Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 64
Like Tree55Likes

Wątek: SIN by LO - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie SIN by LO - informacje


    Polecamy

    Jaki jest ruch PL Singapore?
    LOT od bardzo dawna posiada CSa na tej trasie z SQ. Czy to nie powinien być czasem następny nowy kierunek?
    Nawet przy 3x weekly wyskoczy większą systemowo dostępność lotów w przeciwieństwie do np Pekinu

    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    pytanie ile pasazerow leci do samego SIN a ilu przesiada sie dalej czyli o byc albo nie byc beda decydowac umowy z SQ. Choc dla SQ byloby to wygodne, obecnie mocno tracą w lotach np do Australii vs Emiarates czy Qatar, zarówno z WAW (jedna przesiadka wiecej) jak I regionów (ostatnio z Gdanska szybciej było pendolino do WAW I Emirates niz SQ przez Niemcy, szczegolnie przy powrocie)

  3. #3
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Jaki jest ruch PL Singapore?
    LOT od bardzo dawna posiada CSa na tej trasie z SQ. Czy to nie powinien być czasem następny nowy kierunek?
    Nawet przy 3x weekly wyskoczy większą systemowo dostępność lotów w przeciwieństwie do np Pekinu

    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
    Byłaby to fajna trasa, myśle ze zarówno dla lotów P2P jak i dla transferów dalej do Australii, Nowej Zelandii czy choćby reszty Azji Pld-Wsch.
    dzisiejsze Code Share to fikcja, bo nie wiem jak trzeba by się uprzeć by w taki sposób poleciec.
    Akurat jestem na bieżąco bo szukam właśnie biletów do SIN na styczeń przyszłego roku.
    Na dziś najtańsza opcja dla rodziny 2+2 to AF/KLM (ok. 9k pln), potem jest BA, Finnair z bardzo niewielkimi różnicami rzędu 500zl na 4 biletach i gdzies hen daleko LOT ze swoim Code Share z Singapore za... 25k pln...
    No sorry ale to trzeba by na głowę upaść.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    Byłaby to fajna trasa, myśle ze zarówno dla lotów P2P jak i dla transferów dalej do Australii, Nowej Zelandii czy choćby reszty Azji Pld-Wsch.
    dzisiejsze Code Share to fikcja, bo nie wiem jak trzeba by się uprzeć by w taki sposób poleciec.
    Akurat jestem na bieżąco bo szukam właśnie biletów do SIN na styczeń przyszłego roku.
    Na dziś najtańsza opcja dla rodziny 2+2 to AF/KLM (ok. 9k pln), potem jest BA, Finnair z bardzo niewielkimi różnicami rzędu 500zl na 4 biletach i gdzies hen daleko LOT ze swoim Code Share z Singapore za... 25k pln...
    No sorry ale to trzeba by na głowę upaść.
    Ja w ub roku kupowalem WAW-LHR-SIN-SYD, bilet wystawiało SQ ale oczywiscie WAW-LGR LOTem. Chetniej latałbym czesciej SQ bo sa swietne ale 2 przesiadki vs jedna w liniach arabskich niestety sprawiaja ze wybieram arabskie

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Mi się marzy Singapore w WAW ale to chyba marzenie ściętej głowy. Prędzej by przysłali tutaj tego Scoota niż sami by zaczeli latać.
    olekorlo, maxwell, Pokrak and 1 others like this.

  6. #6
    Awatar mickey93

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    blisko EPTO:D

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Mi się marzy Singapore w WAW ale to chyba marzenie ściętej głowy. Prędzej by przysłali tutaj tego Scoota niż sami by zaczeli latać.
    zdaje się że WAW jest ich zapasem dla moskwy, więc chyba aż tak mocno nierealne to nie jest, z drugiej strony to chyba scoot był by nawet fajniejszy
    Planeplotter: f1 Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mickey93 Zobacz posta
    zdaje się że WAW jest ich zapasem dla moskwy, więc chyba aż tak mocno nierealne to nie jest, z drugiej strony to chyba scoot był by nawet fajniejszy
    Jakiś tandetny low cost miałby być lepszy od takiej gwiazy światowego nieba jak Singapore? Chyba za dużo wypiłeś. Singapore Airlines to prestiż dla każdego lotniska na które zechcą latać a nie jakiś badziew. Domyślam się, że na tą trasę A350 byłby odpowiedni, 777 trochę za duży.
    Stoarn likes this.

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Jakiś tandetny low cost miałby być lepszy od takiej gwiazy światowego nieba jak Singapore? Chyba za dużo wypiłeś. Singapore Airlines to prestiż dla każdego lotniska na które zechcą latać a nie jakiś badziew. Domyślam się, że na tą trasę A350 byłby odpowiedni, 777 trochę za duży.
    Po pierwsze to chyba tematy znów pomyliłeś i robisz śmietnik po drugie znów odlatujesz "prestiż dla każdego lotniska na które lata" xD
    tomo likes this.

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Tematów nie pomyliłem, bo lepszy byłby na tą trasę moim zdaniem SQ. Połączenie głównie tranzytowe via SIN do Australii/Nowej Zelandii czy azji południowo wschodniej. LOT nie potrafi załatwić żadnych umów C/S. Nie zrobili tego nawet w umowie z Air Chiną, jeżeli chcesz leciec dalej do Azji przez Pekin to z WAW właściwie tylko przelot CA jest możliwy. LOT nie położył żadnych C/S na rejsach CA wewnątrz chin czy na trasach do Azji z PEK. Jest to typowe polączenie WAW-PEK tylko point to point. Ruch tranzytowy przez PEK wozi w 90% Air China. Domyślam się, że podobnie byłoby z SIN. Połączenie point to point nie przyniosłoby kokosów LOTowi. Ruch między WAW a SIN nie jest duży. To połączenie sprawdziłoby się tylko gdyby wozić przez SIN szeroko pojęty tranzyt. Chyba każdy zgodzi się, że SQ byłby tu dużo lepszy niż LO. W porównaniu z PEK ruch point to point do singapuru jest znikomy.

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Tematów nie pomyliłem, bo lepszy byłby na tą trasę moim zdaniem SQ. Połączenie głównie tranzytowe via SIN do Australii/Nowej Zelandii czy azji południowo wschodniej. LOT nie potrafi załatwić żadnych umów C/S. Nie zrobili tego nawet w umowie z Air Chiną, jeżeli chcesz leciec dalej do Azji przez Pekin to z WAW właściwie tylko przelot CA jest możliwy. LOT nie położył żadnych C/S na rejsach CA wewnątrz chin czy na trasach do Azji z PEK. Jest to typowe polączenie WAW-PEK tylko point to point. Ruch tranzytowy przez PEK wozi w 90% Air China. Domyślam się, że podobnie byłoby z SIN. Połączenie point to point nie przyniosłoby kokosów LOTowi. Ruch między WAW a SIN nie jest duży. To połączenie sprawdziłoby się tylko gdyby wozić przez SIN szeroko pojęty tranzyt. Chyba każdy zgodzi się, że SQ byłby tu dużo lepszy niż LO. W porównaniu z PEK ruch point to point do singapuru jest znikomy.
    Nie potrafi, czy raczej główny konkurent zza Odry na to nie pozwala?

    Edit: Tymi danymi ruchu tranzytowego CA mógłbyś się podzielić, chyba że to tylko twoje domysły...
    Rafal likes this.

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Ech, kolejna porcja drogę damy tu, a CSa położymy tam...

    Gdyby lotniska i pasażerowie się zabijali o prestiż SQ, to by Silkair i Scoot nie miały racji bytu.
    Połączenie wożące tranzyt WAW-SIN-XXX konkuruje już w tej chwili z WAW-DXB-XXX i WAW-DOH-XXX. Naprawdę Warszawa jest w stanie wygenerować tyle ruchu żeby opłacało się latać SQ? Szczerze wątpię.
    maxwell, maciass, kaspric and 1 others like this.


  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maxwell Zobacz posta
    Nie potrafi, czy raczej główny konkurent zza Odry na to nie pozwala?

    Edit: Tymi danymi ruchu tranzytowego CA mógłbyś się podzielić, chyba że to tylko twoje domysły...
    Z mojego lotu CA738 w PEK prawie wszyscy Polacy byli przeznaczeni na loty tranzytowe. Z tego samego lotu co najmniej 20 osób przesiadało się do Taipei, jakaś wycieczka leciała dalej do Manili. Była grupa do Hong Kongu. Sporo chińczyków dalej na loty do szanghaju oraz jakieś wewnętrzne loty po Chinach. Ja oczywiście też do Taipei. W samym PEK mniej niż połowa wysiadała. Teraz mi załatw jakiś tranzyt przez PEK z rejsu LOTowskiego. Życzę powodzenia. Chyba że wyłożysz tak koło 8 tys minimum. Przez tyle lat obecności w PEK LOT nie załatwił ze swoim partnerem ze SA czyli Air Chiną kompletnie nic, wielkie zero. A umowa joint venture LH/CA obowiązuje od września zeszłego roku dopiero. O ile się nie mylę LOT jest w PEK od 2012 roku. W końcu sami chińczycy musieli wejść do WAW, żeby połączenia z WAW przez PEK okazały się bardziej atrakcyjne. I taka jest smutna prawda. LOT w Pekinie to kwiatek do kożucha i nie spełnia tam żadnej roli.

  13. #13

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    CDG

    Domyślnie

    Jezeli Warszawa bedzie sie rozwijac jako znaczace centrum biznesowe i jezeli pozyska kilka duzych firm po Brexicie to wydaje mi sie ze bedzie potencjal na takie polaczenie.

  14. #14
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Przez tyle lat obecności w PEK LOT nie załatwił ze swoim partnerem ze SA czyli Air Chiną kompletnie nic, wielkie zero. A umowa joint venture LH/CA obowiązuje od września zeszłego roku dopiero. O ile się nie mylę LOT jest w PEK od 2012 roku. W końcu sami chińczycy musieli wejść do WAW, żeby połączenia z WAW przez PEK okazały się bardziej atrakcyjne. I taka jest smutna prawda. LOT w Pekinie to kwiatek do kożucha i nie spełnia tam żadnej roli.
    Czy masz jakikolwiek konkretny dowód, że hamulcowym w tej sprawie jest/był LOT? Czy po prostu nawyk pisania bzdur jest silniejsza od Ciebie?
    user4, Enforcer, maxwell and 2 others like this.


  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Czy masz jakikolwiek konkretny dowód, że hamulcowym w tej sprawie jest/był LOT? Czy po prostu nawyk pisania bzdur jest silniejsza od Ciebie?
    A Ty masz jakiś dowód że LOT nie był?

  16. #16

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    A Ty masz jakiś dowód że LOT nie był?
    Jakby nie patrzeć to sam stawiasz tezę, której nie potrafisz obronić

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maxwell Zobacz posta
    Jakby nie patrzeć to sam stawiasz tezę, której nie potrafisz obronić
    Skoro dla chińczyków połączenie z WAW do PEK było tak ważne o czym wielekrotnie mówili, prezes Air Chiny na jakieś dwa lata przed tym zanim sami rozpoczęli rejsy do WAW zachęcał LOT do zwiększenia liczby rejsów do PEK to dlaczego mieliby się bronić przed roszerzeniem umowy C/S na inne rejsy CA czy to wewnątrz chin czy na innych trasach azjatyckich z PEK.

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Skoro dla chińczyków połączenie z WAW do PEK było tak ważne o czym wielekrotnie mówili, prezes Air Chiny na jakieś dwa lata przed tym zanim sami rozpoczęli rejsy do WAW zachęcał LOT do zwiększenia liczby rejsów do PEK to dlaczego mieliby się bronić przed roszerzeniem umowy C/S na inne rejsy CA czy to wewnątrz chin czy na innych trasach azjatyckich z PEK.
    Tak ważne że lataja 2x weekly w zimie

  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    A Ty masz jakiś dowód że LOT nie był?
    Nie zwykłem odrabiać cudzej pracy domowej.

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Skoro dla chińczyków połączenie z WAW do PEK było tak ważne o czym wielekrotnie mówili, prezes Air Chiny na jakieś dwa lata przed tym zanim sami rozpoczęli rejsy do WAW zachęcał LOT do zwiększenia liczby rejsów do PEK to dlaczego mieliby się bronić przed roszerzeniem umowy C/S na inne rejsy CA czy to wewnątrz chin czy na innych trasach azjatyckich z PEK.
    Gdzie mówili? Jak zachęcał?
    maxwell likes this.


  20. #20

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Nie zwykłem odrabiać cudzej pracy domowej.



    Gdzie mówili? Jak zachęcał?
    Pewnie tak jak przezesi GA, SQ i AI. W wywiadzie dla Rzeczpospolitej, w którym to zachwalali rynek WAW jako ważny, na który na pewno wejdą... kiedyś

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •