Strona 19 z 34 PierwszyPierwszy ... 9 17 18 19 20 21 29 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 380 z 680
Like Tree1006Likes

Wątek: BUD by LO - informacje

  1. #361
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    W niedzielne "poranki" 4x738 powinny być zaangażowane w BJV, CTA, CFU i VAR. Dwa ostatnie rozkładowe.

    GRO z KTW w soboty.

    w szczycie (sprawdzane na lipiec)
    GRO
    6 LO6561/6562 KTW0700-0945GRO2340-0220+1KTW
    6 LO6564/6563 GRO1045-1345WAW1945-2245GRO

    SKG
    6 WAW1615-1935SKG2025-2150WAW

    BJV
    7 WAW0540-0925BJV1020-1215WAW

    CTA
    7 WAW1945-2225CTA1600-1850WAW
    7 KTW1230-1500CTA2315-0145+1KTW
    FilipBB likes this.

  2. #362
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Not Real Zobacz posta
    Jakies liczby?
    Liczby już są BUD-LCY w lutym LF 42,9%, w marcu urósł do... 43,1% :/. Dla porównania LCY z WAW faktycznie rośnie - styczeń: 42,7 luty: 46,5 marzec: 47,7.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  3. #363

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    45% to zajebiście mało.

  4. #364
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Obym jeszcze zdarzyl tym polaczeniem sie przeleciec...

  5. #365

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    45% to zajebiście mało.
    Przyjmijmy, że jak na nowe połączenie to nie ma tragedii ale jest coś gorszego. Skoro z BUD jest 43% ale tylko P2P, a z WAW jest 48% gdzie jeszcze jest duża siatka dowozowa. Patrząc jednak na ceny, to z BUD są sporo niższe niż z WAW.

  6. #366

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Przyjmijmy, że jak na nowe połączenie to nie ma tragedii ale jest coś gorszego. Skoro z BUD jest 43% ale tylko P2P, a z WAW jest 48% gdzie jeszcze jest duża siatka dowozowa. Patrząc jednak na ceny, to z BUD są sporo niższe niż z WAW.
    Coś rzucało mi się w oczy, tutaj na forum, że połączenie poniżej... 70 - 80% wypełnienia to tragedia którą można wyjątkowo skompensować cargo, ale:
    1. Tam nie ma cargo
    2. Wstaliśmy z kolan.

    Nie wiem jak można z tanich biletów i 50% wyżyć, a na innych kierunkach 80% jest mało?

  7. #367

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Coś rzucało mi się w oczy, tutaj na forum, że połączenie poniżej... 70 - 80% wypełnienia to tragedia którą można wyjątkowo skompensować cargo, ale:
    1. Tam nie ma cargo
    2. Wstaliśmy z kolan.

    Nie wiem jak można z tanich biletów i 50% wyżyć, a na innych kierunkach 80% jest mało?
    LOT z WAW na LCY ma bardzo wysokie ceny biletów. W zasadzie, żadne połączenie LO nie ma tak drogich biletów, więc cenowo te 48% może wyglądać jak 75% normalnie.

  8. #368

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    LOT z WAW na LCY ma bardzo wysokie ceny biletów. W zasadzie, żadne połączenie LO nie ma tak drogich biletów, więc cenowo te 48% może wyglądać jak 75% normalnie.
    Przy LF <50%, to wszyscy pasażerowie mają lotowski standard klasy C

  9. #369

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Dajmy tym polaczeniom sie rozwinac...

  10. #370

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    LOT z WAW na LCY ma bardzo wysokie ceny biletów. W zasadzie, żadne połączenie LO nie ma tak drogich biletów, więc cenowo te 48% może wyglądać jak 75% normalnie.
    Czy masz coś na poparcie swojej tezy? Tak szybko przeglądając daty i ceny taryf w GDS nie widać żeby WAW-LCY było szczególnie droższe od innych dużych miast europejskich, połączenie z względnie droższymi taryfami to WAW-ARN, WAW-BRU, WAW-GVA, WAW-MIL. (Patrzyłem na 2-3 dniowe podroże w maju/czerwcu.)

    Cytat Zamieszczone przez Not Real Zobacz posta
    Dajmy tym polaczeniom sie rozwinac...


    Niby tak, ale LON jako rynek nie jest szczególnie nowym w siatce LO, więc czy naprawde można liczyć na duży efekt "rozkręcania się"?

    Jako ciekawostka to liczba paxów na WAW-LHR w marcu spadła o 2,9% w porównaniu do roku poprzedniego, choć nie da się tego rozdzielić czy to LO czy BA.
    olekorlo likes this.

  11. #371

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Czy masz coś na poparcie swojej tezy? Tak szybko przeglądając daty i ceny taryf w GDS nie widać żeby WAW-LCY było szczególnie droższe od innych dużych miast europejskich, połączenie z względnie droższymi taryfami to WAW-ARN, WAW-BRU, WAW-GVA, WAW-MIL.



    Niby tak, ale LON jako rynek nie jest szczególnie nowym w siatce LO, więc czy naprawde można liczyć na duży efekt "rozkręcania się"?
    Faktycznie, ostatnio ceny spadły ale na początku było to koło 1k PLN za RT w Y.

    Pytanie jeszcze jak dokładnie jest definiowany LF przez CAA UK. Jak każdy wie, klasa C zawsze "marnuje" jeden fotel. W E190 foteli jest 106, czyli 27 rzędów. Przyjmijmy, że 5 rzędów to jest C (system LO na następny piątek), czyli samolot oferuje ich 97. Pasażerów leciało 97, czyli 100% według LO i rozumiem, że 91% według CAA UK, bo skąd maja wiedzieć jaka jest konfiguracja kabiny LO. W przypadku pełnej kabiny C oraz P (jeden rząd) i połowy Y mamy 55 pasażerów, czyli 56% według LO i 52% według CAA UK. Przyjmując, że mamy pełny Y i pusty C oraz P, pasażerów jest 86% według LO i 79% według CAA UK. Myślę, że trzeba uważać. Są głosy z wewnątrz, że LCY z WAW się dobrze przyjęło.
    Rafal likes this.

  12. #372

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Faktycznie, ostatnio ceny spadły ale na początku było to koło 1k PLN za RT w Y.

    Pytanie jeszcze jak dokładnie jest definiowany LF przez CAA UK. Jak każdy wie, klasa C zawsze "marnuje" jeden fotel. W E190 foteli jest 106, czyli 27 rzędów. Przyjmijmy, że 5 rzędów to jest C (system LO na następny piątek), czyli samolot oferuje ich 97. Pasażerów leciało 97, czyli 100% według LO i rozumiem, że 91% według CAA UK, bo skąd maja wiedzieć jaka jest konfiguracja kabiny LO. W przypadku pełnej kabiny C oraz P (jeden rząd) i połowy Y mamy 55 pasażerów, czyli 56% według LO i 52% według CAA UK. Przyjmując, że mamy pełny Y i pusty C oraz P, pasażerów jest 86% według LO i 79% według CAA UK. Myślę, że trzeba uważać. Są głosy z wewnątrz, że LCY z WAW się dobrze przyjęło.
    Filipie, chwytasz się brzytwy, LF jest niski koniec kropka. Czy będzie lepiej? Być może.

  13. #373

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Filipie, chwytasz się brzytwy, LF jest niski koniec kropka. Czy będzie lepiej? Być może.
    Na brzytwie to LO stoi. Faktycznie nie jest wysoki ale tendencja dobra, a przyszłość ogromna bo na LCY będzie można dokładać połączeń w przeciwieństwie do LHR. Trzymam kciuki.

  14. #374

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Czy masz coś na poparcie swojej tezy? Tak szybko przeglądając daty i ceny taryf w GDS nie widać żeby WAW-LCY było szczególnie droższe od innych dużych miast europejskich, połączenie z względnie droższymi taryfami to WAW-ARN, WAW-BRU, WAW-GVA, WAW-MIL. (Patrzyłem na 2-3 dniowe podroże w maju/czerwcu.)



    Niby tak, ale LON jako rynek nie jest szczególnie nowym w siatce LO, więc czy naprawde można liczyć na duży efekt "rozkręcania się"?

    Jako ciekawostka to liczba paxów na WAW-LHR w marcu spadła o 2,9% w porównaniu do roku poprzedniego, choć nie da się tego rozdzielić czy to LO czy BA.
    Ala, LCY to jednak nowy kierunek i duzo ludzi po prostu jeszcze nie wie, ze istnieje. Poza tym, wiekszosc Polandii w UK slepo wierzy, ze FR i W6 maja najtansze polaczenia i dojezdza na lotniska po 2 godziny w jedna strone. :-/

    Co do spadku ilosci pasazerow z LHR: Brexit + chec powrotu Polakow do kraju. Mysle, ze ten spadek bedzie rosl. Sam jeszcze rok temu mieszkalem w UK i latalem 3-4 razy LO z LHR. Wyprowadzilem sie w czerwcu, wiec tez przyczynilem sie do tego spadku. :-)
    Rafal likes this.

  15. #375
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    LCY z WAW faktycznie rośnie i może się rozkręci, ale z BUD LF jest niższy i się nie poprawił praktycznie wcale.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  16. #376

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Ten LCY wystartowal na poczatku czy tez w polowie lutego, minelo bardzo malo czasu, by ocenic to polaczenie... Wplywa na to wiele czynnikow, m. in. ponownie niewiedza potencjalnych pasazerow o polaczeniu. Po upadku Maleva (?) low costy przejely BUD, potencjalny pasazer biznesowy musi sie dowiedziec, ze moze latac z BUD do LCY bez przesiadki.

  17. #377
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Not Real Zobacz posta
    Ten LCY wystartowal na poczatku czy tez w polowie lutego, minelo bardzo malo czasu, by ocenic to polaczenie...
    Jednak z WAW już po trzech tygodniach był wyraźny wzrost LF, w kolejnym miesiącu dalszy wzrost, zobaczymy jakie wyniki będą za kwiecień. Obawiam się, że będzie równie słabo.
    Cytat Zamieszczone przez Not Real
    Wplywa na to wiele czynnikow, m. in. ponownie niewiedza potencjalnych pasazerow o polaczeniu. Po upadku Maleva (?) low costy przejely BUD, potencjalny pasazer biznesowy musi sie dowiedziec, ze moze latac z BUD do LCY bez przesiadki.
    Sugerujesz, że LOT nie promuje tego połączenia?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  18. #378

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Not Real Zobacz posta
    Po upadku Maleva (?) low costy przejely BUD, potencjalny pasazer biznesowy musi sie dowiedziec, ze moze latac z BUD do LCY bez przesiadki.
    Co za nieogarnięte stworzenie (mówiąc w skrócie i dosadniej - "idiota") z tego "pasażera biznesowego", skoro od lutego się nie zorientował
    Nie bardzo sobie wyobrażam jak w dzisiejszym świecie nabycie takiej wiedzy może zająć miesiące .

    Adam

  19. #379

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Czy Lot na swój salonik w BUD?

  20. #380
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie, nie ma własnej poczekalni.

Strona 19 z 34 PierwszyPierwszy ... 9 17 18 19 20 21 29 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •