Strona 1 z 12 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 223
Like Tree201Likes

Wątek: BUD by LO - informacje

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie BUD by LO - informacje


    Polecamy

    Aktualnie 4 rotacje dziennie ale w związku z oficjalnym potwierdzeniem bezpośrednich resjów BUD-JFK/ORD powinno się wkrótce zacząć coś dziać wokół rozkładu WAW-BUD, sam prezes podobno wspomniał dzisiaj na konferencji w BUD o planowanych 6 rotacjach dziennie więc warto obserwować ewolucję rozkładu na tej trasie.

    Zakładam, że mimo bezpośrednich rejsów z WAW, celem będzie dogodne skomunikowanie tych nowych atlatyków z Warszawą a to ze względu na godziny, rotacje, itp. wcale nie będzie proste. W obecnym rozkładzie dostajemy WAW-BUD-JFK/ORD z przesiadką 3:25/3:05 i z powrotem 3:50/3:55, a poranny LO534 zawija się z BUD ledwie 0:15/0:10 (auć!) po lądowaniu JFK/ORD i coś z tym trzeba będzie zrobić nie tracąc jednocześnie transferów w WAW na demoludy, twardy orzech do zgrzienia...

    Strzelam też w ciemno, że dojdzie także do próby zamknięcia tego trójkąta przez bezpośrednie TLL-BUD by Nordica i może tutaj jakoś się to wszystko pożeni z zamianą samolotu w BUD (tak jak obecnie w VNO), ale i to wcale niekoniecznie się będzie chciało spinać

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Aktualnie 4 rotacje dziennie ale w związku z oficjalnym potwierdzeniem bezpośrednich resjów BUD-JFK/ORD powinno się wkrótce zacząć coś dziać wokół rozkładu WAW-BUD, sam prezes podobno wspomniał dzisiaj na konferencji w BUD o planowanych 6 rotacjach dziennie więc warto obserwować ewolucję rozkładu na tej trasie.

    Zakładam, że mimo bezpośrednich rejsów z WAW, celem będzie dogodne skomunikowanie tych nowych atlatyków z Warszawą a to ze względu na godziny, rotacje, itp. wcale nie będzie proste. W obecnym rozkładzie dostajemy WAW-BUD-JFK/ORD z przesiadką 3:25/3:05 i z powrotem 3:50/3:55, a poranny LO534 zawija się z BUD ledwie 0:15/0:10 (auć!) po lądowaniu JFK/ORD i coś z tym trzeba będzie zrobić nie tracąc jednocześnie transferów w WAW na demoludy, twardy orzech do zgrzienia...

    Strzelam też w ciemno, że dojdzie także do próby zamknięcia tego trójkąta przez bezpośrednie TLL-BUD by Nordica i może tutaj jakoś się to wszystko pożeni z zamianą samolotu w BUD (tak jak obecnie w VNO), ale i to wcale niekoniecznie się będzie chciało spinać
    "Trzeba <<zutylizować>> E170", może do WAW i TLL dołączy KRK, na zasadzie krajówki jako podsyłu (jak dla KRK-GDN) i potem rotacja dla atlantyków. Byłoby to w miarę logiczne (gdyby za TATLem z BUD szła Węgierska kasa) ale wtedy troszkę się komplikuje idea bazy i HUBu w Warszawie.

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Te 6 rotacji nie bedzie czasem 4+ 2 Noedica?

    Sent from my LG-M200 using Tapatalk

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Te 6 rotacji nie bedzie czasem 4+ 2 Noedica?

    Sent from my LG-M200 using Tapatalk
    A jakieś źródło na to wskazuje?

  5. #5

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Dzisiejszy LO 537/538 na SP-LLG a to dlatego, że zabrał pasażerów porannego LO 533, który z powodu mgły w BUD pokrążył dwie godziny w holdingu i div Rzeszów, skąd wrócił do Warszawy.

    Najwyraźniej DH4 i ich piloci nie mają papierów na lądowania CAT III. W tym samym czasie inne loty, LH, LX, AF, także DH4 OS wylądowały. LO 533 w holdingu w towarzystwie ATRów CSA i Tarom.

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Dzisiejszy LO 537/538 na SP-LLG a to dlatego, że zabrał pasażerów porannego LO 533, który z powodu mgły w BUD pokrążył dwie godziny w holdingu i div Rzeszów, skąd wrócił do Warszawy.

    Najwyraźniej DH4 i ich piloci nie mają papierów na lądowania CAT III. W tym samym czasie inne loty, LH, LX, AF, także DH4 OS wylądowały. LO 533 w holdingu w towarzystwie ATRów CSA i Tarom.
    A może DHC8D nie może więcej niż CAT2...

  8. #8

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jackal Zobacz posta
    A może DHC8D nie może więcej niż CAT2...
    Może to co linia sobie zażyczy i za co zapłaci. Q400 Austrian wylądował tak jak i Airbusy LH i AF, B737 KLM i nawet turecki czarter.

  9. #9

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Może to co linia sobie zażyczy i za co zapłaci. Q400 Austrian wylądował tak jak i Airbusy LH i AF, B737 KLM i nawet turecki czarter.
    Piszesz ze piloci nie mają papierów, a teraz ze linia nie zapłaciła za obecność HUDa.

    Zdecyduj się czepiasz się pilotów czy firmy która zamówiła samolot.

  10. #10

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jackal Zobacz posta
    Piszesz ze piloci nie mają papierów, a teraz ze linia nie zapłaciła za obecność HUDa.

    Zdecyduj się czepiasz się pilotów czy firmy która zamówiła samolot.
    W ogóle się nie czepiam tylko komentuję fakt. A to że piloci nie mają papierów wynika z tego, że linia podjęła decyzję, Q400 ma być bez CATIII więc i pilotów Q nie będziemy szkolić na III.

  11. #11
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    W ogóle się nie czepiam tylko komentuję fakt. A to że piloci nie mają papierów wynika z tego, że linia podjęła decyzję, Q400 ma być bez CATIII więc i pilotów Q nie będziemy szkolić na III.
    Q400 LOT mają CATII tylko. Jakiekolwiek uprawiania piloci by nie mieli chińską zupa.

    Sent from my SM-G903F using Tapatalk
    Pitterek

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Bardzo fajny artykuł o podziale, nowych połączeniach ( w tym LOTu ) w BUD :

    https://www.bud.hu/en/business_and_p...t_airport.html

  13. #13
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    https://www.fly4free.pl/lot-nowa-trasa-z-budapesztu/

    "Jak udało nam się ustalić, nie będzie to kolejna daleka trasa, ale połączenie do któregoś z krajów regionu, mające na celu dowożenie pasażerów do Budapesztu na połączenia LOT do USA."

    Wiadomo, że f4f to portal trochę clickbaitowy, ale...
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    podobno jest tai plan, aby zasilać te rejsy dolotami z okolic...więc pewnie to prawda

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Allesandra Zobacz posta
    podobno jest tai plan, aby zasilać te rejsy dolotami z okolic...więc pewnie to prawda
    Jeśli Projekt by wypalił, to może lepiej by było powołać tam Linie córkę z Niewielką flotą, wtedy LOT mógłby się skupiska na rozwoju we własnej kraju

  16. #16

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Jeśli Projekt by wypalił, to może lepiej by było powołać tam Linie córkę z Niewielką flotą, wtedy LOT mógłby się skupiska na rozwoju we własnej kraju
    Lotowi brakuje kapitału na zamierzony szybki rozwój floty we własnym kraju, już nie mówiąc o BUD .... Na linię córkę też trzeba wyłożyć pieniądze, nie ma nic za darmo. Nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby w ślad za tym przyszedł dodatkowy kapitał inwestycyjny, ale skoro mowa o PGL, to może niech Węgry dołączą na wzór SAS ??
    Not Real likes this.

  17. #17
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Lotowi brakuje kapitału na zamierzony szybki rozwój floty we własnym kraju, już nie mówiąc o BUD .... Na linię córkę też trzeba wyłożyć pieniądze, nie ma nic za darmo. Nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby w ślad za tym przyszedł dodatkowy kapitał inwestycyjny, ale skoro mowa o PGL, to może niech Węgry dołączą na wzór SAS ??
    To kto personalnie będzie robił za Wallenberga i jak będzie rozłożone 50% kapitału publicznego?

    Piotr
    Stoarn likes this.

  18. #18
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    przylatujący 787, nocujące 1-2 embraery

  19. #19

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    przylatujący 787, nocujące 1-2 embraery
    No to mamy hub.
    stefann likes this.

  20. #20

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Coraz co czytam niektóre wypowiedzi i pomysły to tym bardzie jestem przekonany że unijne ograniczenia to najlepsze co mogło się przytrafić LO.
    aaben, PeK, Symbian and 7 others like this.

Strona 1 z 12 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •