Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 81
Like Tree118Likes

Wątek: Q400 LO vs 738 FR - krajowki

  1. #41
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Jest chyba 50% zniżki na paxa w transferze.

  2. #42
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    A kto tak operuje?
    Nie Ryanair?


  3. #43

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie, zresztą nie pozwala na to rozkład. Jedynym regularnym połączeniem w tranzycie bezpośrednim z Warszawy jest połączenie przez Ostrawę do Pragi robione w rozkładzie okołozimowym przez CSA, ale to wciąż nie jest tranzyt bezpośredni przez WAW tylko w Ostrawie. No ale na tym forum tranzyt i transfer to są określenia wymienne...
    symbian likes this.

  4. #44
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Semantic police widzę na posterunku ;-).


  5. #45

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Może kiedyś dotrze.
    Stoarn likes this.

  6. #46
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    ^^aaben, wybacz mój błąd. Dopisałem dalej o zniżce dla transferów. Ta się już chyba tyczy LOTu, nie?

  7. #47

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Tak, obecny cennik jest "hubowy" i bardzo dobrze.
    Stoarn likes this.

  8. #48
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Nie tranzyt bezpośredni a pasażer transferowy wielcy znawcy lotnictwa:

    Pasażer lecący w transferze to pasażer, który po wylądowaniu na danym lotnisku kontynuuje dalszą podróż drogą lotniczą z tego samego lotniska.

    (rozliczane zapewne na podstawie 1 biletu)

    Zniżka dla ruchu transferowego jest udzielana w wysokości 50% od opłaty pasażerskiej.

    Największym beneficjentem obecnie jest LO.

  9. #49

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Czyli aaben pisał dobrze .)

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  10. #50
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Za pudelkiem:
    Główna zmiana w nowym cenniku to inny sposób naliczania zniżek od opłaty pasażerskiej dla podróżnych przesiadających się w Warszawie. Od jutra lotnisko automatycznie będzie obniżało opłatę za tych pasażerów do 10 zł z podstawowej stawki 60 zł. Zniżka jest kwotowa i wynosi 50 zł, czyli 83,33 proc. Do tej pory zniżka była procentowa (50 proc. do 30 zł),


  11. #51

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Prezes Milczarski musi mieć niezłe chody.

  12. #52

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    BTW dzisiaj sprawdzałem i Ryanair ma już po trzy rotacje dziennie WAW <-> GDA i WRO

  13. #53

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ano Ano.

    Na trasach do GDN i WRO FR oferuje znacznie więcej foteli.

    Ale umówmy się - GDN ma jeśli chodzi o ruch p2p perspektywę negatywną. Do tranzytów LOT ma rozkład optymalny. Pamiętajmy, że czeka nas w nieodległej perspektywie czasowej dalsze skrócenie czasu jazdy pociągiem (gdy linia 9 zostanie doposażona w ERMTS), czas jazdy do Gdańska będzie tylko o kilka minut dłuższy niż czas jazdy do Krakowa, podobny jak do Poznania.

    Na obydwu tych kierunkach ruch lotniczy p2p nie jest w stanie już zapełnić 737.
    olekorlo likes this.

  14. #54

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Przede wszystkim porty regionalne muszą się ogarnąć i dogadać z miastami szybki transfer z miasta na lotnisko. Aktualnie Wrocław linia 106 - 38 minut, Gdańsk linia 210 - 35 min, gratis zwiedzanie wszystkich przystanków i wiosek po drodze. Bez znaczącej poprawy niskokosztowe latanie po kraju z tych portów nie będzie na dłuższą metę opłacalne.
    Lukasz, AdamT, user4 and 6 others like this.

  15. #55

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    w Gdansku jest PKM jadąca do miasta. Ale akurat latanie p2p sensu nie ma, jak Pendolino zatrzymujace sie na trzech stacjach w Gdansku I trzech w Wwie to wybiorę samolot tylko jesli bedzie znacząco tanszy niz pociąg (bo pociagiem wygodniej, per saldo czas taki sam a zdecydowanie mozna wiecej zrobic po drodze

  16. #56

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jest, ale OIDP z centrum trzeba się przesiadać. Osobiste preferencje o których mówisz są różne, niektórzy z zasady lubią polecieć niż jechać pociągiem. Do tego jeszcze bardzo ważna jest dostępność czasowa, np. dostępność o wiele późniejszych godzin wylotów z regionów do Warszawy niż podróży koleją. Ostatnie połączenie EIP z Wrocławia rusza o 18:30 vs 21:05 LOT, z Gdańska 18:52 vs 21:05 LOT co daje co najmniej godzinę na mieście więcej. Co ciekawe zwracają mi na to uwagę znajomi związani zawodowo z koleją.

    Podejrzewam że na tych wieczornych połączeniach Ryanair też będzie chciał pokonkurować, ale na razie trudno będzie mu się wstrzelić z godzinami w WAW.
    jordanj likes this.

  17. #57

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ja lubie poleciec, ale komfort podrozy w Pendolino jest nieporownywalnie lepszy niz tej samej lecac do WAW. FR z obecnym oferowaniem nie moze bazowac na hobbystach, caly czas zastanawiam sie wiec na kim chca bazowac. Przeciez nie na ruchu za 12 zl, pytanie kto zapłaci 100 zł I wiecej za lot z Gdanska do Wwy (z Wrocławia oferta PKP jest troche gorsza wiec pozycja FR lepsza). Ja nie wiem, nie znam takich ludzi
    Stoarn and kaspric like this.

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Spoko, jeśli popyt będzie IC dołoży Pendolino o 20 tak jak na Krakowie.

    Wrocław się pewnie ostanie, ale Gdańskowi daję max 3 lata

    Upiorne procedury przedodlotowe FRancy tak naprawdę wymuszają dojechanie na lotnisko minimum 50 minut przed odlotem nie później.

    Z dojazdem w wariancie optymistycznym - 25 minut.

    Latanie do Gdańska będzie miało taki sens jak teraz ma do Krakowa i Poznania - albo się jest VIPem pragnącym dyskrecji, albo lubi się przelecieć człowiek.

    Nie wiem czy FRanca załapała się na zniżkę za otwarcie GDN.

    Jak przyjdzie zapłacić 60 zł od paxa a na dziewiątce będzie ERMTS to połączenie zupełnie straci sens.
    olekorlo likes this.

  19. #59
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    @Stoarn - i tu się różnimy projekcjami. Nie wierzysz, że rynek p2p na krajówkach będzie czymś znaczącym, a ja uważam że będzie kwitł (choć sinusoidalnie). Nawet jak IC przekroczy handlowo 200 km/h, to Rębiechowo, Strachowice, Goleniów i Jasionka będą zasuwać, a i Balice i Ławica też.

    Coś jak historia Frankfurt-Monachium. Tyle, że problem dominacji pozostaje otwarty.

    Piotr

  20. #60

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    PeK ja nie uważam, że połączenia padną. Uważam tylko że FRanca zamknie loty Gdańsk-Wawa.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •