Strona 2 z 20 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 395
Like Tree435Likes

Wątek: SIN by LO - informacje

  1. #21
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Pardon. Prezes CA zachęcał do uruchomienia rejsów przez LO do innego chińskiego miasta a Mikosz rozważał zwiększenie rejsów do PEK do 6 razy w tygodniu to było w 2013 roku. Prezes CA mówił też, że połączenie WAW-PEK jest bardzo popularne wśród chińczyków. LO nie zwiększył ilości rejsów tygodniowo więc chinczycy sami weszli i w sezonie letnim jest 7 rejsów tygodniowo.

  2. #22
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Czy w ogóle dopuszczasz możliwość, że Chińczycy jednak bardziej dbają o swój interes niż o Lotowski?
    Stoarn likes this.


  3. #23
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Czy w ogóle dopuszczasz możliwość, że Chińczycy jednak bardziej dbają o swój interes niż o Lotowski?
    Jasne, ale dla nich LOT to pchła ze swoimi trzema rejsami tygodniowo, myślę, że to żadne zagrożenie dla chińczyków. A o interes swój to nie tylko oni dbają.

  4. #24
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Co nie oznacza, że mają iść Lotowi na rękę. A o swój interes według Ciebie Lot nie dba, choć dowodów nadal brak.
    user4, olekorlo and maxwell like this.


  5. #25
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Panowie administratorzy, czy można uprzejmie prosić o ograniczenie otwierania wątków "trasowych" do informacji dotyczących faktycznie istniejących i obsługiwanych, tudzież ogłoszonych i zaplanowanych połączeń przez PLL Lot?

    Już cieszyłem się, że WAW-SIN będzie, a to tylko kolejne "co by było gdyby" rozmarzonego jak zwykle kolegi Skorzewskiego. Można ewentualnie zmienić tytuł na coś w stylu "potencjał nowych tras" czy jakoś tak. Dziękuję.
    Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 28-05-2017 o 10:12
    MalyEPWA, tomo, user4 and 11 others like this.

  6. #26
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ LOT nie ogłosił żadnej trasy od jakichś 2 miesięcy - sezon ogórkowy ))
    MalyEPWA likes this.

  7. #27

    Dołączył
    Sep 2017

    Domyślnie WAW-SIN-WAW

    W system rezerwacyjnym LO, jest coś takiego:

    od 2018.05.15:

    WAW-SIN (-2-4-6-): 23:00-17:15
    SIN-WAW (1--4-6-): 0:05-6:15


    od 2018.07.02:

    WAW-SIN (12-4-6-): 23:00-17:15
    SIN-WAW (1-34-6-): 0:05-6:15

    pozdrawiam

    https://imgur.com/gallery/uMukz
    Ostatnio edytowane przez filipair ; 16-11-2017 o 10:59 Powód: najpierw 3x, potem 4x tygodniowo
    KubaB, maxwell and monumental like this.

  8. #28
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Od maja 3x weekly, 4x od lipca
    Trzymam kciuki! Rośnij locie duży i silny!
    Mateusz Janiec likes this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  9. #29

    Dołączył
    Dec 2016

    Domyślnie

    Opłaty w Miles and More. 80 tys. mil. + 584,91 PLN.
    Katowiczanin and gime like this.

  10. #30
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2016

    Domyślnie

    Wylot najpóźniej jak się da a powrót najwcześniej jak się da bo raczej malo prawdopodobne by przylatywal o 6:15 tylko wcześniej, więc coś mi się wydaje, że więcej 737 pojawi się na porannej fali by to towarzystwo rozwieźć dalej.

    PS. Jakie CSy w SIN obstawiacie?

    PS2. Ciekawe co na to ojcie_c i reszta wątpiących :-P

    PS3. Chyba najbardziej obstawiony kierunek z WAW bo nie trzeba sie strzelać w daty, tylko dostępność w wyszukiwarkach jest codzienna via MUC DUS CPH ZRH FRA

    wyslano z samolotu

  11. #31
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2016

    Domyślnie

    Maly update CSow ktore sa obecnie

    Codeshare destinations with LOT Polish Airlines

    Routes

    Warsaw Amsterdam
    Warsaw Copenhagen
    Warsaw Dusseldorf
    Warsaw Frankfurt
    Warsaw London
    Warsaw Milan
    Warsaw Munich
    Warsaw Zurich
    https://www.singaporeair.com/en_UK/u...her-partners/#


    wyslano z samolotu

  12. #32
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Gdyby zostały, to przynajmniej można by liczyć na możliwość łączenia lotów i w pozostałe dni tygodnia przez jeden z tych portów.


  13. #33
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Jest promocja wstępna i ceny na lato 2018 są niziutkie - 2,3K w ekonomii i 8K w biznesie. Dla porównania zimowa promocja EK z dziś 2,575 zł ekonomiczna.

    Piotr

  14. #34
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2016

    Domyślnie

    lot.com

    Wysłane z mojego LG-M200 przy użyciu Tapatalka

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

  16. #36

    Dołączył
    Apr 2014

    Domyślnie

    https://www.fly4free.pl/scoot-poleci...-do-singapuru/
    Trochę urosła konkurencja, i wg mnie wzrósł problem z CS'ami z SIA

  17. #37

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Trochę dziwne, że wybrali Singapur, z Warszawy w miarę blisko jest do Delhi, choć tam konkurencja jeszcze większa, ale z drugiej strony Indie to ogromy kraj i może zamiast jednej długiej zrobić prawie dwie mniejsze rotacje?

  18. #38

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    Trochę dziwne, że wybrali Singapur, z Warszawy w miarę blisko jest do Delhi, choć tam konkurencja jeszcze większa, ale z drugiej strony Indie to ogromy kraj i może zamiast jednej długiej zrobić prawie dwie mniejsze rotacje?
    Piszesz dokładnie o tym co w artykule. Moim zdaniem najwazniejsze sa CS - bez nich Singapur bedzie traktowany wlasciwie wyłącznie jako punkt docelowy (I odwrotnie), a to bardzo ryzykowne, bo to nie jest tak duzy rynek (choc mocno biznesowy). Ciekawe to...choc nie ukrywam ze Singapur uwielbiam i chetnie tam wroce

  19. #39
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    W tym jest parę "błędów" istotnych dla wątku.

    > W opisie rynku SIN - Europa pominięto graczy z Zatoki, którzy wnoszą więcej niż teoretycznie druga LH. Krzywa po 2012 wygląda inaczej jeśli wyjdziemy poza obraz p2p - punkt w Europie + SIN. Cały problem Changi z drugiej dekady XXI wieku polega na tym, że jest eliminowane z tras do Australii, a to kluczowa zagwozdka analizy jest. Sam SIN w ruchu to szczegół w porównaniu do reszty destynacji. Jeśli dzięki międzylądowaniu w Zatoce z tych docelowych miejsc zniknęły porty w Australii i Nowej Zelandii, to mamy nowy obraz rynku, w którym wyspa przestaje być pośrednikiem. I to jest problem.

    > Singapur jest najpoważniejszym partnerem biznesowym jak dla nas w regionie, bo jako jedyny oferuje sensowne środowisko. Reszta to koszmar, nawet dla twardzieli z praktyką do roku 1989. Tym niemniej jestem spokojny o klasę C/J.

    > Co do c/s proponuję rozdzielić podróże kontynentalne (płd-wsch Azja) od międzykontynentalnych (Australia + Nowa Zelandia). Dla podróży azjatyckich lokalne taryfy zapewniają koszty 200-500 zł RT za godzinę lotu i zyski z ewentualnego c/s ograniczają się do paru piw w taniej knajpie. Co do lotów do Australii i dalej bez sensownych c/s może być tak sobie. To jest moje doświadczenie z regionu.

    Piotr
    alacherbauer, olekorlo and frik like this.

  20. #40

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Jest już pierwsza mocna promocja SIN na rynkach europejskich i z wielu miast (np. CDG) można polecieć tam LO za kwotę rzędu 1800 PLN.

Strona 2 z 20 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •