Strona 1 z 24 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 478
Like Tree433Likes

Wątek: TATL (BUD) by LO - informacje

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie TATL (BUD) by LO - informacje


    Polecamy

    Od dłuższego czasu poczytać w wielu wątkach można jakoby LO idąc w ślad za tendencja mi rynkowi miał otworzyć bezpostednie połączenie TATL z BUD.
    I ogłosić je ma 7 lipca podczas dreamtour do BUD.
    Dla przypomnienia sp. Malev latał do YYZ i JFK.

    Rok temu Air Canada Rouge uruchomiła sezonowo loty YYZ BUD


    Czy LO w ogóle takie loty uruchomi czy będą to loty 2 x ORD 2 x JFK i 2 x YYZ potwierdzi sie już 7 lipca.


    tapniete z paczkomatu

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Może zaczekaj, aż będzie oficjalna informacja i zaserwuj link do źródła, a nie podawaj kolejnego swojego fejk niusa, dobrze?

  3. #3
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Czy 7 lipca będzie upał, potwierdzi się już 7 lipca. Pamiętajmy ze rok temu...
    frik, Cani and Jerry like this.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Może zaczekaj, aż będzie oficjalna informacja i zaserwuj link do źródła, a nie podawaj kolejnego swojego fejk niusa, dobrze?
    Heh ten nius nie powiem przez kogo rozpoczęty lata po kilku wątkach więc drogi ojcze: Anielski orszak.

    tapniete z paczkomatu

  5. #5
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    (...) Anielski orszak (...)
    Jeszcze bardziej Cię Skórzewski polubiłem. Aby w takim momencie o 'anielskim orszaku' wspominać!

    Piotr

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    pudelek:

    "Jak wynika z naszych informacji, w konferencji LOT-u w Budapeszcie udział wziąć mają Mateusz Morawiecki, wicepremier oraz minister rozwoju i finansów Polski, oraz Péter Szijjártó, minister spraw zagranicznych Węgier."


    ...
    ale według naszych informacji zapewne będą to rejsy do Nowego Jorku-JFK"

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Od dłuższego czasu poczytać w wielu wątkach można jakoby LO idąc w ślad za tendencja mi rynkowi miał otworzyć bezpostednie połączenie TATL z BUD.
    I ogłosić je ma 7 lipca podczas dreamtour do BUD.
    Dla przypomnienia sp. Malev latał do YYZ i JFK.

    Rok temu Air Canada Rouge uruchomiła sezonowo loty YYZ BUD


    Czy LO w ogóle takie loty uruchomi czy będą to loty 2 x ORD 2 x JFK i 2 x YYZ potwierdzi sie już 7 lipca.


    tapniete z paczkomatu
    A gdzie jest taka tendecja, że linie sieciowe(hubowe) otwierają połączenia TATL do USA spoza swoich hubów i to jeszcze z innego państwa niż państwo w którym ten hub się znajduje? LH otwiera jakieś połączenia do USA z Austrii albo Włoch? BA coś ostatnio otworzyło z CDG albo BCN? Takie połączenie raczej byłoby dla dziwne. Gdyby rzeczywiście było aż takie zapotrzebowanie na loty z BUD do JFK czy gdziekolwiek indziej w USA już dawno jedna z amerykańskich linii lotniczych takowe by otworzyła. Jedynym połączeniem TATL otwartym do tej porty przez linię tradycyjną do USA w ramach open sky z nieswojego hubu i do tego nie z panstwa z którego ta linia pochodzi to była linia Air France i ich połączenie LHR-LAX. To było w roku 2008 i połączenie to zostało zamknięte pół roku po jego uruchomieniu. Od tamtego czasu żadna sieciówka tak nie eksperymentowała. Ja widziałbym tylko jedno uzasadnienie ewentualnie dla takiego ruchu. Dać oddech zbyt ciasnemu Okęciu. Ale jeżeli tak to widać, że pan Milczarski niespacjalnie ma pomysł co zrobić z 12 dreamlinerami. Nazamawiał samolotów a potem się zobaczy. Tu przede wszystkim powinien być rozwój w hub w WAW o czym tak ostatnio ten pan mówił. Z tego wynika, że opowiadał puste frazesy skoro nie ma pomysłu na rozwój połączeń long haul z WAW.

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Dla mnie wytłumaczenie dla takiego ruchu jest zupełnie inne, całkiem proste i zbieżne z tym dla którego LOT zaczął latać z regionów do TLV, inaczej tego nie widzę.

  9. #9
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    A gdzie jest taka tendecja, że linie sieciowe(hubowe) otwierają połączenia TATL do USA spoza swoich hubów i to jeszcze z innego państwa niż państwo w którym ten hub się znajduje? LH otwiera jakieś połączenia do USA z Austrii albo Włoch? BA coś ostatnio otworzyło z CDG albo BCN? Takie połączenie raczej byłoby dla dziwne.
    BA (IAG) ma połączenia z ORY (Openskies) i z BCN (Level).

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Gdyby rzeczywiście było aż takie zapotrzebowanie na loty z BUD do JFK czy gdziekolwiek indziej w USA już dawno jedna z amerykańskich linii lotniczych takowe by otworzyła.
    Amerykańskie linie nie używają systemu metrycznego i ich kalkulacje trochę inaczej wychodzą pewnie.

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Ja widziałbym tylko jedno uzasadnienie ewentualnie dla takiego ruchu.

    Bo masz klapki na oczach. Pisałem w innym wątku, to jest/będzie/byłby ruch wyprzedzający.

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Dla mnie wytłumaczenie dla takiego ruchu jest zupełnie inne, całkiem proste i zbieżne z tym dla którego LOT zaczął latać z regionów do TLV, inaczej tego nie widzę.
    Zgadzam się - część oficjalna by na to wskazywała.
    frik likes this.


  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Openskies to nie BA. BA pod swoją marką nie lata z nikąd poza UK. Level to też nie BA tylko grupa IAG. Jedynie AF coś takiego próbowało i zdechło na takim połączeniu. LOT zaczął latać do TLV z regionów ponieważ pomiędzy Izraelem a UE została podpisana umowa o otwartym niebie podobnie jak pomiędzy UE a USA. Linie amerykańskie nie mają powodu aby otwierać połączenia do takiego bieda kraju jak Węgry i kalkulują bardzo dobrze. Powód. Nie ma potencjału ani pasażerów na takie połączenie. A prezes LOTu tak chce rozwijać hub w WAW poprzez połączenia long haul z BUD. Walnąłem.

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Openskies to nie BA. BA pod swoją marką nie lata z nikąd poza UK. Level to też nie BA tylko grupa IAG. Jedynie AF coś takiego próbowało i zdechło na takim połączeniu. Z
    Dziękuję, że powtórzyłeś informacje o grupie kapitałowej które w swoim poście podałem. A teraz zastanów się co one oznaczają.


  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Grupa IAG ma LEVELA
    Grupa AF-KLM będzie miała BOOSTA
    Grupa LH ma swoje Eurowings
    mamy też Norwegian który na lewo i prawo otwiera TATL

    LOT zaczął latać z regionów do TLV bo mu płacą za to ok 150 euro za każdego pasażera,

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Grupa IAG ma LEVELA
    Grupa AF-KLM będzie miała BOOSTA
    Grupa LH ma swoje Eurowings
    mamy też Norwegian który na lewo i prawo otwiera TATL

    LOT zaczął latać z regionów do TLV bo mu płacą za to ok 150 euro za każdego pasażera,

    No właśnie ale to wszystko nie są sieciówki. Linie sieciowe tworzą do tych celów low costy, które będą im obsługiwać ewentuanie takie połączenia, żadna linia nie realizuje połączeń pod swoją marką nie ze swojego hubu. Norwegian to też low cost. Przykłady zupełnie nietrafione. LOT możesz porównać do SASu nie Noregiana. SAS nie otwiera połączeń do USA spoza ARN czy CPH, norwegiana to sobie możesz porównać do ewentualnych zapowiedzi MOLa o uruchomieniu long haulów przez FR skąd popadnie. Dlatego takich praktyk w liniach sieciowych/hubowych praktycznie nigdzie nie ma.

  14. #14
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    No właśnie ale to wszystko nie są sieciówki.
    Czyli przytakujesz, że jest zapotrzebowanie i możliwe, że nawet uzasadnienie w cyferkach na tego typu połączenia, ale LOT nie powinien tego robić... bo nie?


  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Czyli przytakujesz, że jest zapotrzebowanie i możliwe, że nawet uzasadnienie w cyferkach na tego typu połączenia, ale LOT nie powinien tego robić... bo nie?
    Ale jakie zapotrzebowanie? Weź przykład Czech. Z PRG Delta lata do JFK tylko sezonowo. A nawet w sezonie ich 767 nie są zbyt dobrze wypełnione, bo leciałem parę razy tym połączeniem. A teraz może przeżyjesz największy szkok. Założenie czyto hipotetyczne i teoretyczne. Jutro bankrutuje LOT a to równa się z zakończeniem wszystkich rejsów long haul z WAW do USA i Kanady. I może wydaje się Tobie że na drugi dzień zjawiłaby się w WAW Delta albo United? Nic bardziej mylnego. Polacy lataliby sobie z przesiadką przez FRA, CDG czy LHR. Uwierz mi, że gdyby w cyferkach było uzasadnienie na tego typu połączenie z pewnością któryś z amerykańskich przewoźników latałby z US do BUD, ale nawet Czechy nie mają potencjału na takowe całoroczne połączenie.

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Kurde kogo zatem wozi LOT 2 x dziennie do ORD i 2 x NYC

    tapniete z paczkomatu

  17. #17
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Ale jakie zapotrzebowanie? Weź przykład Czech. Z PRG Delta lata do JFK tylko sezonowo. A nawet w sezonie ich 767 nie są zbyt dobrze wypełnione, bo leciałem parę razy tym połączeniem. A teraz może przeżyjesz największy szkok. Założenie czyto hipotetyczne i teoretyczne. Jutro bankrutuje LOT a to równa się z zakończeniem wszystkich rejsów long haul z WAW do USA i Kanady. I może wydaje się Tobie że na drugi dzień zjawiłaby się w WAW Delta albo United? Nic bardziej mylnego. Polacy lataliby sobie z przesiadką przez FRA, CDG czy LHR. Uwierz mi, że gdyby w cyferkach było uzasadnienie na tego typu połączenie z pewnością któryś z amerykańskich przewoźników latałby z US do BUD, ale nawet Czechy nie mają potencjału na takowe całoroczne połączenie.
    Czyli dostrzegasz, że ekonomika działania LOT może się różnić od innych linii, tylko nie umiesz tej wiedzy zastosować w praktyce?
    Ztof likes this.


  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Kurde kogo zatem wozi LOT 2 xl dziennie do ORD i 2 x NYC

    tapniete z paczkomatu
    W ORD jest duża polonia. LOT utrzymuje to połączenie od 1972 roku. Jest uzasadnienie dla takowego połączenia, ale po bankructwie LOTu bardzo trzeba było się napracować aby ściągnąć tu jakiegoś amerykańskiego przewoźnika chociażby dla obsługi takiego ORD - WAW. Skończyłoby się najpewniej na podbiciu częstotliwości przez europejskie linie połączeń do WAW/KRK z ułatwieniem przesiadek pax z Polski na ich połączenia long haul we FRA,CDG,LHR,MUC itd. Jeżeli rzeczywiście jest takie zapotrzebowanie na rejsy z BUD do JFK to raczej promuje się swój hub poprzez np dodanie dodatkowego połączenia przez LO na trasie WAW-BUD-WAW w celu skomunikowania z rejsem do JFK czy ORD w WAW. Tak zwykle robią linie hubowe/sieciowe. Promują swój hub i swoje połączenia long haul poprzez dobre zgranie siatki long haul z siatką połączeń regionalnych. Tak to powinno wyglądać a nie uruchamianie jakichś dziwadeł z BUD. Ja się tylko zastanawiam co robi niezłomny Orban, że przez 5 lat nie udało się Węgrom stworzyć narodowego przewoźnika, który zastąpiłby Malev. Nawet na cyprze powstał już drugi Cyprus Airways po bankructwie tego pierwszego. Natomiast jeżeli LOT uruchomi takowe połączenie, tzn. że drimki były kupowane na wyrost a prezes nie ma pomysłu na połączenia dla nowych 787 i do tej pory nawijał makaron na uszy jakie to wspaniałe wizje i perspektywy stoją przed LOTem w kontekście połączeń long haul. Jeżeli tymi perspektywami jest otwieranie połączeń dla Węgrów to jest to zwyczajnie śmieszne.

  19. #19

    Dołączył
    Sep 2015

    Domyślnie

    A jak Enter Air robi w sezonie loty czarterowe z MAN do Grecji? Też nie powinien szukać okazji do zarobienia pieniędzy tylko paść samoloty na płycie w WAW?

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez GoGoPowerRangers Zobacz posta
    A jak Enter Air robi w sezonie loty czarterowe z MAN do Grecji? Też nie powinien szukać okazji do zarobienia pieniędzy tylko paść samoloty na płycie w WAW?
    O matko czlowieku czy Ty poważnie nie widzisz różnicy między linią czarterową a sieciową. Chcesz powiedzieć że LOT zamówił sobie 12 drimlinerów żeby wykonywać rejsy long haul z BUD zamiast rozwijać hub w WAW. Wasze próby udowodnienia tej tezy są żenujące. Zwyczajnie LOT nie ma pomysłu na swoje drimki, jeżeli to prawda, bo nie wiemy jeszcze czy ten news okaże się prawdą. To może jest inny sposób na to, skoro wie się, że 12 samolotów nie wykorzysta operacyjnie i nie ma na nie zapotrzebowania to zamawia się ich 8 czy 9 a nie żeby na siłę pokazać że jest się potęgą.

Strona 1 z 24 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •