Strona 13 z 13 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13
Pokaż wyniki od 241 do 247 z 247
Like Tree195Likes

Wątek: EWR by LO

  1. #241

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Otwarcie powiedzmy że LOT ulega presji politycznej na loty regionalne.
    Być może napisałem jedno zdanie za dużo.
    Nie mam wszelkiej wątpliwości że połączenie RZE-EWR, podobnie jak KRK-ORD, będzie się cieszyło dużym zainteresowaniem że strony Polonii i dla rynku lokalnego, z LF nie będzie problemu.
    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    TP zaspokaja lokalny popyt ale LO - ulega presji politycznej.
    Nie wnikam w to czy TP zaspokaja lokalny popyt czy zaspokaja lokalne ambicje polityczne, ale na pewno TP nie ma tam hubu. Ostatnie lotowskie rozproszenie lotów TATL po KRK, RZE i BUD nie ma nic wspólnego z przepustowością WAW.

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Presja i uleganie to jedno, a interes to drugie.
    Zgadzam się, patrz wyżej, napisałem jedno zdanie za dużo.

  2. #242
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Może LOT po prostu nauczył się nie tyle ulegać presji politycznej, co na niej zarobić (w końcu pod tą presją jest trochę więcej machin, nie tylko LOT). W końcu właśnie na tym, czego lokalni politycy chceli, MOL zbudował imperium. Jeśli Rzeszów "zabezpiecza" te połączenia z własnej kasy (biorąc pod uwagę, że podchody do RZE-EWR ciągną się już jakiś rok, nie sądzę, by było inaczejm a i z wcześniejszych przecieków wiemy, że szykowali duże pieniądze na "promocję"), to albo można się po te pieniądze schylić, albo pozwolić, by schylił się po nie ktoś inny (i LOT usunął w ogóle z gry).
    STYRO likes this.

  3. #243

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Presja i uleganie to jedno, a interes to drugie. Dynamika wzrostu popytu polskich regionów, to największa i najefektywniejsza szansa LOTu. Jeżeli LOT szybko nie stworzy przewag konkurencyjnych w regionach, to przyszły popyt z tych regionów bezpowrotnie straci na rzecz konkurencji. KRK i RZE są jeszcze do utrzymania, co do reszty... chyba już brak armat.

    Piotr
    Tylko stworzenie TATLów w regionach przez inne linie niż LOT to na razie abstrakcja, to trochę jak przewaga w nicości .... Z drugiej strony okazyjne loty raz na tydzień, to mogłaby być szansa dla pozyskanie nowych klientów również dla hubu pod warunkiem mocnych programów lojalnościowych z której nie mogliby skorzystać inni sieciowi przewoźnicy. Np.promowanie lotów tam bezpośrednio, a z powrotem przez WAW lub odwrotnie. Tak, żeby loty bezpośrednie nie były odbierane jako zupełnie odrębne formy działalności, a były tylko uzupełnieniem.

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    787 ma sens i z regionów i z Warszawy/CPL. Po to został właśnie skonstruowany żeby (z zyskiem) przewozić stosunkowo mało ludzi na długich dystansach. PLL LOT dzieki 787 nie jest skazany na wielkie drogie HUB'y i drogie feedowanie dużej ilości pasażerów.
    787 jako samolot PnP to była akcja reklamowa przeciwko A380.
    Ja to jednak widzę nie jako PnP, tylko bardziej jako szansę na konkurencyjność dla mniejszych HUBów niż te mega. Właśnie tutaj dzięki tym samolotom LOT ma szansę na konkurencyjność mimo, że nie posiada mega samolotów B747, B777-300, A380.
    Sebek Peterson likes this.

  4. #244
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Tylko stworzenie TATLów w regionach przez inne linie niż LOT to na razie abstrakcja, to trochę jak przewaga w nicości .... Z drugiej strony okazyjne loty raz na tydzień, to mogłaby być szansa dla pozyskanie nowych klientów również dla hubu pod warunkiem mocnych programów lojalnościowych z której nie mogliby skorzystać inni sieciowi przewoźnicy. Np.promowanie lotów tam bezpośrednio, a z powrotem przez WAW lub odwrotnie. Tak, żeby loty bezpośrednie nie były odbierane jako zupełnie odrębne formy działalności, a były tylko uzupełnieniem.
    Przecież dokładnie tak jest.

  5. #245

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    wg instagramu LOTu rosnie tez (poza YYZ i LAX) latem liczba połączen do EWR, ale nie moge ustalic o ile

    EDIT z 4 do 5 razy w tygodniu
    FilipBB likes this.

  6. #246

    Dołączył
    Jun 2018

    Domyślnie

    Czy orientujecie się, co jest przyczyną odwołania dzisiejszego LO15? Raczej nie brak samolotów, bo o ile 788 brakuje to 789 są jeszcze wolne (LSB i LSE)

  7. #247

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    LSB nie lata od 3 dni, LSE od wczoraj. Chyba jest większy problem, bo wczoraj ściągnęli z Budapesztu LRB, który poleciał z WAW do LAX. Wczoraj odwołali BUD-JFK, dziś BUD-ORD. Ewidentnie brakuje samolotów.

Strona 13 z 13 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •