Aktualnie 4 rotacje dziennie ale w związku z oficjalnym potwierdzeniem bezpośrednich resjów BUD-JFK/ORD powinno się wkrótce zacząć coś dziać wokół rozkładu WAW-BUD, sam prezes podobno wspomniał dzisiaj na konferencji w BUD o planowanych 6 rotacjach dziennie więc warto obserwować ewolucję rozkładu na tej trasie.
Zakładam, że mimo bezpośrednich rejsów z WAW, celem będzie dogodne skomunikowanie tych nowych atlatyków z Warszawą a to ze względu na godziny, rotacje, itp. wcale nie będzie proste. W obecnym rozkładzie dostajemy WAW-BUD-JFK/ORD z przesiadką 3:25/3:05 i z powrotem 3:50/3:55, a poranny LO534 zawija się z BUD ledwie 0:15/0:10 (auć!) po lądowaniu JFK/ORD i coś z tym trzeba będzie zrobić nie tracąc jednocześnie transferów w WAW na demoludy, twardy orzech do zgrzienia...
Strzelam też w ciemno, że dojdzie także do
próby zamknięcia tego trójkąta przez bezpośrednie TLL-BUD by Nordica i może tutaj jakoś się to wszystko pożeni z zamianą samolotu w BUD (tak jak obecnie w VNO), ale i to wcale niekoniecznie się będzie chciało spinać
Zakładki