Dać go do Rzeszowa gdzie potrzeba wielka, a konkurencji nie ma. 2-3 razy w tygodniu i o LF nie trzeba się martwić.
Miałem okazję lecieć OSL-WAW przed świętami, jak dobrze pamiętam 30 marca. Z tego co porównywałem cena aż tak znacząco nie odstaje od innych połączeń na tej trasie, a do tego godziny lotów są bardzo przyzwoite ... przynajmniej dla mnie.
Nie liczyłem dokładnie pasażerów ale wydaje mi się, że obłożenie było całkiem spore. Ze stewardessą pozwoliłem sobie zamienić kilka zdań i wypowiadały się bardzo pozytywnie o nowym połączeniu, tzn. widziały potencjał, a jako pasażer ich zaangażowanie.
Następny lot mam na tej trasie za miesiąc więc napiszę jak z obłożeniem po kilku pierwszych miesiącach.
Dać go do Rzeszowa gdzie potrzeba wielka, a konkurencji nie ma. 2-3 razy w tygodniu i o LF nie trzeba się martwić.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Jestem tego nawet pewien.
Zresztą, tu nie chodzi czy dojrzał czy nie - tu chodzi o to, że nikt tam nie lata, a sam wiesz jak potrzebne jest to połączenie i jakie były wypełnienia jak FR tam latał. Owszem, powiesz, że LOT nie da takich cen jak FR - jasne, ale ja nie mówię, żeby tam 738 od razu latał - myślisz, że embraer latałby pusty?
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Ale teraz możecie latać do OSL dwa razy dziennie, a nie 2x w tygodniu
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Najprościej by było puścić go nocą, tylko że musiałby wrócić do 05:00 lub 08:00.
Tylko, że OSL to nie LWO i na takie godziny nikt by się nie skusił.
Z drugiej strony wystarczy załadować dobre taryfy do OSL z regionów i pewnie lepiej się to zbilansuje + współczynnik transferowych wzrośnie.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
A dziękuje serdecznie zapamiętam do kogo się zwrócić;p)
Abstrahując od powyższego, myślę, że Oslo samo w sobie w tych konkretnych godzinach jest wkomponowane przede wszystkim w pasażera biznesowego stąd taki rozkład a nie wylot w trzeciej fali wieczornej jak zachód europy w nocy i powrót rano, dlatego trzeba dać temu połączeniu czas, trzecia nocna rotacja z tego co pamiętam również ma być dodana do Berlina, choć to inny typ połączenia. Czas pokaże.
Dziś LO482 skasowane. LO484 skasowane wcześniej, tak więc dzień bez OSL
15/06/2018 i 18/06/2018 w rozkładzie WAW-OSL-WAW E90 Bulgaria Air (cabin crew LOT)
Połączenie chyba pykło bo coraz częściej kata 734 albo 738
Albo brakuje Ex-Azulowych EMB
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Wczoraj na anulowanym rejsie o 8 jakieś 30 osób w tym 734. Wizualnie wszyscy się zmiescili po południu do Embraera. Więc przynajmniej wczoraj oblozenie nie najlepsze.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Loty na nowej trasie:
* Pierwszy z OSLO (6 czerwiec) - odwołany, przebukowali mnie na lot SAS praktycznie o tej samej godzinie, oczekiwanie na infolinii 20 minut.
* Drugi lot z WAW (6 lipiec) - lot o 16:35, Embraer prawie pełny więc obłożenie w ECO na plus. Samolot trochę poczekał na pasażerów tranzytowych ale jak dobrze pamiętam w OSL był o czasie.
Z nowości i na szybko PAX ze Skopje
Zakładki