W niedzielne "poranki" 4x738 powinny być zaangażowane w BJV, CTA, CFU i VAR. Dwa ostatnie rozkładowe.
GRO z KTW w soboty.
w szczycie (sprawdzane na lipiec)
GRO
6 LO6561/6562 KTW0700-0945GRO2340-0220+1KTW
6 LO6564/6563 GRO1045-1345WAW1945-2245GRO
SKG
6 WAW1615-1935SKG2025-2150WAW
BJV
7 WAW0540-0925BJV1020-1215WAW
CTA
7 WAW1945-2225CTA1600-1850WAW
7 KTW1230-1500CTA2315-0145+1KTW
45% to zajebiście mało.
Coś rzucało mi się w oczy, tutaj na forum, że połączenie poniżej... 70 - 80% wypełnienia to tragedia którą można wyjątkowo skompensować cargo, ale:
1. Tam nie ma cargo
2. Wstaliśmy z kolan.
Nie wiem jak można z tanich biletów i 50% wyżyć, a na innych kierunkach 80% jest mało?
Dajmy tym polaczeniom sie rozwinac...
Czy masz coś na poparcie swojej tezy? Tak szybko przeglądając daty i ceny taryf w GDS nie widać żeby WAW-LCY było szczególnie droższe od innych dużych miast europejskich, połączenie z względnie droższymi taryfami to WAW-ARN, WAW-BRU, WAW-GVA, WAW-MIL. (Patrzyłem na 2-3 dniowe podroże w maju/czerwcu.)
Niby tak, ale LON jako rynek nie jest szczególnie nowym w siatce LO, więc czy naprawde można liczyć na duży efekt "rozkręcania się"?
Jako ciekawostka to liczba paxów na WAW-LHR w marcu spadła o 2,9% w porównaniu do roku poprzedniego, choć nie da się tego rozdzielić czy to LO czy BA.
Faktycznie, ostatnio ceny spadły ale na początku było to koło 1k PLN za RT w Y.
Pytanie jeszcze jak dokładnie jest definiowany LF przez CAA UK. Jak każdy wie, klasa C zawsze "marnuje" jeden fotel. W E190 foteli jest 106, czyli 27 rzędów. Przyjmijmy, że 5 rzędów to jest C (system LO na następny piątek), czyli samolot oferuje ich 97. Pasażerów leciało 97, czyli 100% według LO i rozumiem, że 91% według CAA UK, bo skąd maja wiedzieć jaka jest konfiguracja kabiny LO. W przypadku pełnej kabiny C oraz P (jeden rząd) i połowy Y mamy 55 pasażerów, czyli 56% według LO i 52% według CAA UK. Przyjmując, że mamy pełny Y i pusty C oraz P, pasażerów jest 86% według LO i 79% według CAA UK. Myślę, że trzeba uważać. Są głosy z wewnątrz, że LCY z WAW się dobrze przyjęło.
Ala, LCY to jednak nowy kierunek i duzo ludzi po prostu jeszcze nie wie, ze istnieje. Poza tym, wiekszosc Polandii w UK slepo wierzy, ze FR i W6 maja najtansze polaczenia i dojezdza na lotniska po 2 godziny w jedna strone. :-/
Co do spadku ilosci pasazerow z LHR: Brexit + chec powrotu Polakow do kraju. Mysle, ze ten spadek bedzie rosl. Sam jeszcze rok temu mieszkalem w UK i latalem 3-4 razy LO z LHR. Wyprowadzilem sie w czerwcu, wiec tez przyczynilem sie do tego spadku. :-)
Ten LCY wystartowal na poczatku czy tez w polowie lutego, minelo bardzo malo czasu, by ocenic to polaczenie... Wplywa na to wiele czynnikow, m. in. ponownie niewiedza potencjalnych pasazerow o polaczeniu. Po upadku Maleva (?) low costy przejely BUD, potencjalny pasazer biznesowy musi sie dowiedziec, ze moze latac z BUD do LCY bez przesiadki.
Czy Lot na swój salonik w BUD?
Zakładki