Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 111
Like Tree47Likes

Wątek: LON czyli Londyn by LOT - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie LON czyli Londyn by LOT - informacje


    Polecamy

    Witajcie, pytanie takie

    jak wiadomo LO lata 3x na LHR, loty te są bardzo często opóźnione tudzież odwoływane

    z WAW na LHR lata BA, W6 na LTN
    z WMI na STN lata FR

    czy LO nie powinien rozważyć latania na 2 lotnisko w Londynie jak to robi wielu tradycyjnych przewoźników?

  2. #2
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Z WAW lata też D8 na LGW, wiec jedynym lotniskiem nnieobsrawionym zostaje LCY (SEN pomijam). Kiedyś na tej trasie latał BA ale z marnym skutkiem, wiec nie wiem czy w wykonaniu LO miałoby to większy sens.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Z WAW lata też D8 na LGW, wiec jedynym lotniskiem nnieobsrawionym zostaje LCY (SEN pomijam). Kiedyś na tej trasie latał BA ale z marnym skutkiem, wiec nie wiem czy w wykonaniu LO miałoby to większy sens.
    Nie pamiętam czym latał BA ale E175 LOTu nie byłby idealny na takie połączenie?

  4. #4
    PiotrekR
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Nie pamiętam czym latał BA ale E175 LOTu nie byłby idealny na takie połączenie?
    Konieczna jest mała modyfikacja samolotu.

  5. #5

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PiotrekR Zobacz posta
    Konieczna jest mała modyfikacja samolotu.
    Do launch control przy starcie? Czy jakikolwiek samolot LOTu może tam operować bez modeyfikacji? Bo jeśli nie to jest odpowiedź dlaczego tego połączenia nie ma.

  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Na ERJ z tego co pamiętam trzeba zamontować m.in. HUD, do tego modyfikacja softu i szkolenia.

    "ALL aircraft using the Airport must be of an approved type. To qualify for approval an aircraft must fit into one of the above noise categories and be capable of making an approach at 5.5 degrees or steeper (this compares with 3 degrees at most other airports). Helicopters and other vertical take off and landing (VTOL) aircraft, and aircraft with a single engine, are prohibited and flying for club or leisure purposes is not permitted. Type approval is given by the Airport's Operations and Control Department

    All pilots must hold a Commercial or Air Transport Pilots Licence and have completed at least three approaches at 5.5 degrees or steeper."
    FilipBB likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT Horní Slezsko

    Domyślnie

    LGW bardziej opłacało by się BA, a jakichś powodów nie latają na tej trasie.

    LO na dobry rozkład na LHR, za niedługo będzie latać większym samolotem i chyba lepiej wycisnąć maktymalny zysk operując 3X dziennie na LHR wyłącznie.

    https://www.pb.pl/jp-morgan-ucieka-do-polski-852776
    Promyk nadziei na LCY! ☺

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Witajcie, pytanie takie

    jak wiadomo LO lata 3x na LHR, loty te są bardzo często opóźnione tudzież odwoływane
    [...]
    czy LO nie powinien rozważyć latania na 2 lotnisko w Londynie jak to robi wielu tradycyjnych przewoźników?
    "na 2 lotnisko" - na drugie w sensie inne? czy na drugie w sensie na jeszcze jedno? Tak, czy tak - non sequitur ('boli mnie głowa, to sobie ją obetnę")

  9. #9
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    @OP
    Tak tylko gwoli ścisłości, chciałem zauważyć, że już kiedyś sam zakładałeś podobny temat:
    LON czyli informacje o połączeniach i konkurencji do Londynu

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    LGW bardziej opłacało by się BA, a jakichś powodów nie latają na tej trasie.

    LO na dobry rozkład na LHR, za niedługo będzie latać większym samolotem i chyba lepiej wycisnąć maktymalny zysk operując 3X dziennie na LHR wyłącznie.

    https://www.pb.pl/jp-morgan-ucieka-do-polski-852776
    Promyk nadziei na LCY! ☺
    Widzę, że nie tylko Ja kibicuje temu ciekawemu lotnisku.

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    "na 2 lotnisko" - na drugie w sensie inne? czy na drugie w sensie na jeszcze jedno? Tak, czy tak - non sequitur ('boli mnie głowa, to sobie ją obetnę")
    Skoro LOT lata do LHR 3x dziennie i ma dobre obłożenie, a w życiu nie dostanie tam kolejnego slotu, nawet jakby bardzo chciał to może warto zróżnicować ofertę i latać na drugie lotnisko (jak IEV ostatnio)? LCY jest zaraz przy centrum finansowym oraz jest zdecydowanie lepiej położnym dla wschodniego Londynu. Na pewno zebrałoby się dużo transferów ale i p2p. Jak leciałem ostatnio LH na LCY, to oczywiście samolot był pełny, a w Economy lecieli zwyczajni ludzie latający liniami tradycyjnymi (rodziny z dziećmi), więc LOT nie stałby na straconej pozycji. Dodatkowo jest idealny C pax, który miałby bezpośrednie połączenie do WAW i dobrze płaci. Wiadomo, że są to rozważania czysto teoretyczne jak ostanie code-share z UA ale tutaj wszystko zależy od LO. Pytanie najważniejsze w tym biznesie. Ile by to kosztowało? Widać, że LOT chyba analizował taką możliwość skoro egon.olsen dobrze zna wymagania LCY. E195 jest chyba za duży rozmiarami zewnętrznymi jak i ilością foteli, ale E170 z WAW byłby myślę podobny klimatem do A318 BA1.

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Nie pamiętam czym latał BA ale E175 LOTu nie byłby idealny na takie połączenie?
    Raz leciałem na tej trasie, był to w połowie pusty bodajże BAe 146, ale nie pamiętam w której wersji.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Tylko przypomne ze BA latało na tej trasie...krótko
    Katowiczanin likes this.

  13. #13
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Na ERJ z tego co pamiętam trzeba zamontować m.in. HUD, do tego modyfikacja softu i szkolenia.
    HUD zeby zrobic steep approach? Nie sadze.
    Najwiekszy problem to, zeby samolot sie nie rozpedzal, wiec tak jak napisales modyfikacja softu zwiazanego z uzyciem spoilerow jak i modyfikacja GPWS, zeby nie wylo caly czas na podejsciu.
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 24-01-2017 o 21:48

  14. #14
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez terefere Zobacz posta
    Raz leciałem na tej trasie, był to w połowie pusty bodajże BAe 146, ale nie pamiętam w której wersji.
    Ciekawe tylko czy jakiś istotny wpływ na to połączenie miałby fakt, że LO może zgarniać transfery w WAW, a BA mógł właściwie liczyć tylko na ruch p2p
    skorzewski, olekorlo and striepo like this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Zdaje się że te dwa rodzaje ruchu z tego lotniska wzajemnie sie wykluczają, albo zależy ci na czasie i lecisz bez względu na koszt docelowo, albo lecisz z przesiadką a to już jest kwestia niższej ceny. Były takie momenty że LO 282 przywoził około 30 paxów transferowych na lotowskie NRT, albo lo 280 sporo ludków do TBS i EVN ale to już powoli zanika, nie wiem tylko czy przez częste opóźnienia i problematyczny czas przesiadki czy ceny poszły w górę
    olekorlo and Lukasz like this.

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    HUD zeby zrobic steep approach? Nie sadze.
    Takie były informacje przekazane przez producenta (oraz faktycznie wszystkie ERJ BA Cityflyer i A318 lądujące na LCY mają HUD).

    Edit: było to jakiś czas temu, więc nie wykluczam, że mogło się coś zmienić.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 25-01-2017 o 11:45
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    czy wszystkie 9 E190 LH i 5 E190 CT (Alitalii) tam latających też mają HUDy?
    wg flightradar wszystkie tam były


    czy CRJ Nordici mają HUDy?

  18. #18
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #19
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    wyczuwam niezręczną ciszę wiec zapytam ponownie, jak się mają CRJty Nordici w tym względzie, maja to ustrojstwo czy nie?

  20. #20

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    wyczuwam niezręczną ciszę wiec zapytam ponownie, jak się mają CRJty Nordici w tym względzie, maja to ustrojstwo czy nie?
    Nie wydaje mi się, żeby jakiekolwiek CRJ-700/900 były certyfikowane na LCY.

Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •