Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 81
Like Tree75Likes

Wątek: ORD (KRK) by LO -informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie ORD (KRK) by LO -informacje


    Polecamy



    http://www.lot.com/pl/pl/polaczenie-krakow-chicago



    "Przywrócenie bezpośrednich rejsów ze stolicy Małopolski do Chicago to odpowiedź na potrzeby pasażerów, którzy ze względu na rodzinne związki z Polską od lat podróżują na tej trasie. Co roku takich osób jest ponad 90 tys. i liczba ta konsekwentnie rośnie. LOT chce być liderem na wszystkich trasach między Polską a USA, a połączenie z Krakowa do Chicago jest doskonałym uzupełnieniem dla codziennych połączeń, jakie LOT wykonuje z Krakowa do USA z wygodną przesiadką w Warszawie" - powiedział dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Adrian Kubicki, cytowany w komunikacie.


    Pierwszy rejs za ocean odbędzie się 3 lipca br. Samoloty z Krakowa do Chicago będą startować w poniedziałki o godz. 11:50 (przylot do Chicago o 14:50 tego samego dnia). Wylot z Chicago do Krakowa zaplanowano na niedzielne popołudnie (godz. 17:25) -> lądowanie na krakowskim lotnisku w poniedziałek godz. 9:45.
    Od 6 sierpnia godziny na trasie Chicago-Kraków ulegną minimalnej zmianie -> 16:30 - 9:10 (czasy lokalne).

  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Link -> Strona której szukasz jest niedostępna


    Jak to się wpisuje w grafik? 787 przed/po dolatuje z WAW? Będzie nowa okazja na najtańszy lot szerokim w EU?


  3. #3

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Jak to się wpisuje w grafik? 787 przed/po dolatuje z WAW? Będzie nowa okazja na najtańszy lot szerokim w EU?
    Jak widać z postu dwa wyżej, samolot będzie przylatywał z ORD do KRK w poniedziałek rano i po 2 godzinach odlatywał do ORD. Rotacja W-ORD-K-ORD-W, tak jak było kiedyś. Daje to najlepsze wykorzystanie samolotu, bez podsyłania na pusto.

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    (...) Jak to się wpisuje w grafik? 787 przed/po dolatuje z WAW? Będzie nowa okazja na najtańszy lot szerokim w EU?
    Nie, rotacja będzie WAW-ORD-KRK-ORD-WAW jednak. Są już nawet oferty na przesiadki w KRK z LO3903 (3h20 w KRK) finalnie 14:15 oraz na LO3908 (3h10 w KRK) 13:20 cała podróż.

  5. #5
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Jak widać z postu dwa wyżej, samolot będzie przylatywał z ORD do KRK w poniedziałek rano i po 2 godzinach odlatywał do ORD. Rotacja W-ORD-K-ORD-W, tak jak było kiedyś. Daje to najlepsze wykorzystanie samolotu, bez podsyłania na pusto.
    Tak podpowiada logika, ale w tekście jest wyraźnie "z Krakowa do Chicago" więc chciałem się upewnić.


  6. #6
    KTW
    KTW jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2013

    Domyślnie

    Po co ten szum medialny, jak nic nie da sie zarezerwowac?
    Miala byc mozliwosc laczenia lotu bezposrednio w jedna strone, z lotem przez WAW w druga. W takim przypadku strona polaczenia bezposredniego nie pokazuje.
    Wybralem losowy termin 10 - 23.07 i o ile na wylocie da sie wybrac miejsce (tylko eco saver) to na powrocie wszystkie taryfy na szaro (wiec chyba cos z laczeniem taryf pomieszali). Ehhhh LOT...

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    a tak z ciekawosci to KRK dorzuca die do tego połączenia?
    Dama z Gronostajem znowu pojawi się na ogonie?

    [tapatalk] wysłano z paczkomatu
    Lukasz and kasmar00 like this.

  8. #8
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    a tak z ciekawosci to KRK dorzuca die do tego połączenia?
    Dama z Gronostajem znowu pojawi się na ogonie?
    Aż boję się pomyśleć co mogłoby się znaleźć na ogonie Drimka z Rzeszowa do NYC
    STYRO likes this.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  9. #9
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    BzP
    Pitterek

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    BzP
    Pomyslalem jednak o czyms innym z Rzeszowa
    frik, Rafciooo77, QbaqBA and 3 others like this.

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    Wielka na ogonie prezentowałaby sie bardzo ciekawie

  12. #12
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta
    Aż boję się pomyśleć co mogłoby się znaleźć na ogonie Drimka z Rzeszowa do NYC
    Justyna Steczkowska po jednej stronie, a po drugiej Anja Rubik ... obie w bikini (urodzone w Rzeszowie)

  13. #13

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    E tam, Czyn Rewolucyjny lepiej by się wpasowywał w opływowy kształt ogona.
    Mateusz Janiec and STYRO like this.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  14. #14

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Finalnie podsumowując wątek ewentualnych, nowych code-share, LOT powinien z racji optymalizacji podzielić USA na trzy części (wschód, centrum, południowy-zachód), według HUBów z których może mieć najlepszą ofertę.

    ORD zostają:
    MSP Minneapolis
    IAH Houston
    DFW Dallas
    PHX Phoenix
    DEN Denver
    SEA Seattle
    PDX Portland

    EWR dostaje:
    PIT Pittsburgh
    CLE Cleveland
    CLT Charlotte
    ATL Atlanta
    MCO Orlando
    TPA Tampa

    LAX:
    SAN San Diego
    LAS Las Vegas
    SFO San Francisco
    +HNL Honolulu (nowy)

    Oczywiście do momentu, kiedy LAX nie będzie codziennie, pozostawienie code-share z ORD.

    Lepszy czas podróży to teoretyczna możliwość nowych pasażerów, których United jednak przewiezie (zarobi coś zamiast "0").

  15. #15

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Finalnie podsumowując wątek ewentualnych, nowych code-share, LOT powinien z racji optymalizacji podzielić USA na trzy części (wschód, centrum, południowy-zachód), według HUBów z których może mieć najlepszą ofertę.

    ORD zostają:
    MSP Minneapolis
    IAH Houston
    DFW Dallas
    PHX Phoenix
    DEN Denver
    SEA Seattle
    PDX Portland

    EWR dostaje:
    PIT Pittsburgh
    CLE Cleveland
    CLT Charlotte
    ATL Atlanta
    MCO Orlando
    TPA Tampa
    Czy to możliwe, że LOT nie na cs-ów do MIA, STL, IAD, DTW, BOS ?

  16. #16
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Lepszy czas podróży to teoretyczna możliwość nowych pasażerów, których United jednak przewiezie (zarobi coś zamiast "0").
    Tzn, pasażerów których United straci na swoich lotach przez Atlantyk?


  17. #17

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Czy to możliwe, że LOT nie na cs-ów do MIA, STL, IAD, DTW, BOS ?
    Jak najbardziej.

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Tzn, pasażerów których United straci na swoich lotach przez Atlantyk?
    Nie bardzo. W powyższym modelu byłaby zmiana niektórych code-share z ORD na EWR/LAX, więc suma połączeń byłaby na zbliżonym poziomie. Mówię o ludziach, których za ocean dostarcza LOT. Myślę nawet, że ludzie z Polski w pierwszej kolejności sprawdzą opcje Lufthansy, więc United i tak dużo nie zarobi, a na LOTcie przypuszczam, że więcej w przeliczeniu na pasażera, patrząc na ceny.

  18. #18
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Nie bardzo. W powyższym modelu byłaby zmiana niektórych code-share z ORD na EWR/LAX, więc suma połączeń byłaby na zbliżonym poziomie. Mówię o ludziach, których za ocean dostarcza LOT. Myślę nawet, że ludzie z Polski w pierwszej kolejności sprawdzą opcje Lufthansy, więc United i tak dużo nie zarobi, a na LOTcie przypuszczam, że więcej w przeliczeniu na pasażera, patrząc na ceny.
    Jedyna zmiana którą UA by interesowało (choć im pewnie zwisa) to zmiana na zero, nie na co innego.
    Lufthansa, United i AirCanada mają kartel przez Atlantyk, więc im teoretycznie zwisa logo na ogonie szerokiego kadłubu w ramach "rodziny".


  19. #19

    Dołączył
    Jul 2015

    Domyślnie

    Witam a może by tak ... poszukać kogoś innego nie koniecznie UA jak im tak "w rodzinie" nie zależy i olewają publicznie ...
    Jakąś regionalną linie do rozwożenia / podwożenia ?
    Jakiś regionalny Wizz czy "coś" ?
    I nie tylko ORD ale i EWR czy LAX ...
    (Podobno nie ma głupich pytań )

  20. #20
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    LOT już znalazł taką linię w JFK prawie pięć lat temu.


Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •