Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 107
  1. #21
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez frik
    Jak linia lotnicza ma "podrasować terminal"?
    No np. jakieś udogodnienia dla pasażerów LOTu i Star Alliance.
    Np. w MUC w T2 są automaty z kawą, którą można sobie zrobić nic za to nie płacąc. Tyle, że akurat T2 w MUC jest własnością LH.

  2. #22
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafał
    Cytat Zamieszczone przez maciejt
    tez mam pytanko do Stoarn: jakie trasy sredno dystansowe uwazasz ze beda bardziej rentowne dla LOTu?
    Zapewne cokolwiek byleby do Skandynawii.
    Mogliby nie wytrzymac konkurencji z Low-cost.
    Tak jak to bylo z polaczeniem do Dublina

  3. #23
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975
    Mogliby nie wytrzymac konkurencji z Low-cost.
    Tak jak to bylo z polaczeniem do Dublina
    Tak jak by LOT dalej lata do Dublina, z tym że jako Centralwings

  4. #24

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Londyn

    Domyślnie

    po prostu jest potrzebna dobra reklama ktora pokazuje ze LOT nie ma bardziej drogich biletow + dodatkowe plusy latanie lotem a nie Lcc

  5. #25
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MatSi
    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975
    Mogliby nie wytrzymac konkurencji z Low-cost.
    Tak jak to bylo z polaczeniem do Dublina
    Tak jak by LOT dalej lata do Dublina, z tym że jako Centralwings
    Tyle ze jako C0. Nie wiadomo jak dlugo jeszcze

  6. #26
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Sadzac po ilosci krajanow w pocie czola zarabiajacych swoje euro w Madrycie i okolicach a pochodzacych z Podkarpacia sklaniam sie zaryzykowac stwierdzenie, ze gdyby LOT otworzyl loty na trasie RZE-MAD to nawet wielkiej reklamy by nie trzeba bylo aby zapelnic samoloty raz dziennie. Ale to juz OT.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  7. #27

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Londyn

    Domyślnie

    ale by nie latali LOTem poniewaz wszyscy mysla ze LOT jest bardzo drogi co juz nie jest prawda

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975
    Cytat Zamieszczone przez Rafał
    Cytat Zamieszczone przez maciejt
    tez mam pytanko do Stoarn: jakie trasy sredno dystansowe uwazasz ze beda bardziej rentowne dla LOTu?
    Zapewne cokolwiek byleby do Skandynawii.
    Mogliby nie wytrzymac konkurencji z Low-cost.
    Tak jak to bylo z polaczeniem do Dublina
    Nie załapałeś , to miał być taki przytyk ze strony Rafała, że nadmiernie eksploatuję skandynawskie tematy Ale jakoś się tym nie przejmę, wybaczycie

    Jaką trasą uważam za bardziej opłacalną niż Damaszek? Chociażby pobliski Bejrut, Lizbonę, Rejkiawik, Kowno...

    To, że samoloty z Londynu i Budapesztu latają pełne, to nie znaczy, że będą z Warszawy. LOT wyjątkowo nie umie na niczym zarabiać.

  9. #29

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Spójrzcie na tą ich zasadę tych filarów.
    LOT określili jako linię lotniczą dla ludzi komfortowych (dla tych z 4 fotelami w rzędzie), a dla biedoty pozostaje Centralwings.
    Z takim myśleniem daleko nie zajdą.

    Oto największe błędy LOTu:
    1. Brak połączeń z lotnisk regionalnych (Londyn, Paryż to powinny mieć połączenie z min. 5 lotniskami w Polsce LOTem)
    2. Połączenia głównie do stolic i hubów.
    3. Za drogie bilety co powoduje że cięzko im wypełnić Embraera.
    4. Kolosalne różnice w cenie gdy dolicza się dolot do Warszawy, choć zawsze piszą że dolot albo za free albo za 60 zł.

    Powinni zacząć się rozwijać bardziej turystycznie. Gdzie są połączenia do kurortów: Hiszpania, Francja, Włochy, Bułgaria, Turcja, Chorwacja, Portugalia?
    Niech sprzedają w czarter-mix ale w rozsądnej cenie, bo szczyt ich oferty turystycznej to Larnaca, ale za cenę 1500 zł na Lipiec ludzie wolą lecieć czarterem za 800 zł.

  10. #30
    Awatar Oskar Hamama

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    kiedyś pamietam LOT latał do Kairu z międzylądowaniem w Kairze, ale to było kiedys

    Cytat Zamieszczone przez maciejt
    ale by nie latali LOTem poniewaz wszyscy mysla ze LOT jest bardzo drogi co juz nie jest prawda
    własnie ja tez tak myślałem, później okazało sie że wcale nie do Dublina przez Warszawe latałem za 700zł w obie strony

    Turk Hava Yollari - Yildizlarla ucuyoruz !
    Turkish Airlines - We are flying with the stars !

  11. #31

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Oskar Hamama
    kiedyś pamietam LOT latał do Kairu z międzylądowaniem w Kairze, ale to było kiedys
    Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś
    Łódź - miasto, do którego jestem tak bardzo przywiązany, którego tak bardzo nienawidzę.
    CHOJNY

  12. #32
    Awatar Oskar Hamama

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    oj przepraszam taki mały błąd :/ oczywiście chodziło mi o to że pamiętam jak kiedyś lot latał do Kairu albo do Bejrutu z międzylądowaniem w Damaszku, ale oczywiście to było kiedyś.

    Cytat Zamieszczone przez maciejt
    ale by nie latali LOTem poniewaz wszyscy mysla ze LOT jest bardzo drogi co juz nie jest prawda
    własnie ja tez tak myślałem, później okazało sie że wcale nie do Dublina przez Warszawe latałem za 700zł w obie strony

    Turk Hava Yollari - Yildizlarla ucuyoruz !
    Turkish Airlines - We are flying with the stars !

  13. #33
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    1. Brak połączeń z lotnisk regionalnych (Londyn, Paryż to powinny mieć połączenie z min. 5 lotniskami w Polsce LOTem)
    Dotykasz drażliwego tematu, a mianowicie: czy dotychczasowa polityka PLL Lot pozwala na nazywanie go "narodowym", czy raczej jednak "stołecznym" przewoźnikiem. Lot za rok, dwa będzie poza Warszawą marginalnym przewoźnikiem. Sam nie wiem, czy tak się dzieje bo tak powinno być, czy to są jakieś przyzwyczajenia czy niedoszacowanie potencjału większości krajowych lotnisk czy coś jeszcze innego. Dla mnie Lot jest centralizacją Polski w pigułce.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  14. #34

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco
    Dotykasz drażliwego tematu, a mianowicie: czy dotychczasowa polityka PLL Lot pozwala na nazywanie go "narodowym", czy raczej jednak "stołecznym" przewoźnikiem. Lot za rok, dwa będzie poza Warszawą marginalnym przewoźnikiem. Sam nie wiem, czy tak się dzieje bo tak powinno być, czy to są jakieś przyzwyczajenia czy niedoszacowanie potencjału większości krajowych lotnisk czy coś jeszcze innego. Dla mnie Lot jest centralizacją Polski w pigułce.
    Zdecydowanie LOT jest stołecznym przewoźnikiem. W dodatku praktycznie już są na marginesie w portach lokalnych. W Poznaniu LOT służy do tego, żeby przywieźć paxów do FRA i ew. do WAW. Nie ma innych połączeń. A dlaczego?
    Inne linie sobie jakoś radzą. Do samego LON lata Wizz, Ryanair i BA, a dlaczego LOT nie?
    Idiotyczna polityka firmy, a dzisiaj jest już trochę za późno ale nie do końca. LOT powinien stać się polską linią dla polaków, bo to na tym najkorzystniej wyjdzie.
    Do tego potrzebna jest siatka połączeń i normalne ceny po to, żeby wypełnić samoloty.

  15. #35
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ja mam wrażenie, że o tę zmianę będzie coraz trudniej. Dla mnie jako poznaniaka Lot w zasadzie nie istnieje jako przewoźnik lotniczy.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  16. #36

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Londyn

    Domyślnie

    tak naprawde to sadze ze lot powinien miec 2 huby max. waw i krk lub ktw i rozwijac sie z tych dwoch portow poniewaz najbardziej oplacalne loty sa poza EU a wszystkie loty o kotrych mowicie sa do EU gdzie ceny sa i tak dosyc niskie i nie ma az takiej latwosci z zarabianiem jak np. na trasach wchodnich

  17. #37
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Za to teraz Lot kosi kasę aż miło.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  18. #38

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Londyn

    Domyślnie

    poniewaz nie rozwija sie na wschodzie - sadze ze na trasie waw kbp mozna by bylo dodac kilka lotow i na trasie do LED i SVO albo zwiekszyc samoloty lot dodac troche lotow tez - np. na trasie waw-svo kiedy kolwiek tam lece to samoloty sa zapchane. nawet w klasie c zdaza sie ze srodkowe miejsca sa uzywane

  19. #39
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Wszystko to co piszecie może ale nie musi być prawdą. Tak naprawdę to wybór kierunków latania powinien być uzależniony od pewnej wizji działania LOTu. Wszystkie "genialne pomysły" nalezy od razu odrzucić, no bo jeśli wpada na nie siedemnastolatek (z całym szacunkiem) to wpadają na niego także analitycy LOTu (jacy by nie byli). Ale do rzeczy. Kierunki wewnątrzeuropejskie mogą być w zasadzie dowolne. Ważne jest, żeby były przemyślane. Można sobie wyobrazić kilka kierunków niszowych, pod które można rozbudować siatkę. Dla mnie takim kierunkiem nr 1 jest Mińsk - tam mało kto lata, jest po drodze z UE - sam miód. Można też rozwinąć kierunki Bałkany-Skandynawia. Ale to trzeba po pierwsze przemyśleć, po drugie WYPROMOWAĆ. A to jest kosztowne. A więc ryzykowne. A w przedsiębiorstwach państwowych ryzyko jest rzeczą niechcianą. Jeśli wydałoby się kilka, kilkanaście milionów eurasów na reklamę lotów Skandynawia-Bałkany to może by coś z tego było...

    Oczywiście to wszystko dotyczy tylko lotów kontynentalnych, bo jeśli chodzi o transkontynentalne to zdania nie zmieniam i uważam, że jest zbrodnią posyłanie nielicznych maszyn transkontynentalnych gdziekolwiek indziej niż do USA, gdzie mamy ogomną przewagę w postaci BzP. Te kierunki można z resztą powiązać. Bałkany-USA, Ukraina-Usa, Białoruś-USA...
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  20. #40
    Awatar Oskar Hamama

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie


    Polecamy

    może mają za słabych strategów ?:>

    Turk Hava Yollari - Yildizlarla ucuyoruz !
    Turkish Airlines - We are flying with the stars !

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •