciaśniejszym układem i jakoś ludzie żyją. A pomijając SV i TK chyba za bardzo konkurencji na tym kierunku nie ma z dedykowanymi tronami.
Odświeżone 737 chyba nie poddały się temu trendowi, więc jakiś cień nadzei jest.
A ile 738 zmiesci siedzen w takiej konfiguracji jak 734?
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Ciekawe z jaką częstotliwością otworzą i czy będzie np. międzylądowanie w Astanie? Rotację pewnie trzeba liczyć na minimum 11h (przy międzylądowaniu +3), zakładam noc (np. 20:00-04:00 i 05:00-07:00; potem samolot mógłby lecieć po 8 np. do Londynu). Jeżeli będzie 3-4 razy w tygodniu, to zostają też 3-4 wolne noce na podobne kierunki - Teheran, Biszkek (+CS z Air Astana na ALA-FRU)?
Kolejnym pytaniem jest jaki będzie serwis posiłkowy - europejskie minimum? My, w Polsce, mamy świadomość, że przyzwoity posiłek w LO jest - jak na linię lotniczą - tani, natomiast przy różnicy cenowej do 100 EUR zakładam, że każdy w zachodniej Europie wybierze TK i dwa smaczne obiady .
Konkurencją na tej trasie, przynajmniej z Polski (czy Wilna, Lwowa, Pragi), są UIA, AFL i TK - wszystkie bez dowozu z regionów (i 2/3 z prawdziwym C); LH czy KLM (tylko dla KRK) są kiepskie czasowo. Ciągle plusem dla PLL LOT może być 'swojskość' postsocjalistycznego kraju i jakaśtam znajomość rosyjskiego powszechna wśród osób 45+.
Zakładki