Dlaczego LOt BUD ICN ma taki dziwny numer lotu. LO 2001/2002.
BUD-LCY to 2201/2/3/4 więc pewnie taki będzie układ numerów z „hubu” w BUD.
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Wypowiedź Milczarskiego z linku:
WAW w 2015r. obsłużyło w sumie 11,2m pasażerów, z czego 1,17m na lotach krajowych (tylko LOT). LOT w 2015r. przewiózł w sumie 4,3m pasażerów (najsłabszy wynik od 2010r.), ktoś może wyciągnąć ile połączeń z WAW miał LOT w 2015?Chcemy, by w 2025 roku hub ten był mniej więcej tak duży, jak hub warszawski w 2015 roku. To, co budujemy w Budapeszcie, tam zostanie; niezależnie od tego CPK ma stać się największym hubem Europy Środkowo-Wschodniej.
A co idzie merytorycznie skomentować w zamiarze budowy 2go hubu w innym kraju przez firmę uratowaną przez polskich podatników? Jedyny plus dla Pana Prezesa, to jego szczerość. Otwarcie potwierdził to, co było oczywiste dla obserwatorów. Oczekujesz merytoryki (ew. merytokracji!), to skomentuj... z Zurychu. Autochtonów to bawi.
Piotr
https://www.exyuaviation.com/2019/10...enian.html?m=1
W artykule wzmianka o LOT i planach w Budapeszcie i plotka, ze LOT zglosil sie do pilotow Adrii z oferta pracy.
Taka sobie ciekawostka
Myślałem, że będę pierwszy z relacją BUD-ICN, no ale i tak pewnie uda się coś więcej pokazać.
Relacja już "in progress", na razie troche fotek z Budapesztu jest, dziś jeszcze pobyt w mieście, a jutro lecę. Jak napiszę raport z przelotu, to go tutaj podlinkuję
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wiadomo, co się stało z połączeniem BUD-OTP? Miało już wystartować we wrześniu jakoś?
Jak Austriak narzeka na brak polskiego piwa, to trzeba słuchać.
Piotr
tutaj macie raport z saloniku LOTu w BUD, pewnie jutro będzie też z przelotu BUD-ICN
LIVE: SINGAPUR i TAJPEI, a potem KOREA i Szalony Pies ;)
Słodycze są z PL, jest wspomniana śliwka z Nałęczowa, jest ciasteczko od Tago, w innym wątku toczy się dyskusja o drożdżówkach, ale polskie piwo to nawet mi się nie śni, a jak zobaczę na pokładzie krafty to obiecuję nie latać żadną inną linią niźli tylko LOT`em, choćbym miał nadkładać drogi i pieniędzy
Dla Twojej informacji dodam, że jedna z polskich linii lotniczych interesowała się w czerwcu tego roku jednym z takich kraftów (pojemności 0,33 l) z Mazurskiego Browaru w Ełku. Nadmienie jeszcze, że był to "KRAFT ROKU - 2017". Niestety nie znam końcowych decyzji tej linii*.
P.s. @egon.olsen - Krzysiu jak to Wy wysyłaliście zapytanie, to dodam, że warty uwagi jest ten browar - jednym słowem zacny.
* - ze wzgledów biznesowych, nie zdradzono mi co to za linia lotnicza.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
LOT powinien bardziej skupiać się na ofercie 'polskiej' na pokładach. Nie wiem czemu ale w Polsce nadal jest taka mentalność że to co zagraniczne to lepsze. Jest to bardzo błędne podejście, właśnie to co polskie to jest dobre. 'Obcy' barczo chwalą polską kuchnie, słodycze, piwa ... polski przewoźnik powinien oferować bogatszą ofertę polski produktów
Nie mówię że kuchnia azjatycka, hinduska czy 'zachodnia' nie powinna być w ofercie; uważam że LOT oferuje solidny produkt i miałem okazję go przetestować w klasie Business na trasie YYZ-WAW-YYZ / WAW-SIN oraz w ekonomii na trasie YYZ-WAW-YYZ i trzeba przyznać że jest dobry
Polska śliwka, wiśniówka i Żywiec nie wystarczy, trzeba bardziej promować polskie produkty bo obcokrajowcy je lubią!
Zakładki