Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 76
Like Tree89Likes

Wątek: Nieplanowane międzylądowanie w Krakowie w celu wysadzenia grupy pasażerów 21.04

  1. #1
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie Nieplanowane międzylądowanie w Krakowie w celu wysadzenia grupy pasażerów 21.04


    Polecamy

    Natknąłem się na takie coś:
    Miał być lot bezpośredni. LOT zaskoczył pasażerów i urządził dodatkowy postój - WP Wiadomości

    Nienwiedzialem, ze LOT jest aż tak elastyczny.
    Ciekawe, czy zmieścił się w 3 godzinnym oknie do wypłaty odszkodowania za spóźnienie.
    Fiodi likes this.

  2. #2

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Okno czasowe w przypadku TATL jest większe niż 3h.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Było już tutaj o tej sytuacji na forum, w temacie
    PLL LOT - opinie , uwagi

  4. #4
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Hehe, widziałem jej wiadomość na fb do autora wpisu, że dostał pmkę. W profilu dziennikarka WP, więc czuć było na kilometry, że złapała temat . Jak widać nie odpuściła nawet, gdy autor wpisu nie chciał z nią gadać
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Ten artykuł na wu pe to bzdura, zwyczajny czarny PR. LO powinien uruchomić swój dział prawny i postraszać tych ex gryzipiórków od Lisa z portalu paruwkowego. Egon?
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  6. #6
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie

    Czytałem tamtą dyskusję. Mnie jako pasażera wkurzyłoby dodatkowe płaszczenie d**u w samolocie. Płaciłem za 8 godzin lotu a siedzenie dodatkowych dwóch potrafi wkurzyć zwłaszcza jeśli jesteś duży i siedzisz w ekonomiku.
    travellersmc likes this.

  7. #7
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    Ten artykuł na wu pe to bzdura, zwyczajny czarny PR. LO powinien uruchomić swój dział prawny i postraszać tych ex gryzipiórków od Lisa z portalu paruwkowego. Egon?
    W którym miejscu jest bzdura, pomijając matematykę?

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    LO powinien uruchomić swój dział prawny i postraszać tych ex gryzipiórków od Lisa z portalu paruwkowego. Egon?
    Może powinien uruchomić dział prasowy i odpowiedzieć rzeczowo tak jak Egon tutaj?

    Cytat Zamieszczone przez sanfran Zobacz posta
    Czytałem tamtą dyskusję. Mnie jako pasażera wkurzyłoby dodatkowe płaszczenie d**u w samolocie. Płaciłem za 8 godzin lotu a siedzenie dodatkowych dwóch potrafi wkurzyć zwłaszcza jeśli jesteś duży i siedzisz w ekonomiku.
    Zgadza się, ale wedle informacji z poprzedniej dyskusji na ten temat to nie było działanie ad-hoc, a winnych jak zwykle brak.


  8. #8
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Zacznijmy od tego, że lot JFK-WAW tego dnia trwal rozkladowo 11h i pasażer kupujac bilet o tym wiedział. Planowo samolot miał być w WAW o 15:20. Wylądował 14:10, duuuużo przed czasem rozkładowym.
    olekorlo, maxwell, tomo and 3 others like this.

  9. #9
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Zacznijmy od tego, że jednak pasażer niekoniecznie o tym wiedział.


  10. #10

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jeśli nie wiedział to tylko i wyłącznie ze swojej winy - jeżeli kupił bilet gdy zmiana już była w systemie to miał czarno na białym wszystko napisane, a niezwykle łatwo jest mi sobie wyobrazić sytuację, że kupując bilet JFK-WAW w LOT był podświadomie przekonany, że kupuje rejs bezpośredni i najzwyczajniej w świecie nie zwrócił nawet na to uwagi (szczególnie jeśli była to już jego n-ta taka podróż), natomiast jeśli bilet kupił jeszcze przed wprowadzeniem korekty do rozkładu to musiał dostać co najmniej automatycznego maila z informacją o zmianie rozkładowej.

  11. #11

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    No właśnie więc w interesie linii było to aby wyraźnie zaznaczyć, że lot jest z międzylądowaniem, bo ja bym się nie spodziewał, że w jeden dzień będzie międzylądowanie i to w Krakowie.

  12. #12

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ale ta informacja przecież właśnie była!

  13. #13
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Jeśli nie wiedział to tylko i wyłącznie ze swojej winy
    Oczywiście, wina klienta, że skorzystał z usług linii.


  14. #14

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Oczywiście, jak nie chciał lecieć z międzylądowaniem to mógł takiego biletu nie kupować... a że kupując nie zauważył albo olał późniejszego maila o zmianach to nie jest problem linii, a tylko i wyłącznie jego.
    olekorlo likes this.

  15. #15
    Awatar scomin

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Od lipca czekam na glosy oburzonych pasazerow z Chicago ktorzy przezyja swoje "chwile grozy" i zamiast w Warszawie wyladuja w Krakowie, bo przeciez LOT lata tylko do Warszawy, wiec po co czytac co sie rezerwuje...

  16. #16
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Oczywiście, jak nie chciał lecieć z międzylądowaniem to mógł takiego biletu nie kupować... a że kupując nie zauważył albo olał późniejszego maila o zmianach to nie jest problem linii, a tylko i wyłącznie jego.
    Wiadomo, w końcu to linia płaci pasażerowi za usługę odciśnięcia pośladków w ich fotelach, więc oczekiwanie od nich wywiązania się z umowy przewozu jest pełną bezczelnością.


  17. #17
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Najlepszy jest płaczliwy fragment o Amerykance z małym dzieckiem na ręku marznącej przy drzwiach
    A kilka wersów dalej, że na pokładzie pozostało 70 osób.
    Rozumiem ze załoga kabinowa przywiązała ową Amerykankę z małym dzieckiem do fotela przy otwartych drzwiach uniemożliwiając zmianę miejsca?
    Taki polski standarcik - zawsze jest "koczowanie", zawsze ktoś z małym i najczęściej ciężko chorym dzieckiem, itd, itp.
    W takich momentach gdzieś po głowie mi lata, ze akcja jak w United raz na jakiś czas jest niezła.
    Bo stawia do pionu czubów.
    symbian, lew3k and Kazor like this.

  18. #18

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Wiadomo, w końcu to linia płaci pasażerowi za usługę odciśnięcia pośladków w ich fotelach, więc oczekiwanie od nich wywiązania się z umowy przewozu jest pełną bezczelnością.
    Linia wywiązała się z umowy w 100%.
    pasazernagape likes this.

  19. #19
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Dodatkowy przystanek został zorganizowany dla młodych ludzi


    Ale sie dziennikarzyna musi nagimnastykowac, zeby dokopac LOT i nie narazic sie w tym samym czasie innym.
    biedny_miś likes this.

  20. #20

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    Najlepszy jest płaczliwy fragment o Amerykance z małym dzieckiem na ręku marznącej przy drzwiach
    A kilka wersów dalej, że na pokładzie pozostało 70 osób.
    Rozumiem ze załoga kabinowa przywiązała ową Amerykankę z małym dzieckiem do fotela przy otwartych drzwiach uniemożliwiając zmianę miejsca?
    Taki polski standarcik - zawsze jest "koczowanie", zawsze ktoś z małym i najczęściej ciężko chorym dzieckiem, itd, itp.
    W takich momentach gdzieś po głowie mi lata, ze akcja jak w United raz na jakiś czas jest niezła.
    Bo stawia do pionu czubów.
    I jak tu dyskutować z człowiekiem który wynika z tego, że popiera pobicie i wywleczenie człowieka z samolotu bo on zapłacił za bilet i siedzi na swoim miejscu? Życzę ci zatem tego samego albo podobnych doświadczeń. Chyba serio to pokolenie urodzone i wychowane w PRLu musi wymrzeć aby coś zaczęło się w tym kraju zmieniać, bo każdy kto nie chce być traktowane jak bydło to odrazu czub.
    Hmm może Amerykanka nauczona takimi przykładami jak United bała się zmienić miejsce bo jeszcze ją wywalą z samolotu i pobiją za to, że ona śmiała coś zrobić bez pozwolenia załogi.


    Jak LOT przygotował to międzylądowanie? Ile czasu jest potrzeba na wypuszczenie osób które wysiadają w Krakowie i następnie zamknięcie drzwi? Jak niby udało się im uczynić, że wysiadło więcej osób niż powinno? To tez przewyższa możliwości organizacyjne?

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •