Jedyna strona zestawiająca ceny paliw JET-A jaką znalazłem: Fuel Prices - Airports and Costs (Pedro Capelo)
Jednak wiele danych z pewnością jest nieaktualnych, niemiarodajnych lub nieprawdziwych np. KRK.
wg tego zestawienia najtaniej jest na LHR, SIN, FRA , Syberii (ale nie w Moskwie), Abu Dhabi, Gwinnei Równikowej.
Ukraina wychodzi drogo.
Generalnie widać, że duże HUBy mają tańsze paliwo.
Ryanair jednak nie poleci na UkrainÄ! Wszystkie trasy odwoĹane â szykuje siÄ gruby skandal
Dla LO (ale I W6) sytuacja niezwykle korzystna, ciekawe co faktycznie zrobi FR I czy sie porozumieja
Właśnie chciałem ostatnio na to zwrócić uwagę, że wg mnie oferowanie na Ukrainie jest za małe w stosunku do samego potencjału O&D nie mówiąc nawet o transferowym. Ruch wrażliwy cenowo ale jest szansa przyzwyczaić ludzi i zabezpieczyć ten rynek tak jak FR zabezpieczył sobie rynek PL-UK.
Tak, sa jeszcze rezerwy w LWO (zakładam ze codziennie nocą Dash moglby leciec gdzies do PL w ramach p2p, a jest obecnie POZ I BZG) ale juz tylko zapewne na jeden port. Podobnie mozna pewnie zrobic z Kijowem z regionów I...chwilowo tyle (nie ma tam, o ile dobrze pamietam, wiecej nocowan). Dzieki temu jest szansa ze przynajmniej ktos poleci w jedna strone bezposrednio a wroci via WAW (choc obstawiam olbrzymia elastycznosc cenowa popytu wiec niewiele osob wybierze takowa opcje). Bardziej obstawiam loty z WAW na kolejne lotniska ukrainskie (I do tego LO ma dazyc wzmacniajac swoj hub), ktos wie jak ma sie Charków?
Zakładki