LOT podstawil latający dywan, wszyscy już na miejscu.
A ci, którzy się nie zmieścili czekają do jutra pod mostem.
@JFK - przynudzasz. United (UA) #419 â 22-Jan-2016 â KIAD - KMCO â FlightAware - jak żyć pod mostem w Waszyngtonie?
Piotr
Nie wiem . Jak zyc pod biedronka z Vipem w reku?
Super przyklad .z tym 2 godzinnym lotem odwolanym do orlando , zapewne United wybral latakacy dywan sposrod kilkuset lotow w tym kierunku.
Ale tu chyba jest watek o LOT - Late Or Tomorrow.
Wlasnie dobrze by bylo jakby zawsze podali przyczyne odwolania lub sporego opoznienia np na stronieLOTu bo czlowiek nieslusznie moze obwinic 787 , albo Polska strone obslugi a wina moze lezec po stronie np usa
To zawsze trzeba szukać winnych? Jak samolot się uszkodzi to jest winny? A jak godziny pilotu wyjdą to co, pilot jest winny? Przyczyna jest istotna dla przewoźnika, żeby móc ew wyciągać wnioski z błędów. Pasażerowi taka wiedza jest niepotrzebna. Bo jak samolot nie poleci, to dla pasażera znaczenie ma aby był jak najszybciej u celu podróży, a nie żeby wiedział, że oczko się odlepiło temu misiu czy tam samolotu, łoteva
Pitterek
Zakładki