Z WAW lata też D8 na LGW, wiec jedynym lotniskiem nnieobsrawionym zostaje LCY (SEN pomijam). Kiedyś na tej trasie latał BA ale z marnym skutkiem, wiec nie wiem czy w wykonaniu LO miałoby to większy sens.
Witajcie, pytanie takie
jak wiadomo LO lata 3x na LHR, loty te są bardzo często opóźnione tudzież odwoływane
z WAW na LHR lata BA, W6 na LTN
z WMI na STN lata FR
czy LO nie powinien rozważyć latania na 2 lotnisko w Londynie jak to robi wielu tradycyjnych przewoźników?
Z WAW lata też D8 na LGW, wiec jedynym lotniskiem nnieobsrawionym zostaje LCY (SEN pomijam). Kiedyś na tej trasie latał BA ale z marnym skutkiem, wiec nie wiem czy w wykonaniu LO miałoby to większy sens.
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Na ERJ z tego co pamiętam trzeba zamontować m.in. HUD, do tego modyfikacja softu i szkolenia.
"ALL aircraft using the Airport must be of an approved type. To qualify for approval an aircraft must fit into one of the above noise categories and be capable of making an approach at 5.5 degrees or steeper (this compares with 3 degrees at most other airports). Helicopters and other vertical take off and landing (VTOL) aircraft, and aircraft with a single engine, are prohibited and flying for club or leisure purposes is not permitted. Type approval is given by the Airport's Operations and Control Department
All pilots must hold a Commercial or Air Transport Pilots Licence and have completed at least three approaches at 5.5 degrees or steeper."
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
LGW bardziej opłacało by się BA, a jakichś powodów nie latają na tej trasie.
LO na dobry rozkład na LHR, za niedługo będzie latać większym samolotem i chyba lepiej wycisnąć maktymalny zysk operując 3X dziennie na LHR wyłącznie.
https://www.pb.pl/jp-morgan-ucieka-do-polski-852776
Promyk nadziei na LCY! ☺
@OP
Tak tylko gwoli ścisłości, chciałem zauważyć, że już kiedyś sam zakładałeś podobny temat:
LON czyli informacje o połączeniach i konkurencji do Londynu
Widzę, że nie tylko Ja kibicuje temu ciekawemu lotnisku.
Skoro LOT lata do LHR 3x dziennie i ma dobre obłożenie, a w życiu nie dostanie tam kolejnego slotu, nawet jakby bardzo chciał to może warto zróżnicować ofertę i latać na drugie lotnisko (jak IEV ostatnio)? LCY jest zaraz przy centrum finansowym oraz jest zdecydowanie lepiej położnym dla wschodniego Londynu. Na pewno zebrałoby się dużo transferów ale i p2p. Jak leciałem ostatnio LH na LCY, to oczywiście samolot był pełny, a w Economy lecieli zwyczajni ludzie latający liniami tradycyjnymi (rodziny z dziećmi), więc LOT nie stałby na straconej pozycji. Dodatkowo jest idealny C pax, który miałby bezpośrednie połączenie do WAW i dobrze płaci. Wiadomo, że są to rozważania czysto teoretyczne jak ostanie code-share z UA ale tutaj wszystko zależy od LO. Pytanie najważniejsze w tym biznesie. Ile by to kosztowało? Widać, że LOT chyba analizował taką możliwość skoro egon.olsen dobrze zna wymagania LCY. E195 jest chyba za duży rozmiarami zewnętrznymi jak i ilością foteli, ale E170 z WAW byłby myślę podobny klimatem do A318 BA1.
Ostatnio edytowane przez thewho ; 24-01-2017 o 21:48
Zdaje się że te dwa rodzaje ruchu z tego lotniska wzajemnie sie wykluczają, albo zależy ci na czasie i lecisz bez względu na koszt docelowo, albo lecisz z przesiadką a to już jest kwestia niższej ceny. Były takie momenty że LO 282 przywoził około 30 paxów transferowych na lotowskie NRT, albo lo 280 sporo ludków do TBS i EVN ale to już powoli zanika, nie wiem tylko czy przez częste opóźnienia i problematyczny czas przesiadki czy ceny poszły w górę
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 25-01-2017 o 11:45
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
czy wszystkie 9 E190 LH i 5 E190 CT (Alitalii) tam latających też mają HUDy?
wg flightradar wszystkie tam były
czy CRJ Nordici mają HUDy?
Wygląda na to że tak:
Embraer ERJ 190: The specialist in steep approaches | Lufthansa magazin
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
wyczuwam niezręczną ciszę wiec zapytam ponownie, jak się mają CRJty Nordici w tym względzie, maja to ustrojstwo czy nie?
Zakładki