Strona 1 z 37 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 735
Like Tree734Likes

Wątek: Współpraca LOT i Nordica od 19.11.2016

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Współpraca LOT i Nordica od 19.11.2016


    Polecamy


  2. #2
    Awatar Floridair

    Dołączył
    Jul 2016

    Domyślnie

    Aż się wierzyć nie chce...
    W inwestora się bawi, a sam szuka - ale news z gatunku cieszących oko

    Druga Adria?

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Powiem wam ze to chyba najlepszy news od... od kiedy pamietam taka niespodzianka dla milosnikow LOTu.

    Przejecie dzialalnosci po Adrii, oznacza, że loty będą pod AOC LOTu, z kodem LOTowskim. Własne loty z wykorzystaniem cudzego sprzętu pod częściowo cudzym brandem.

    W praktyce to tak jakby LOT otworzyl w Tallinie drugą bazę i został tam flagowym przewoźnikiem.

    Zwracam uwagę, że Tallin ma bardzo ograniczoną ofertę lowcostów i leży ogólnie hen daleko od Zachodu

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    Cani, l410driver, Jerry and 1 others like this.

  4. #4
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Każde zdanie czytam 2 razy i się szczypię. No nie ogarniam, ale nie powiem, żeby mi się nie podobało.
    STYRO and jtf2 like this.
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    czyli 5 lotów dziennie do Wilna + wiecej do Tallina to konkret na dzis.
    Ale calosc brzmi...dziwnie. Synergia kosztowa, bo przejmą 6 CRJ700 I 900, których LO nie ma zupełnie? Zamiast nocowania w Sztokholmie lot do Tallina - ok I tam nocowanie I zakładam ultrawczesny lot z Tallina do Sztokholmu aby stamtad do Wwy? pytanie czy chociaz operacyjnie te ultrawczesne/pozne loty pokryja koszty. Plus loty p2p z Tallina... Jest to na tyle oryginalne ze bez szczegółów nie wiem jak sie do tego odniesc.
    Jakie korzysci ma z tego miec LOT?

  6. #6
    tbk
    tbk jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    "- W przeciwieństwie do zachodniej konkurencji rozumiemy narodową, historyczną oraz kulturową specyfikę regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy przekonani, że żaden z dumnych narodów żyjących pomiędzy Bałtykiem, a Adriatykiem nie pozwoli sobie na utratę bezpośrednich połączeń lotniczych do głównych ośrodków w Europie, wykonywanych pod marką narodowej linii lotniczej." - Prezes Milczarski


    Co to za bełkot?! Dumne narody? W przeciwieństwie do Europy Zachodniej?
    Itts, STYRO, olekorlo and 13 others like this.

  7. #7
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    ^ Właśnie miałem o tym pisać, typowe dobrozmianowe pierdololo
    Itts, pitterek, olekorlo and 15 others like this.

  8. #8

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tbk Zobacz posta
    "- W przeciwieństwie do zachodniej konkurencji rozumiemy narodową, historyczną oraz kulturową specyfikę regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy przekonani, że żaden z dumnych narodów żyjących pomiędzy Bałtykiem, a Adriatykiem nie pozwoli sobie na utratę bezpośrednich połączeń lotniczych do głównych ośrodków w Europie, wykonywanych pod marką narodowej linii lotniczej." - Prezes Milczarski


    Co to za bełkot?! Dumne narody? W przeciwieństwie do Europy Zachodniej?
    Próba odzyskania inflant

  9. #9
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Tymczasem na stronie LOT można już wybierać Groningen i Trondheim (ale jeszcze nic nie znajduje)
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Zaczynam odczuwać lekkie przerażenie... Z jednej strony rozbudowa floty i ekspansja na rynku estońskim to super wiadomość, ale...
    jak to wszystko zostanie sfinansowane? Leasing operacyjny 6x737 w przyszyłym roku, nowe 787 i konieczność rozbujania nowych połączeń (LAX, EWR, a najpewiej TSE i IKA). Teraz jeszcze baza w TLL i pogłoski o 3x789. Czy ta konstrukcja się w końcu nie zawali pod własnym ciężarem?
    Każda spółka ma ograniczenia organizacyjne, stanowiące hamulce ekspansji, do tego zarządzanie w sytuacji tak dużej zmiany wymaga ogromnej dyscypliny.
    olekorlo, PawelL and ojcie_c like this.

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    2 razy większa Adria kosztowała 100 tys € to ile kosztować musiało 50% Nordici?

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    Stoarn, l410driver and Manfredo90 like this.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    2 razy większa Adria kosztowała 100 tys € to ile kosztować musiało 50% Nordici?

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    Koszt zakupu udziałów to jedno, ale ile trzeba dołożyć do bieżącej działalności i ewentualnego rozwoju to już bardziej palące pytanie.
    Lukasz, STYRO and olekorlo like this.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    To już teraz chyba wiadomo gdzie pójdzie pare sztuk wycofywanych embrionów.

  14. #14
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    dyscyplina yes :-)
    Pitterek

  15. #15

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W systemie rezerwacyjnym LOT jest już wbita druga dzienna rotacja do TLL, standardowe godziny 785/786 i 787/788 które dotychczas latały na przemian, teraz oba każdego dnia. Całość operowana na CRJ900.
    Stoarn likes this.

  16. #16

  17. #17
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    http://forsal.pl/artykuly/989999,eks...ional-jet.html

    - To pierwsza tego typu współpraca dwóch przewoźników z Europy Środkowo-Wschodniej – twierdzi Rafał Milczarski. – To pokazuje, że linie lotnicze z naszego regionu nie muszą być skazane na podporządkowanie wielkim graczom z Europy Zachodniej, utratę swoich narodowych tożsamości i ograniczanie skali działalności. A wręcz przeciwnie. Wraz z LOT mogą się dalej rozwijać, jednocześnie budując efektywny hub transferowy w centrum regionu, czyli Warszawie – dodaje.

  18. #18

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Całą reszta połączeń z/do TLL wykonywana obecnie przez Adrię też jest już do kupienia na www LOTu i u pośredników pod lotowskimi numerkami.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    To niezupełnie zakupy.

    Powiedziałbym inaczej: zakup udziałów w operatorze RJ OÜ to element zagwarantowania sobie dość lukratywnego kontraktu.

    Z punktu widzenia prawa i ekonomii dość rzadko stosowana wśród większych przewoźników.

    To co kupuje częściowo LOT to nie jest Nordica, tylko taka spółka platforma do leasingu samolotów od innych. To coś nie ma ani wielkiego majątku ani wieloletnich zobowiązań z przeszłości.

    To trochę jak z ELO i 4YOU, ale tutaj pod operacyjną kontrolą LO, więc lot nie da się wsadzić na miny. Nawet trudno i to porównać.

    Dobrze jest koledzy mówię wam



    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    pitterek and jtf2 like this.

  20. #20
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Prezes M. w prosty sposób załatwił problem brakujących samolotów regionalnych i co ważniejsze dużo poważniejszy problem dramatycznego braku doświadczonych pilotów.

    Jeśli całość sprawy to nie jest jakiś przekręt w stylu 4U to uważam, że może to być doskonały ruch biznesowy.
    Cani, Stoarn, Michal_K and 4 others like this.

Strona 1 z 37 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •