Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Czy LO w najbliższym czasie przeniesie się z SVO na DME ?


    Polecamy

    Czy ktoś może orientuje się czy LO ma zamiar przenieść się z SVO na DME?


    Generalnie, z opinii np. na Skytraxie wynika, że SVO to koszmar: kiepska komunikacja z miastem, nieprzyjemny, mało pomocny GS, służby imigracyjne itp. Natomiast odnośnie DME, wręcz przeciwnie - jest b. wiele pozytywnych komentarzy i często podkreśla się w nich jego wyższość nad SVO.

    OS, a od obecnego sezonu letniego także LH latają na DME. Czy LO nie powinien także przenieść się na DME? Czy ktoś się orientuje czy są takie plany?

    Rozumiem, że LO do SVO "przywiązuje" umowa codeshare z SU, jednak jest ona dość egzotyczna (linie z 2 różnych sojuszy) i być może to tylko kwestia czasu kiedy zostanie rozwiązana.

    Czy istnieją, wynikające z umów z Rosją jakieś ograniczenia, które nie pozwoliłyby LO lądować na DME, powiedzmy co najmniej 14xtyg?

  2. #2
    jas
    jas jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Takie "propozycje" były natarczywie składane przez władze rosyjskie juz ponad 3 lata temu. W Diemodiejewo zainwestowano ogomne pieniędze. Brak tylko chetnych do latania tam. LOT nie jest tym lotniskiem zainteresowany, bo po prostu brak stamtąd tranzytów. Ponadto w tej chwili trwa rozbudowa SVO, budowany jest teraz nowoczesny terminal, więc po co rezygnować z lotów na SVO? Tylko po to, aby wozić powietrze?

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Praktycznie cały *A jest już na DME, chociaż z drugiej właśnie strony SU ma share code z LO i tranzyty to ważna część ruchu na tych rejsach.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jas
    W Diemodiejewo zainwestowano ogomne pieniędze. Brak tylko chetnych do latania tam.
    Wcale się nie dziwie, bo jak nie ma lotniska, to po co latać. Taki pikantny komentarz mi sie nasunął po przeczytaniu innych postów.
    No chyba, że mówimy o Domodedovie. A to już całkiem inna sprawa. Ale ja się nie znam, dopiero 100x leciałem samolotem.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jas
    W Diemodiejewo zainwestowano ogomne pieniędze. Brak tylko chetnych do latania tam. LOT
    Brak chetnych???

    Singapore, Austrian, BMI, Thai, Emirates, Brussels Airlines, Egypt Air, Air Malta, Swiss, LTU, Air Berlin, Norwegian nie wymieniajac calej masy przewoznikow Rosysjkich i bylych republik.


  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen
    Praktycznie cały *A jest już na DME, chociaż z drugiej właśnie strony SU ma share code z LO i tranzyty to ważna część ruchu na tych rejsach.
    Star Alliance chce wlasnie z DME zrobic swoj rosyjski hub, wlaczywszy w to Transaero, ktore ma spora sznase na wejscie do sojuszu w przyszlosci. Wiec pewnie LO sie przeniesie na DME, choc teraz pewnie oplaca sie latac na SVO biorac pod uwage cs z SU.

    Nie dalej jak wczoraj czytalem w CNN Traveller o gigantycznych planach rozbudowy SVO z modernizacja linii kolejowej, na ktorej pociag do centrum ma jechac 35 min. I powstana dwa terminale dla tego pociagu.

    W planach jest takze zrobienie podobnych polaczen dla pozostalych trzech moskiewskich lotnisk.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •