Strona 34 z 45 PierwszyPierwszy ... 24 32 33 34 35 36 44 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 661 do 680 z 899
Like Tree837Likes

Wątek: Współpraca LOT i Nordica od 19.11.2016

  1. #661
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    https://www.ch-aviation.com/portal/n...therlands-base

    LOT-u chyba ta wspolpraca na calkiem dobre wyszla...
    Stoarn and Katowiczanin like this.

  2. #662

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    https://www.nordica.ee/en/about-the-...genisse-en-us/

    Wiosna loty z Tallinna do Kopenhagi. ;-)

    Czekam na Londyn!

  3. #663

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Not Real Zobacz posta
    https://www.nordica.ee/en/about-the-...genisse-en-us/

    Wiosna loty z Tallinna do Kopenhagi. ;-)

    Czekam na Londyn!
    Ciekawa ta współpraca LOT-Nordica. Niby LOT ma konsolidować ruch CEE przez swój hub w WAW, a dyrektor Nordica promuje przesiadki via CPH...


    As a hub, Copenhagen offers Estonian travellers quick and easy connections to destinations around the globe. Starting in spring, passengers will be able to fly via the Danish capital to London, Birmingham and Manchester in the UK, the Irish capital Dublin, the US cities of New York, Boston and Chicago and many Asian destinations, including Beijing, Singapore, Hong Kong and Tokyo – with a minimum of time spent on stopovers. Copenhagen Airport also offers useful connections to larger cities in Central Europe.
    Ztof likes this.

  4. #664

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Ciekawa ta współpraca LOT-Nordica. Niby LOT ma konsolidować ruch CEE przez swój hub w WAW, a dyrektor Nordica promuje przesiadki via CPH...
    Z punktu widzenia szefa Nordiki najważniejsze jest nawiązać taką współpracę z SASem, która spowoduje, że loty SASu z TLL do ARN i CPH zostaną przejęte do obsługi przez samoloty i załogi Nordiki, zbazowane w Tallinie Na tym by zarobili najwięcej, i byłoby to win-win.

  5. #665
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Trochę to brzmi jakby najważniejsze to było znaleźć bogatego męża :-).
    Not Real likes this.


  6. #666

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Trochę to brzmi jakby najważniejsze to było znaleźć bogatego męża :-).
    No ba...

    Biznesplan Nordika widzę że ma taki: latać wyłącznie tam gdzie jest pewna kasa podana na tacy (wynajem + kroplówki typu Örebro i Groningen), żeby można było za to utrzymywać bezpośrednie połączenia Tallina ze światem w godzinach niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania estońskich białych kołnierzyków.

    Czyli bogaty mąż daje kieszonkowe na własne wydatki

  7. #667

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Z punktu widzenia szefa Nordiki najważniejsze jest nawiązać taką współpracę z SASem, która spowoduje, że loty SASu z TLL do ARN i CPH zostaną przejęte do obsługi przez samoloty i załogi Nordiki, zbazowane w Tallinie Na tym by zarobili najwięcej, i byłoby to win-win.
    Ale jak LO to robił w regionach dla LH, to wtedy było źle i deficytowo...?��
    PeK and marcoos like this.

  8. #668
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Nikt nie mówił, że było to deficytowe. Tylko albo robimy za dowóz dla większych (i nie ma w tym nic złego, tylko trzeba się z tym pogodzić, na to nastawić itp.), albo latamy z WAW do JFK itp.

    Albo rybki, albo pi....pki
    Ztof likes this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  9. #669
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Z punktu widzenia szefa Nordiki najważniejsze jest nawiązać taką współpracę z SASem, która spowoduje, że loty SASu z TLL do ARN i CPH zostaną przejęte do obsługi przez samoloty i załogi Nordiki, zbazowane w Tallinie Na tym by zarobili najwięcej, i byłoby to win-win.
    Win dla SK widzę, win dla EE widzę, a win dla LO?

  10. #670

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Słowa prezesa LOT sprzed roku:

    To pierwszy krok na drodze konsolidacji rynku Europy Środkowo-Wschodniej przez LOT. Jednocześnie ta pierwsza tego typu współpraca dwóch przewoźników z Europy Środkowo-Wschodniej w innowacyjnym modelu biznesowym pokazuje, że linie lotnicze z naszego regionu nie muszą być skazane na podporządkowanie wielkim graczom z Europy Zachodniej, utratę swoich narodowych tożsamości i ograniczanie skali działalności. Przeciwnie. Wraz z LOT-em mogą się dalej rozwijać, jednocześnie budując efektywny hub transferowy w centrum regionu, czyli Warszawie, stolicy Polski, w szczególności w zakresie połączeń dalekiego zasięgu.

    http://img1.lot.pl/BIURO_PRASOWE/Inf...ym_Nordica.txt
    Dzisiaj te słowa brzmią nieco śmiesznie.

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Nikt nie mówił, że było to deficytowe. Tylko albo robimy za dowóz dla większych (i nie ma w tym nic złego, tylko trzeba się z tym pogodzić, na to nastawić itp.), albo latamy z WAW do JFK itp.

    Albo rybki, albo pi....pki

    Taka rozłączność wymaga od klientów wyjątkowej lojalności, albo brak alternatyw. Nie sądzę że rezygnacja z lotów regionalnych przez LOT istotnie wpłyneła na strumienie ruchu. LOT zawiesił połączenie, a pasażerowie wciąż latają przez FRA i MUC. Pytanie, czy LOT wiecej zarabiał na dowożeniu czy na własnej działalności.
    amnesia likes this.

  11. #671
    PeK
    PeK jest teraz aktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Pakiet w spółce sprzętowej Nordiki, a "pierwszy krok na drodze konsolidacji rynku CEE", to dwie odmienne bajki. Na rzeczywistą konsolidację potrzeba pieniędzy, sporo pieniędzy.

    Piotr
    alacherbauer likes this.

  12. #672
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Pakiet w spółce sprzętowej Nordiki, a "pierwszy krok na drodze konsolidacji rynku CEE", to dwie odmienne bajki. Na rzeczywistą konsolidację potrzeba pieniędzy, sporo pieniędzy.
    SAS to chyba akurat też specjalnie kasą nie śmierdzi.


  13. #673

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Dzisiaj te słowa brzmią nieco śmiesznie.
    Mnie śmieszyły już wtedy.

    Nie sądzę że rezygnacja z lotów regionalnych przez LOT istotnie wpłyneła na strumienie ruchu
    We WRO po prostu LOT się zwinął z FRA i MUC, a Lufthansa dodała więcej swoich lotów do obu tych portów, a nawet dołożyła Swiss do ZRH.

  14. #674

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Skoro ta współpraca się nie dokońca układa,to Mode warte pozbyć się udziałów w Nordice sprzedajac je SAS-owi,a zainteresować się lepiej Airbaltikiem

  15. #675

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Skoro ta współpraca się nie dokońca układa,to Mode warte pozbyć się udziałów w Nordice sprzedajac je SAS-owi,a zainteresować się lepiej Airbaltikiem
    Ale czemu miałaby się nie układać?

  16. #676

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Ale czemu miałaby się nie układać?
    Ostatnio Nordica chyba bardziej romansuje z SAS-em promujac przesiadki przez CPH

  17. #677

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Ostatnio Nordica chyba bardziej romansuje z SAS-em promujac przesiadki przez CPH
    Nordika wynajmuje SASowi 4 samoloty, Nordika za czasów Adrii złapała kontrakty na obsługę lotów do Kopenhagi pod kroplówką z Groningen i Örebro, po to wynajmowan był ER4 od bmiregional zbazowany w Örebro.

    Teraz z Groningen popłynęła szersza kroplówka, to zbazują tam CR7. Ale jednocześnie maszyna do obsługi ORB-CPH będzie potrzebna, więc dzięki nowemu połączeniu TLL-CPH będzie można ją podesłać i operacyjnie się to domknie.

    Nordika stara się umożliwić przesiadki w każdym porcie do którego lata, żeby lepiej samoloty wypełnić.

    Sztokholm i Kopenhaga to połączenia, które z punktu widzenia Estonii są pewne, bo bez względu na politykę rządu wobec Nordiki, do Kopenhagi i Sztokholmu i tak konkurencja będzie latała.

    Uważam osobiście że Nordika powinna SASowi wynajmować samoloty do obsługi SASowskich lotów z Tallina do Kopenhagi i Sztokholmu, które teraz dla SASu wykonują z nocowaniem Cimber i Cityjet z droższymi załogami. To czysty zarobek byłby, a teraz jest walka między przewoźnikami.

    Co do LO i LH z regionow - to trochę inna sytuacja, bo LO wykonywał dowóz na własny rachunek, a mógłby po prostu wynajmować samolot

  18. #678

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Może i dobrze że łapie kontrakty, Ale nowych połączeń na S18 troChe przybyło, a rozbudowa floty stoi w miejscu,już w tym roku bylo Sporo opóźnień i odwołań z powodu braku samolotów i wynajmowanie na szybkiego Fokkerów i innych tam przstarzałych benków!Może przy okazji łapania Kontraktów i rozwoju własnej siatki trzeba by pomyśleć o nowach crj-tach?

  19. #679

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Uważam osobiście że Nordika powinna SASowi wynajmować samoloty do obsługi SASowskich lotów z Tallina do Kopenhagi i Sztokholmu, które teraz dla SASu wykonują z nocowaniem Cimber i Cityjet z droższymi załogami. To czysty zarobek byłby, a teraz jest walka między przewoźnikami.
    Ale z drugiej strony SAS nie jest duze lepsze w porownaniu z LOTem jesli chodzi o punktualnosc lotow, tak samo jest z Nordica. Cimber, CityJet i inne radza sobie z punktualnoscia lepiej. Tak przynajmniej sadze po obserwowaniu flightradar tygodniu. ;-)

  20. #680

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Może i dobrze że łapie kontrakty, Ale nowych połączeń na S18 troChe przybyło, a rozbudowa floty stoi w miejscu,już w tym roku bylo Sporo opóźnień i odwołań z powodu braku samolotów i wynajmowanie na szybkiego Fokkerów i innych tam przstarzałych benków!Może przy okazji łapania Kontraktów i rozwoju własnej siatki trzeba by pomyśleć o nowach crj-tach?
    Myślę że co najmniej 1 CR9 powinien wrócić od LOTu, LOT mógłby zwiększyć oferowanie siedzen na CPH lub ARN (gdzie te 6 E95 poleci?), a przy 5 CR9 jak teraz operacyjnie nie da się już sensownie nijak zrobić żeby wszystko nocowało w bazie.

    Pożenione z naszym nocowaniem loty z TLL do GOT w godzinach wylot raniutko powrót na noc nie cieszyły się jakąś wielką popularnością.

Strona 34 z 45 PierwszyPierwszy ... 24 32 33 34 35 36 44 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •