Na kadłubie też tak jest jeśli spojrzysz na dolną połowę
Reginal Jet pozyska na przełomie 2019/ 20 7crj 900, E190/195 i Atr czyżby więcej mocy przerobowych m.in dla LOT-u?
https://www.aviation24.be/airlines/e...ider-business/
Nie zniknął
Ciekawa sprawa, w zimowym rozkładzie w związku z ograniczeniem siatki z Tallinna już 6 CRJ lata z Warszawy: dzisiaj ACB, ACC, ACJ, ACK, ACL oraz ACF (CR7). Obsługują przy tym nowe destynacje: MXP i OTP. Dwa CR9 latające dawniej z TLL z numerami rejsów LO latają teraz dla SAS, jeden dla Luxair. Ciekawe czy naklejki LOT zdjęli? ATRy latają tylko dla SAS.
Wychodzi na to, że stały jest tylko brand Nordica.
ES-ACH - w połowie października stracił duży napis LOT, od końca października lata dla SAS
Samolot i właściciel
Bombardier CRJ-900LR
NordicaLotnisko
Poland: Warszawa - Okecie / Frederic Chopin(WAW EPWA)Data /REG / CN
18.10.2019 / ES-ACH / 15071Autor
Filip Danielczyk
ES-ACG - w miejscu małego logo LOT obecnie małe logo SAS
ES-ACM - pełne barwy SAS
Jako ciekawostka: jedyne regularne rejsy z kodem LOT, które się odbywają wykonuje ES-ACD Xfly, dawna Nordica, codziennie LO8811/8816 GEV-AJR-ARN-AJR-GEV (zamiast dwa razy dziennie tylko raz dziennie).
W czerwcu zaplanowane już są rejsy opby EE na E190.
Ktoś coś czy początkowo to miały być po prostu załogi i maszyna ze zmienionym regiem?
https://businessinsider.com.pl/firmy...ordica/s8j9cqeEstoński minister: LOT sprzeda udziały w liniach Nordica. Prawdopodobnie za mniej niż 1 mln euro
Czy ktoś się orientuję jak obecnie wygląda współpraca LOTu z Nordicą? Czy takowa jeszcze w ogóle istnieje czy to już definitywny koniec ?
Zakładki