Strona 13 z 14 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13 14 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 260 z 265
Like Tree272Likes

Wątek: SIN by LO - informacje

  1. #241
    Goście
    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    SIN startuje chyba o takiej godzinie, że gejt nawet na 2h wcześniej można otworzyć by wszystkich jednym rękawem załadować

  2. #242

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Gejt 17-18, tak widać teraz na monitorze w Polonezie

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  3. #243

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wolarz Zobacz posta
    SIN startuje chyba o takiej godzinie, że gejt nawet na 2h wcześniej można otworzyć by wszystkich jednym rękawem załadować
    Nie o to chodzi. 789 nie ma mozliwości fizycznej stania na standzie nr 11 czyli przy gejts 17/18. Drugi zepsuty rękaw nie jest do konca zwiniety a 789 musi podjechać głębiej w stanowisko i moglby zachaczyć o rękaw skrzydłem. Miesci się tam póki co 788 tylko. Zatem jeżeli gejty 17 jest wyświetlany to boarding będzie autobusem albo drugi rękaw po ponad roku przestoju ruszył i jest już możliwość zadokowania tam 789. Poza tym co to za godzina 21:25. LO67 startuje o 23:00. Flightradar wyświetla przewidywany star na 23:10.

  4. #244

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    LSA ma boarding autobusem. Akurat koło niego przejeżdżam w drodze na spóźniony LO3879

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  5. #245

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    LSA ma boarding autobusem. Akurat koło niego przyjeżdżam w drodze na spóźniony LO3879

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Chyba obsługa lotniska została zaskoczona że do SIN leci 789 i nie zdążyli zmienić gejtu, choć to bardzo dziwne o tej porze stanowisk dla 789 nie brakuje. Z drugiej strony jak to możliwe, że w godzinach szczytu odlotu drimków pomiędzy 15 a 17 Azja/USA/Kanada wszystkie drimki zawsze odlatują z rękawa, a o tej porze kiedy wiatr hula po terminalu i większość rękawów jest wolna SIN w sumie prestiżowy rejs LOTu ma boarding autobusem.
    KubaB and Itts like this.

  6. #246

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Ciekawe czy chociaż osobny busik był dla tych płacących po kilkanaście tysięcy PLN

    W sumie ja bylbym wkur... na taką sytuację zwłaszcza mając więcej bagażu podręcznego

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  7. #247

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    Ciekawe czy chociaż osobny busik był dla tych płacących po kilkanaście tysięcy PLN

    W sumie ja bylbym wkur... na taką sytuację zwłaszcza mając więcej bagażu podręcznego

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Przy tak prozaicznej sprawie wychodzi na wierzch druga kwestia. Wielkie plany hyperloopy, CPL na 100 mln, HSR wszystko mega a przez szesnaście miesięcy nie potrafią naprawić rękawa przy stanowisku kluczowym z punktu widzenia LOTu, gdyż byłoby to kolejne stanowisko kontaktowe mogące obsługiwać 789. 789 przybywa stanowisk kontaktowych nie. Zdaje się że za tą naprawę nikt nie chce zapłacić ani wziąć odpowiedzialności. Lotnisko zrzuca winę na katarczyka że piloci nieumiejętnie zadokowali na standa zahaczając skrzydłem o rękaw a katarczycy twierdzą że follow nieprawidlowo zwinal rękaw i dlatego o niego zachaczyli. Zabawa trwa i tak się to kręci. Niestety przy takich prozaicznych sprawach wychodzi polska bylejakość i wielka tandeta na każdym kroku, a oni chcą otwierac za 8 lat CPL.
    KubaB, mcxmcx, amnesia and 13 others like this.

  8. #248
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    ^^^ dopiero teraz wychodzą? xD


    Cytat Zamieszczone przez wolarz Zobacz posta
    SIN startuje chyba o takiej godzinie, że gejt nawet na 2h wcześniej można otworzyć by wszystkich jednym rękawem załadować
    Rozumiem, że załogom tez chcesz dać znać na chwilę wcześniej, że jednak to oni muszą być wcześniej, de facto to już? Czy może najpierw boarding a potem załoga przyjdzie i zacznie ogarniać samolot? Trochę realizmu...

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    drugi rękaw po ponad roku przestoju ruszył i jest już możliwość zadokowania tam 789
    Jak był niesprawny tak jest nadal.



    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Z drugiej strony jak to możliwe, że w godzinach szczytu odlotu drimków pomiędzy 15 a 17 Azja/USA/Kanada wszystkie drimki zawsze odlatują z rękawa, a o tej porze kiedy wiatr hula po terminalu i większość rękawów jest wolna SIN w sumie prestiżowy rejs LOTu ma boarding autobusem.
    Primo, pomiędzy 15 a 17 dalekie rejsy LO nie są zawsze wszystkie na rękaw. Secundo, o tej porze nie hula wiatr po terminalu a większość rękawów jest zajęta.
    Holowanie samolotu to też nie jest operacja na 5 minut. LSA stał na pozycji oddalonej od swojego wcześniejszego przylotu.

  9. #249

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Przyleciałem dziś z SIN (za kilka dni napiszę wrażenia w dziale relacje z podróży). Teraz kwestia odprawy online - odprawiłem się poprzez lot.com bez żadnych problemów, ale przy próbie przejścia do kontroli paszportowej zostałem odesłany do check-in, bo nie honorują elektronicznych kart pokładowych. To ja się pytam po co jest dostępna odprawa online jak i tak trzeba mieć kartę pokładową wydrukowaną na check-in?

    Reszta wrażeń pozytywna, mimo że wylot jest o północy, a rejs trwa prawie 12 godzin to szybko zleciało ale może dlatego, że w C leciałem i dało się pospać

  10. #250

    Dołączył
    Jun 2018

    Domyślnie

    a jak wypełnienie samolotu?

  11. #251

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Y - full, no może z kilka miejsc wolnych było, jak coś to na palcach jednej ręki dało się je policzyć
    Y+ słabawo, ok 10 osób leciało
    C 11 albo 12 pasażerów
    Jedna osoba kupiła na pokładzie upgrade do C (ale nie wiem czy z Y czy z Y+)
    olekorlo likes this.

  12. #252

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    Jedna osoba kupiła na pokładzie upgrade do C (ale nie wiem czy z Y czy z Y+)
    Bede niebawem leciec do SIN - gdzie i za ile ten upgrade byl oferowany? W tej chwili bilet mam w niskim Y i liczylem na niskie oblozenie (czytaj: 3 fotele dla mnie), ale najwyrazniej niekoniecznie powinienem sie tego spodziewac.

  13. #253

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Bede niebawem leciec do SIN - gdzie i za ile ten upgrade byl oferowany? .
    Na pokładzie samolotu można kupić upgr ale nie wiem w jakich cenach w przypadku starania się o C. Y do Y+ to chyba 1600 zł, albo licytacja wcześniej (ale nie dla wszystkich taryf jest dostępna)
    Ztof likes this.

  14. #254

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cena jest ta sama przy odprawie/w gate/na pokładzie: Y do P - 1600PLN, P do C - 2150PLN, Y do C 3 400PLN.
    Ztof likes this.

  15. #255

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kondziu Zobacz posta
    Cena jest ta sama przy odprawie/w gate/na pokładzie: Y do P - 1600PLN, P do C - 2150PLN, Y do C 3 400PLN.
    A ja mam doswiadczenie ze mimo wolnych miejsc w C, ludzie w checkinie i stewki robily wielkie oczy na pytanie o upgrade z Y+

  16. #256

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Najlepiej chyba wcześniej licytować, jeśli klasa rezerw. pozwala na to, bo raz, że można nieco taniej osiągnąć cel niż po tych "sztywnych" stawkach, a dwa bilet jest przepisywany na wyższą klasę rezerwacyjną, co zwykle przekłada się na lepsze mile. Na lotnisku (chyba) i oczywiście na pokładzie tego benefitu już nie ma.

  17. #257
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kondziu Zobacz posta
    Cena jest ta sama przy odprawie/w gate/na pokładzie: Y do P - 1600PLN, P do C - 2150PLN, Y do C 3 400PLN.
    Dla najdłuższych tras (LAX, SIN, chyba też NRT) są bodajże wyższe stawki. C około 5k)

  18. #258

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    102

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Najlepiej chyba wcześniej licytować, jeśli klasa rezerw. pozwala na to, bo raz, że można nieco taniej osiągnąć cel niż po tych "sztywnych" stawkach, a dwa bilet jest przepisywany na wyższą klasę rezerwacyjną, co zwykle przekłada się na lepsze mile. Na lotnisku (chyba) i oczywiście na pokładzie tego benefitu już nie ma.
    I walizeczka wczesniej wyjedzie
    jtf2, sprajt2 and pasazernagape like this.

  19. #259

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Dla najdłuższych tras (LAX, SIN, chyba też NRT) są bodajże wyższe stawki. C około 5k)
    Wyłącznie LAX a stawki są 1900/2450/3700.

  20. #260

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    I walizeczka wczesniej wyjedzie
    To jest założenie że leci sie PL-gdzieśtam i że akurat masz szychtę.
    Bo na powrocie to różnie bywa, zwłaszcza w KTW, gdzie priority ma się w ... głębokim poważaniu

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    jtf2 and sprajt2 like this.

Strona 13 z 14 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13 14 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •