Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 43
Like Tree11Likes

Wątek: SZZ by LO

  1. #21

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Na moje plus-minus 30 lotów z ostatnich dwóch lat to jeszcze nigdy boarding SZZ nie zaczął się o czasie.
    Zawsze jest to minimum 5-10 minut "spóźnienia" albo celowego zebrania wszystkich przy bramce w oczekiwaniu na autobus.
    Także, ten czas 30 minut jest teoretyczny.
    Nawet przykład DreamTouru, kiedy wylądowaliśmy 18 minut po czasie ale pomimo tego spokojnie daliśmy radę (z takim jednym gościem bez biletu z tego forum ) na wieczorny lot do SZZ.

  2. #22
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Boarding do SZZ bywa opóźniony ponieważ jako że jest to ostatni lot do Szczecina czeka się na paxów transferowych. Jak leciałem opóźnionym lotem z RZE to cały samolot czekał z paxami na mnie i 3 inne osoby z GDN i busem tdotarliśmy do samolotu gdzie już byli pasażerowie.

  3. #23

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Pierwsze loty FR2361 i FR2362 za nami.
    Na inauguracji było: SZZ-WAW 168 PAX, powrót 158 PAX (nie wiem jak wczoraj).
    Czyli LOT by to zmieścił w 3 rotacjach Dashem lub E170.
    Potencjał jest.

  4. #24
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    "Potencjał" na tani ruch jest praktycznie zawsze i wszędzie.

  5. #25

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Nazywanie latania za 9 zł potencjałem ma taki sam sens jak nazywanie potencjałem tego co robiło OLT
    Lukasz likes this.

  6. #26

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Potencjał ilościowy, a nie dochodowy :-)

  7. #27
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    W zdjęciu w którejś z gazet widziałem osoby z dużymi nadawanymi walizkami a to tanie w FR nie jest. Potencjał na trasie jest. Pytanie tylko ile z tego jest ruchu p2p a ile tranzytowego.

  8. #28
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    W zdjęciu w którejś z gazet widziałem osoby z dużymi nadawanymi walizkami a to tanie w FR nie jest.
    No faktycznie, całe 72zł .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  9. #29

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Potencjał ilościowy, a nie dochodowy :-)
    Taki jest na kazdej nawet najbardziej absurdalnej trasie

  10. #30
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    No faktycznie, całe 72zł .
    Mi na datę kiedy lecę waw - szz w czerwcu system dał ofertę na prawie 200 zl

    PS. Pytanie jak długo FR będzie dawał taki dumping

  11. #31
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Mi przed chwilą na losowe daty w maju system dał nawet promocję 103,68zł za bagaż 15kg w obie strony .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  12. #32
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    W zdjęciu w którejś z gazet widziałem osoby z dużymi nadawanymi walizkami a to tanie w FR nie jest. Potencjał na trasie jest. Pytanie tylko ile z tego jest ruchu p2p a ile tranzytowego.
    Zdjęcie z odprawy rejsu do WAW czy zdjęcie z odprawy rejsu FR z katalogu?


  13. #33
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Wydaje mi się że zdjęcie z odprawy z SZZ. Nad stanowiskiem odprawy na wyświetlaczu było FR...... Warszawa. Teraz jednak nie mogę tego znaleźć więc nie upieram się..

  14. #34
    Awatar EMB175

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Patrząc na połączenie WAW-SZZ, nie chce mi się wierzyć że codzienne połączenie FR KRK-GDN czy wakacyjne połączenie w weekendy KRK-SZZ nie miałoby sensu.

  15. #35

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Każde połączenie będzie miało sens (z punktu widzenia obłożenia samolotów, nie zysków dla linii) przy odpowiedniej cenie biletów.

  16. #36

    Dołączył
    Aug 2015

    Domyślnie

    Może i miało by sens, bo lot bardzo krótki. Ale pytanie czy nie można tej maszyny lepiej wykorzystać, na przykład na loty na Ukrainę.

  17. #37
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Nie zauważyłem wcześniej w najMILszym poniedziałku rejsów krajowych (przyznaję się, że ostatnio nie sledziłem ich też aż tak dokładnie), ale w edycji, która rusza dzisiaj są rejsy WAW-SZZ-WAW za 5k ow / 7k rt. Całkiem sporo dat.

  18. #38
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Gdyby nie to że trzeba jutro do pracy to bym dobre wino otworzył i pewnie nie skończyło by się na jednej butelce.
    Modły mieszkańców zachodniopomorskiego zostały wysłuchane
    Będzie kolejne połączenie do SZZ-WAW by LO
    Wyborcza.pl
    sven likes this.

  19. #39
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Czyzby takze loty na Ukraine o ktorych plotki kraza?

  20. #40
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie


    Polecamy

    Tak się zapytam lokalesów - czy oprócz prywatnego samochodu jest jakaś opcja na transport publiczny do/z SZY o tak nieludzkiej porze - tj. godziny dostosowane pod operowanie LO?

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •