Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23
Like Tree19Likes

Wątek: WAW - ALA

  1. #1
    kox
    kox jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    krk

    Domyślnie WAW - ALA


    Polecamy

    według RP.pl od S17 nowa trasa WAW - ALA by LOT




    Letni rozkład LOT 2017: LOT poleci do Ałmaty - Lotnictwo - rp.pl
    monumental likes this.

  2. #2
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    No to ciekawe, czy to zamiana z Astany, czy oba miasta będą w siatce.

    PS Podpowiem jeszcze, że z Ałmaty lata również Asiana do Seulu i Air China z PEK, a Ałmaty jest w tej samej strefie M&M co Daleki Wchód

  3. #3
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    A ja sprawy wjazdowo/tranzytowe?


  4. #4
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ podobno znoszą (zakładam, że to nie są zapowiedzi w stylu wiz tureckich)
    Kazachstan zniesie wizy dla PolakĂłw!

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Najważniejsze:
    - W tej sytuacji brakuje nam już tylko działek czasowych startów i lądowań, czyli slotów i samolotów - mówi Adrian Kubicki, rzecznik LOTu.
    Wiadomo, że do Kazachstanu LOT chce latać Boeingami 737 MAX. Pierwsza maszyna tego typu we flocie narodowego przewoźnika ma pojawić się wiosną 2017.

  6. #6
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    To będzie z >5h w 737, miejmy nadzieję, że układ siedzień będzie odpowiednio luźny.


  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    I tu juz jakis catering sie przyda

  8. #8
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Wizę łatwo dostać.
    Super jakby to ruszyło, co prawda w Almaty już byłem, ale Kirgistan i Uzbekistan chodzi mi po głowie.
    Cani likes this.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    jeżeli C nie będzie miało dedykowanej kabiny to będzie kicha przy nocnym locie, środkowy wolny fotel nie wiele daje w nocy.
    tartal likes this.

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Wiadomo, że do Kazachstanu LOT chce latać Boeingami 737 MAX. Pierwsza maszyna tego typu we flocie narodowego przewoźnika ma pojawić się wiosną 2017:

    MAX wiosną 2017? Wiosna 2017 pierwsze MAXy maja zacząć odbierać linie które go kupiły, ciekawe skąd LOT je weźmie.
    Stoarn likes this.

  11. #11
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    MAX wiosną 2017? Wiosna 2017 pierwsze MAXy maja zacząć odbierać linie które go kupiły, ciekawe skąd LOT je weźmie.
    Moze plan prezesa mitomana jest taki, ze w 2017 przejmie linie, ktora pierwsza dostanie te samoloty.

  12. #12

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Moze plan prezesa mitomana jest taki, ze w 2017 przejmie linie, ktora pierwsza dostanie te samoloty.

    Ale którą? Southwest czy Norwegiana? :P
    michastrain likes this.

  13. #13
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Poprawili potem, że chodzi o NG nie o MAX
    thewho, kaspric and Stoarn like this.

  14. #14

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    To będzie z >5h w 737, miejmy nadzieję, że układ siedzień będzie odpowiednio luźny.
    Obserwując trendy w branży (np. 320 LH) to układ siedzeń w 738 może być tylko jeden, 189!
    maciass, pasazernagape and symbian like this.

  15. #15
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    jeżeli C nie będzie miało dedykowanej kabiny to będzie kicha przy nocnym locie, środkowy wolny fotel nie wiele daje w nocy.
    Czartery robią dłuższe hopki z ciaśniejszym układem i jakoś ludzie żyją. A pomijając SV i TK chyba za bardzo konkurencji na tym kierunku nie ma z dedykowanymi tronami.

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Obserwując trendy w branży (np. 320 LH) to układ siedzeń w 738 może być tylko jeden, 189!
    Odświeżone 737 chyba nie poddały się temu trendowi, więc jakiś cień nadzei jest.
    pawel111 likes this.


  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Bez przesady - dedykowane C bedzie przerostem formy - nie zrobimy z LO lini pozycjonowanej jako wyzsza kategoria. Jeśli zrobia podobną liczbe foteli jak w obecnych B734 + bedzie niezly serwis pokładowy to bedzie ok. Ten samolot ma zarabiac, a latac bedzie takze na innych trasach

  17. #17
    KTW
    KTW jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2013

    Domyślnie

    A ile 738 zmiesci siedzen w takiej konfiguracji jak 734?

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    pomijając SV i TK chyba za bardzo konkurencji na tym kierunku nie ma z dedykowanymi tronami.
    KLM i LH latają szerokim na A330 lub A340.

    Wg Ciebie C z dedykowanymi fotelami nie może zarabiać?

    Ile Polaków poleci w C turystycznie? sam sobie odpowiedz

  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    KLM i LH latają szerokim na A330 lub A340.

    Wg Ciebie C z dedykowanymi fotelami nie może zarabiać?

    Ile Polaków poleci w C turystycznie? sam sobie odpowiedz
    Racja, musiało mi się pomylić z dawnymi lotami A320 do wschodniej Rosji. Z FRA/AMS to chyba i za daleko dla "standardowych" wąskich kadłubów.

    Według mnie trudniej zarabiać mnożąc konfiguracje samolotów.
    olekorlo likes this.


  20. #20
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    MUC/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Ciekawe z jaką częstotliwością otworzą i czy będzie np. międzylądowanie w Astanie? Rotację pewnie trzeba liczyć na minimum 11h (przy międzylądowaniu +3), zakładam noc (np. 20:00-04:00 i 05:00-07:00; potem samolot mógłby lecieć po 8 np. do Londynu). Jeżeli będzie 3-4 razy w tygodniu, to zostają też 3-4 wolne noce na podobne kierunki - Teheran, Biszkek (+CS z Air Astana na ALA-FRU)?

    Kolejnym pytaniem jest jaki będzie serwis posiłkowy - europejskie minimum? My, w Polsce, mamy świadomość, że przyzwoity posiłek w LO jest - jak na linię lotniczą - tani, natomiast przy różnicy cenowej do 100 EUR zakładam, że każdy w zachodniej Europie wybierze TK i dwa smaczne obiady .

    Konkurencją na tej trasie, przynajmniej z Polski (czy Wilna, Lwowa, Pragi), są UIA, AFL i TK - wszystkie bez dowozu z regionów (i 2/3 z prawdziwym C); LH czy KLM (tylko dla KRK) są kiepskie czasowo. Ciągle plusem dla PLL LOT może być 'swojskość' postsocjalistycznego kraju i jakaśtam znajomość rosyjskiego powszechna wśród osób 45+.



Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •