Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 69
Like Tree56Likes

Wątek: KTW by LO - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie KTW by LO - informacje


    Polecamy

    widzę, że koledzy z KTW są wstydliwi , wykonam zatem za nich 1 krok



    enjoy ";-)
    pitterek, SPlDER, adamsc and 3 others like this.

  2. #2

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    Teraz będą mogli do woli wylewać swoje żale w wątku do tego przeznaczonym
    Samolot767 likes this.

  3. #3
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    No rzeczywiście bardzo śmieszne
    Pitterek

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Smieszne czy nie, ale musze przyznac ze w ciagu ostatnich 3 miesięcy dwukrotnie musiałem dostac sie na "Slask" I przylot w sprawach biznesowych jest niemozliwy - lądowanie po południu lub wieczorem. Podobnie z powrotem, musiałbym wracac najpóźniej w okolicach godziny 15. Wygrało wiec Pendolino, ale powrót z Rybnika o godzinie 15:40 to juz wyzwanie: samochód do Gliwic I pociag do Katowic (tu nie lapie sie juz na Pendolino do Gdanska), bus na lotnisko w Krakowie (nie łapie sie juz na lot do Gdanska), lot do Wwy I lot do Gdanska. Takze w kwestii przylotu na Slask to Pyrzowice odpadaja jesli przyjazd na jeden dzien, a przylot do Balic + bus do Katowic wychodzi czasowo (godzina dotarcia) wlasciwie identycznie jak Pendolino wiec wybieram PKP.
    Lukasz likes this.

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojtek-krk Zobacz posta
    Teraz będą mogli do woli wylewać swoje żale w wątku do tego przeznaczonym
    no comment

  6. #6
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Smieszne czy nie, ale musze przyznac ze w ciagu ostatnich 3 miesięcy dwukrotnie musiałem dostac sie na "Slask" I przylot w sprawach biznesowych jest niemozliwy - lądowanie po południu lub wieczorem.
    Generalnie niewiele jest możliwe przy takim rozkładzie, ale nie będę juz wylewał gorzkich żali tylko pójdę sie radować, bo przecież KRK tylko dwa razy dalej płatna autostrada, więc nie ma problemu.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  7. #7

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    A jednak! 1 Lot więcej dalej niemal 2x większe prawdopodobieństwo, że trafimy w dokładne te daty, których potrzebujemy .
    Co prawda @kaspric pisał to o dodaniu 1 rejsu tygodniowo do NRT, ale jak ulał pasuje do sytuacji w KTW, gdzie dodanie 1 rejsu dziennie KTW-WAW pewnie też dwukrotnie zwiększyło by prawdopodobieństwo, że z KTW do Azji pasażerowie polecą LOTem, oraz że na ruch p2p wybiorą LOT

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Nikt normalny (słowo klucz) nie wybierze LOT w ruchu p2p Warszawa-Katowice, choćby było i 10 połączeń dziennie.
    michastrain likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Nikt normalny (słowo klucz) nie wybierze LOT w ruchu p2p Warszawa-Katowice, choćby było i 10 połączeń dziennie.
    Tu sie w pełni zgadzam, problem jest tak ze ciezko z dowolnego innego miasta w Polsce (lub innej czesci swiata) poleciec do KTW jesli ktos chce miec tam np spotkanie LOTem. Załozmy ze mam spotkanie o godzinie 11 (o wczesniejszej nawet nie mowie) to musze przyleciec dzien wczesniej I w dodatku modlic sie aby skonczyło sie o takiej godzinie aby zdazyc na ostatni w ciagu dnia lot o 14:55. Ostatnio byłem kilkukrotnie I ani razy nie udało mi sie lotem, Pendolino jest swietna opcja ale jesli mam byc np w Rybniku to dojezdzam do Katowic pociagiem a potem to nadal calkiem daleko (w sensie generalnie transport publiczny wyglada, zdaniem osoby ktora tam nie mieszka a byla kilkukrotnie, dosc slabo - malo pociagow miedzy miastami) co oznacza ze nie zawsze zdaze na ostatnie Pendolino lub nie zawsze zdaze tym pierwszym pociagiem
    Oczywiscie mozna tez jechac do KRK (nawet jesli niezly transport, godzina autobusem bezposrednio na lotnisko w KRK - testowalem szybko wygodnie, net I prad na pokladzie), ale to tylko z Katowic, z innych miast (np Gliwice) jest smiesznie mało busów do KRK. Pytanie czy jest popyt akurat na takii ruch do KTW to inna sprawa: trzeba dodac ze lotnisko w KTW jest kiepsko skomunikowane z reszta aglomeracji (nie mowie o jezdzie samochodem, ale perspektywie osoby przylatujacej na Slask, ktora chcialaby dojechac pociagiem/busem) - taxi jest drogie biorac pod uwage odleglosc od Gliwic/Rybnika...
    Rozwiazania sa dwa: wiecej lotów do KTW lub wiecej połączen z innych miast aglomeracji bezposrednio do KRK - co wygra nie wiem

  10. #10
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Nikt normalny (słowo klucz) nie wybierze LOT w ruchu p2p Warszawa-Katowice, choćby było i 10 połączeń dziennie.
    Muszę się zgłosić na obserwację bo latam regularnie.
    KubaB, tomek_t and pitterek like this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Nikt normalny (słowo klucz) nie wybierze LOT w ruchu p2p Warszawa-Katowice, choćby było i 10 połączeń dziennie.
    A leciałeś choć raz, na tej trasie? Ja według Ciebie nie jestem normalny (ale się nie obrażam, bo uważam, że chciałeś przez to powiedzieć, że nienormalny=fan lotnictwa), ale z obserwacji wynika, że tych fanów nie jest zbyt wielu. Reszta to albo transfery, albo NORMALNI ludzie, którym samolotem jest po prostu wygodniej czy tam szybciej. Musisz pamiętać, że KTW obsługuje nie tylko miasto Katowice, ale też wiele miast położonych stosunkowo blisko lotniska, jak choćby Tarnowskie Góry, Bytom, czy Gliwice itd, a drugiej strony, czyli od wschodu masz Dąbrowę Górniczą, Siewierz, Porębę, Sosnowiec itd. Nikt mi nie udowodni, że pociągiem z tych miast jest szybciej (no, z Sosnowca może być na styk). Więc ten ruch p2p istnieje i mógłby być większy, tylko, że rozkład pod niego jest FATALNY. Nikt nie lubi wstawać o 3-4tej nad ranem, aby być w Wwie o 7mej rano, gdy żadnego spotkania nie da się jeszcze odbyć. Powrotu również nie ma, bo 13.40 jest za wcześnie, a czekanie do 22.30 jest delikatnie mówiąc męczące.
    Jak do tego dodasz, że co najmniej połowa przesiadek na Azję wymaga 8 godzin kiblowania w WAW to masz obraz "znakomitej" oferty LOTu

  12. #12

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ja mam doskonałą świadomość tego jak fatalna jest ofera LO pod transfery, czy to do Azji czy też krajowe, pisałem wyłącznie na temat ruchu P2P.

    P.S. Tak, leciałem kilka razy i nie miało to żadnego uzasadnienia w porównaniu do pociągu, po prostu jestem tak samo nienormalny jak wy
    pitterek likes this.

  13. #13

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    a propos transferów, to właśnie mi LOT troszkę podniósł ciśnienie, bo pokazuje się reklama lotów do Tokio z 8-mio godzinną przesiadką w WAW (i to, żeby było jasne po 8 godzin w każdym kierunku). Mogli by sobie dać z tym spokój


  14. #14
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Szukałeś to wyrzuciło

  15. #15

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Akurat nie szukałem, przynajmniej nie przypominam sobie. A kukizy usuwam regularnie

  16. #16
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Muszę się zgłosić na obserwację bo latam regularnie.
    Jak już znajdziesz lekarza to się podziel - to się zastanowię - choć nie wiem czy chcę to leczyć. Ale, że jestem nie do końca normalny to wiedziałem. #potwierdzoneinfo
    Pitterek

  17. #17
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    trzeba dodac ze lotnisko w KTW jest kiepsko skomunikowane z reszta aglomeracji (nie mowie o jezdzie samochodem, ale perspektywie osoby przylatujacej na Slask, ktora chcialaby dojechac pociagiem/busem) - taxi jest drogie biorac pod uwage odleglosc od Gliwic/Rybnika...
    Generalnie problemem KTW jest to, że nie funkcjonuje w ramach żadnego systemu komunikacyjnego, aż się prosi, żeby autobusy dalekobieżne jadące po DK1 z północy na południe podjeżdżały na lotnisko jak to ma miejsce na SXF, mam nadzieję, że to się zmieni po oddaniu A1 z Częstochowy do Pyrzowic. Może marszałek woj. śląskiego w końcu by zorganizował coś na kształt tego co ma miejsce w Modlinie i zorganizował komunikację dojazdową z lotniska do Zawiercia, Katowic, Gliwic, Tarnowskich Gór w ramach Kolei Śląskich. PKS Grodzisk Mazowiecki odleciał z Modlina -


    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    w sensie generalnie transport publiczny wyglada, zdaniem osoby ktora tam nie mieszka a byla kilkukrotnie, dosc slabo - malo pociagow miedzy miastami
    Oczywiście masz rację, choć jeżeli ktoś na co dzień korzysta z SKM 3miasto to trudno mu będzie dogodzić.
    olekorlo and konrad777 like this.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta

    Oczywiście masz rację, choć jeżeli ktoś na co dzień korzysta z SKM 3miasto to trudno mu będzie dogodzić.
    SKM to skm, ale czekanie godzine na pociag z Katowic do Gliwic mnie rozlozyło, podobnie byłem w szoku jak ciezko dostac sie z Rybnika do Katowic. Ale masz całkowitą racje z KTW, jak ktos mieszka w aglomeracji to samochodem spokojnie dojedzie, ale dla przyjezdzajacych jest to naprawde malo przyjazne

  19. #19
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    http://www.lot.com/us/pl/wielka-promocja-lot

    Warszawa (WAW) Katowice (KTW)
    W obie strony od
    649 USD
    Sprawdź

    AdamT and 1x2lupus like this.

  20. #20

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    http://www.lot.com/us/pl/wielka-promocja-lot

    Warszawa (WAW) Katowice (KTW)
    W obie strony od
    649 USD
    Sprawdź

    GENIALNE
    Dobrze przynajmniej, że w obie strony

    Adam
    kasmar00 likes this.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •