Strona 28 z 34 PierwszyPierwszy ... 18 26 27 28 29 30 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 560 z 680
Like Tree1006Likes

Wątek: BUD by LO - informacje

  1. #541

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez terefere Zobacz posta
    https://wpolityce.pl/facts-from-pola...ise-to-hungary

    Nic nowego, propaganda sukcesu, ale jedna ciekawa informacja: LOT zbazuje w Budapeszcie 3x E175. Wydawało mi się, że dotychczas mówiono o 3x E195. Czy to pomyłka czy jednak nastąpiła zmiana strategii?
    To chyba jedna z lepszych decyzji,którą kiedykolwiek podjeli E75 prędzej zapełnią na kierunkach z BUD, a E195 bardziej przyda się w WAW
    pasazernagape and FighterMan like this.

  2. #542

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Zapytam zatem, czemu nie 3xE170?

  3. #543

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Zapytam zatem, czemu nie 3xE170?
    3xE175 to tak na prawdę jeden E175 oddany w stanie obecnym. Przypominam, że w grudniu tego roku wraca jeden rządowy E175 i pewnie w połowie przyszłego roku drugi.

  4. #544

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    ale skoro zależy nam na "załataniu dziury" w WAW po MAXach i z tego powodu nie "oddajemy" większych E195 to teoretycznie obecnie we flocie najmniejsze są E170...

  5. #545

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT Horní Slezsko

    Domyślnie

    Od jesieni ma się pojawić wet lease ae E95.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  6. #546
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Domyślam się że chodzi o Air Europa. Ich kod to UX, albo AEA.

  7. #547

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    SP-LRE zaniemógł w Nowym Jorku. W BUD za chwilę melduje się "Franek" na ratunek.

  8. #548

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Te próby robienia biznesowego hubu w BUD, gdzie mają być loty po 2 razy dziennie do kilku europejskich miast to nieporozumienie. Budapeszt jest kierunkiem przede wszystkim turystycznym, tak jak w okolicy np. Praga, Kraków i Berlin.
    Oferta lcc z tych miast jest duża na lotach krótkodystansowych, ale jeszcze żaden z lcc nie zbudował tam oferty lotów długodystansowych.
    Obecnie jest w sezonie letnim, według Flightradar:
    BUD:
    Codziennie: Toronto, Filadelfia
    Kilka razy w tyg: Chicago, Nowy Jork, Pekin, Szanghaj

    KRK:
    Kilka razy w tyg: Chicago

    PRG:
    Codziennie: Filadelfia, Nowy Jork, Newark, Seul
    Kilka razy w tyg: Toronto, Montreal, Szanghaj, Chengdu

    TXL:
    Codziennie: Nowy Jork, Newark
    Kilka razy w tyg: Toronto, Filadelfia, Pekin, Singapur

    Widać, że na długich dystansach latają tylko linie które mają siatkę dowozową w swoich hubach. Zazwyczaj też poza Nowym Jorkiem i okolicami nie ma popytu na codzienne loty.
    Wniosek z tego taki, że bazowanie kilku Embraerów w BUD i codzienne loty dowozowe do kilku miast europejskich to marnotrawstwo, bo popyt na nowe loty długodystansowe jest najwyżej na 3 w tygodniu.

    Jako rozwiązanie proponowałbym nie tworzyć drugiego dużego hubu w BUD, ale obsługiwać flotą z BUD także kilka mniejszych mini hubów. Flota na zmianę obsługiwałaby różne miasta w poszczególne dni.
    W ten sposób np. w pon., śr., pt. Embraery dowoziłyby pasażerów do BUD i tylko w te 3 dni wylatywałyby stamtąd loty długodystansowe.
    W inne 2 dni w tygodniu te same Embraery dowoziłyby pasażerów do np. Krakowa na loty długodystansowe. Kraków jako turystyczne miasto ma spory niewykorzystany potencjał przywożenia np. turystów z Chin.
    Kolejne 2 dni Embraery mogłyby zasilać loty np. z Berlina. Kiedy już otworzy się BER wtedy będzie to duże lotnisko z dwoma pasami, niebędące niczyim hubem.

    Zyskiem przy takim rozwiązaniu byłaby możliwość uruchamiana lotów długodystansowych z rozbudowaną siatką dowozową (np. kilkanaście samolotów) przy znacznym ograniczeniu kosztów posiadania tej siatki.
    Problemem takiego rozwiązania byłoby skomplikowane planowanie lotów, ale już teraz LOT lata WAW-ORD-KRK-ORD-WAW, więc wiedzą jak się to robi.
    Loty 2-3 razy w tygodniu mogłyby nie być atrakcyjne dla biznesu, więc od razu trzeba by nastawić się przede wszystkim na kierunki turystyczne.

  9. #549
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sede10g Zobacz posta
    Te próby robienia biznesowego hubu w BUD, gdzie mają być loty po 2 razy dziennie do kilku europejskich miast to nieporozumienie. Budapeszt jest kierunkiem przede wszystkim turystycznym, tak jak w okolicy np. Praga, Kraków i Berlin.
    Oferta lcc z tych miast jest duża na lotach krótkodystansowych, ale jeszcze żaden z lcc nie zbudował tam oferty lotów długodystansowych.
    Obecnie jest w sezonie letnim, według Flightradar:
    BUD:
    Codziennie: Toronto, Filadelfia
    Kilka razy w tyg: Chicago, Nowy Jork, Pekin, Szanghaj

    KRK:
    Kilka razy w tyg: Chicago

    PRG:
    Codziennie: Filadelfia, Nowy Jork, Newark, Seul
    Kilka razy w tyg: Toronto, Montreal, Szanghaj, Chengdu

    TXL:
    Codziennie: Nowy Jork, Newark
    Kilka razy w tyg: Toronto, Filadelfia, Pekin, Singapur

    Widać, że na długich dystansach latają tylko linie które mają siatkę dowozową w swoich hubach. Zazwyczaj też poza Nowym Jorkiem i okolicami nie ma popytu na codzienne loty.
    Wniosek z tego taki, że bazowanie kilku Embraerów w BUD i codzienne loty dowozowe do kilku miast europejskich to marnotrawstwo, bo popyt na nowe loty długodystansowe jest najwyżej na 3 w tygodniu.

    Jako rozwiązanie proponowałbym nie tworzyć drugiego dużego hubu w BUD, ale obsługiwać flotą z BUD także kilka mniejszych mini hubów. Flota na zmianę obsługiwałaby różne miasta w poszczególne dni.
    W ten sposób np. w pon., śr., pt. Embraery dowoziłyby pasażerów do BUD i tylko w te 3 dni wylatywałyby stamtąd loty długodystansowe.
    W inne 2 dni w tygodniu te same Embraery dowoziłyby pasażerów do np. Krakowa na loty długodystansowe. Kraków jako turystyczne miasto ma spory niewykorzystany potencjał przywożenia np. turystów z Chin.
    Kolejne 2 dni Embraery mogłyby zasilać loty np. z Berlina. Kiedy już otworzy się BER wtedy będzie to duże lotnisko z dwoma pasami, niebędące niczyim hubem.

    Zyskiem przy takim rozwiązaniu byłaby możliwość uruchamiana lotów długodystansowych z rozbudowaną siatką dowozową (np. kilkanaście samolotów) przy znacznym ograniczeniu kosztów posiadania tej siatki.
    Problemem takiego rozwiązania byłoby skomplikowane planowanie lotów, ale już teraz LOT lata WAW-ORD-KRK-ORD-WAW, więc wiedzą jak się to robi.
    Loty 2-3 razy w tygodniu mogłyby nie być atrakcyjne dla biznesu, więc od razu trzeba by nastawić się przede wszystkim na kierunki turystyczne.
    Każda osoba, która życzy LOTowi aby mógł obchodzić przynajmniej 95-lecie istnienia, widzi to w inny sposób.
    Wybić sobie z głowy BUD. Wybić sobie z głowy także jakąkolwiek ekspansje z któregokolwiek innego wschodnio europejskiego lotniska.
    Latać tylko z WAW, kontynuować utrzymywania tam "fortress hub".
    Zamiast uprawiać durnoekspansje byleby zwiększać flote, pracować nad punktualnością i przewidywalnością rejsów.
    Poprawić jakość marki, twardego produktu oraz innych usług.
    Próbować wywierać naciski na ciągłe rozbudowywanie WAW.
    Przy pomocy CS, ciągle rozbudowywać siatki dowozowe po drugiej stronie: w DEL, ICN, SIN, NRT itp.
    Ujednolicić flotę.

    Pomysłu na latanie w pon i czw z Seulu do Krakowa, wt i pt do Budapesztu, a pozostałe dni do Berlina- nawet nie skomentuje.

  10. #550
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    Zamiast uprawiać durnoekspansje byleby zwiększać flote, pracować nad punktualnością i przewidywalnością rejsów.
    Nieśmiało przypomnę, że mowa o SSP.

    Piotr

  11. #551

    Dołączył
    Nov 2016

    Domyślnie

    JFK z BUD codziennie od lata 2020 - ogłasza węgierski minister
    ("zgodnie z nową umową o współpracy strategicznej samoloty będą latać codziennie")

    [źródło: https://www.hirado.hu/belfold/gazdas...alik-budapest]

  12. #552

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    To sobie Warszawa pomarzyła o dalszych Dreamlinerach.

    Skoro umowa o współpracy to rozumiem, że loty codzienne będą ekwiwalentem jakichś świadczeń pieniężnych? Bo inaczej to by była jednostronna deklaracja...

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  13. #553

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Od czerwca 2020 takze Wizzair na trasie BUD-BRU.

  14. #554

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Czy Lot na swój salonik w BUD?
    Lot szykuje swój BL w strefie NS.
    Kultowe plakaty już czekają na powieszenie

  15. #555
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Kiedy otwarcie? Wyrobią się do początku grudnia?

  16. #556

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    To nie do mnie pytanie - ale grudzień to na "moje oko" realny termin...
    Z tego co wczoraj widziałem to lokal jest już "obrandowany" ale w środku jeszcze pusto.

  17. #557
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Zdjęcia z BUD
    terefere, frik, kondziu and 3 others like this.

  18. #558
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cd.
    terefere, konrad777, Ztof and 1 others like this.

  19. #559

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Będę za miesiąc, może zdążą???

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    pitterek and pasazernagape like this.

  20. #560
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Cd.
    Tzw. 100 lat planowania. Monitory zakryte, rura podtrzymująca górny panel jest w połowie stanowiska i do tego te blaty. Brakuje tylko plastikowej skrzynki z bezpiecznikami na pół metra przed stanowiskiem i fontanny podposadzkowej, w którą wjechał dostawczak.

Strona 28 z 34 PierwszyPierwszy ... 18 26 27 28 29 30 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •