Czy w ogóle dopuszczasz możliwość, że Chińczycy jednak bardziej dbają o swój interes niż o Lotowski?
Pardon. Prezes CA zachęcał do uruchomienia rejsów przez LO do innego chińskiego miasta a Mikosz rozważał zwiększenie rejsów do PEK do 6 razy w tygodniu to było w 2013 roku. Prezes CA mówił też, że połączenie WAW-PEK jest bardzo popularne wśród chińczyków. LO nie zwiększył ilości rejsów tygodniowo więc chinczycy sami weszli i w sezonie letnim jest 7 rejsów tygodniowo.
Czy w ogóle dopuszczasz możliwość, że Chińczycy jednak bardziej dbają o swój interes niż o Lotowski?
Co nie oznacza, że mają iść Lotowi na rękę. A o swój interes według Ciebie Lot nie dba, choć dowodów nadal brak.
Panowie administratorzy, czy można uprzejmie prosić o ograniczenie otwierania wątków "trasowych" do informacji dotyczących faktycznie istniejących i obsługiwanych, tudzież ogłoszonych i zaplanowanych połączeń przez PLL Lot?
Już cieszyłem się, że WAW-SIN będzie, a to tylko kolejne "co by było gdyby" rozmarzonego jak zwykle kolegi Skorzewskiego. Można ewentualnie zmienić tytuł na coś w stylu "potencjał nowych tras" czy jakoś tak. Dziękuję.
Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 28-05-2017 o 10:12
W system rezerwacyjnym LO, jest coś takiego:
od 2018.05.15:
WAW-SIN (-2-4-6-): 23:00-17:15
SIN-WAW (1--4-6-): 0:05-6:15
od 2018.07.02:
WAW-SIN (12-4-6-): 23:00-17:15
SIN-WAW (1-34-6-): 0:05-6:15
pozdrawiam
https://imgur.com/gallery/uMukz
Ostatnio edytowane przez filipair ; 16-11-2017 o 10:59 Powód: najpierw 3x, potem 4x tygodniowo
Od maja 3x weekly, 4x od lipca
Trzymam kciuki! Rośnij locie duży i silny!
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Wylot najpóźniej jak się da a powrót najwcześniej jak się da bo raczej malo prawdopodobne by przylatywal o 6:15 tylko wcześniej, więc coś mi się wydaje, że więcej 737 pojawi się na porannej fali by to towarzystwo rozwieźć dalej.
PS. Jakie CSy w SIN obstawiacie?
PS2. Ciekawe co na to ojcie_c i reszta wątpiących :-P
PS3. Chyba najbardziej obstawiony kierunek z WAW bo nie trzeba sie strzelać w daty, tylko dostępność w wyszukiwarkach jest codzienna via MUC DUS CPH ZRH FRA
wyslano z samolotu
Maly update CSow ktore sa obecnie
Codeshare destinations with LOT Polish Airlines
Routes
Warsaw Amsterdam
Warsaw Copenhagen
Warsaw Dusseldorf
Warsaw Frankfurt
Warsaw London
Warsaw Milan
Warsaw Munich
Warsaw Zurich
https://www.singaporeair.com/en_UK/u...her-partners/#
wyslano z samolotu
Gdyby zostały, to przynajmniej można by liczyć na możliwość łączenia lotów i w pozostałe dni tygodnia przez jeden z tych portów.
Jest promocja wstępna i ceny na lato 2018 są niziutkie - 2,3K w ekonomii i 8K w biznesie. Dla porównania zimowa promocja EK z dziś 2,575 zł ekonomiczna.
Piotr
lot.com
Wysłane z mojego LG-M200 przy użyciu Tapatalka
Ciekawa analiza wyboru SIN: Analiza: W Singapurze wszystko zaleĹźy od organizacji - Pasazer.com
https://www.fly4free.pl/scoot-poleci...-do-singapuru/
Trochę urosła konkurencja, i wg mnie wzrósł problem z CS'ami z SIA
Trochę dziwne, że wybrali Singapur, z Warszawy w miarę blisko jest do Delhi, choć tam konkurencja jeszcze większa, ale z drugiej strony Indie to ogromy kraj i może zamiast jednej długiej zrobić prawie dwie mniejsze rotacje?
Piszesz dokładnie o tym co w artykule. Moim zdaniem najwazniejsze sa CS - bez nich Singapur bedzie traktowany wlasciwie wyłącznie jako punkt docelowy (I odwrotnie), a to bardzo ryzykowne, bo to nie jest tak duzy rynek (choc mocno biznesowy). Ciekawe to...choc nie ukrywam ze Singapur uwielbiam i chetnie tam wroce
W tym jest parę "błędów" istotnych dla wątku.
> W opisie rynku SIN - Europa pominięto graczy z Zatoki, którzy wnoszą więcej niż teoretycznie druga LH. Krzywa po 2012 wygląda inaczej jeśli wyjdziemy poza obraz p2p - punkt w Europie + SIN. Cały problem Changi z drugiej dekady XXI wieku polega na tym, że jest eliminowane z tras do Australii, a to kluczowa zagwozdka analizy jest. Sam SIN w ruchu to szczegół w porównaniu do reszty destynacji. Jeśli dzięki międzylądowaniu w Zatoce z tych docelowych miejsc zniknęły porty w Australii i Nowej Zelandii, to mamy nowy obraz rynku, w którym wyspa przestaje być pośrednikiem. I to jest problem.
> Singapur jest najpoważniejszym partnerem biznesowym jak dla nas w regionie, bo jako jedyny oferuje sensowne środowisko. Reszta to koszmar, nawet dla twardzieli z praktyką do roku 1989. Tym niemniej jestem spokojny o klasę C/J.
> Co do c/s proponuję rozdzielić podróże kontynentalne (płd-wsch Azja) od międzykontynentalnych (Australia + Nowa Zelandia). Dla podróży azjatyckich lokalne taryfy zapewniają koszty 200-500 zł RT za godzinę lotu i zyski z ewentualnego c/s ograniczają się do paru piw w taniej knajpie. Co do lotów do Australii i dalej bez sensownych c/s może być tak sobie. To jest moje doświadczenie z regionu.
Piotr
Zakładki