Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 38
Like Tree18Likes

Wątek: Leasing B772 od Privilege Style

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie Leasing B772 od Privilege Style


    Polecamy

    Od września Boeing 777-200 zacznie wykonywać niektóre loty długodystansowe PLL LOT.
    ACMI - załoga Privilege Style + service CC z LOT
    Martinshmit, sven, adamsc and 7 others like this.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sebek Peterson Zobacz posta
    Od września Boeing 777-200 zacznie wykonywać niektóre loty długodystansowe PLL LOT.
    ACMI - załoga Privilege Style + service CC z LOT
    Odydwie maszyn na jaki okres? czas przeglądów Po sezonie czy dłużej? źródło?

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

  4. #4
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Tylko Boeing 777-200ER reg. EC-MIA - siedzenia: C - 28, Y - 271, Razem - 299.
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  5. #5

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Pozwolę sobie zauważyć, że będzie w dwójnasób nowością: Silniki PW - chyba pierwszy, poza prototypem, przylot kos z tym napędem.

  6. #6
    Awatar marudny_stefan

    Dołączył
    Jul 2016
    Mieszka w
    52°04'34.6"N 20°36'46.8"E

    Domyślnie

    nie żebym się czepiał, bo fajnie patrzy się na rozwój Lot`u, ale po co im kolejne WB, skoro rzadko kiedy widać wszystkie 787 na rotacji w tym samym czasie ? no chyba, że coś otwierają, co mi umknęło, wtedy przepraszam

  7. #7
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marudny_stefan Zobacz posta
    nie żebym się czepiał, bo fajnie patrzy się na rozwój Lot`u, ale po co im kolejne WB, skoro rzadko kiedy widać wszystkie 787 na rotacji w tym samym czasie ? no chyba, że coś otwierają, co mi umknęło, wtedy przepraszam
    Pewnie ma to związek z maintenance lub 'praniem' jednego (kilku) z naszych Drimków, jak mniemam.

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    retrofit kiedys trzeba zrobić?
    a moze to tylko C check?

    tapnięte z paczkomatu

  9. #9
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    AFAIK na 787 nie ma stricte c check jak na 'konwencjonalnych' maszynach

  10. #10
    Awatar Jarek83

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    New York

    Domyślnie

    Oczywiscie musieli go dac na trase JFK - WAW , nie wiem czemu zawsze na tej trasie daje sie najgorsze samoloty , lata temu glownie latal LPE (error ) puzniej jak wchodzily 787 to lataly one ale oczywiscie nie do JFK bo lepiej trzeba bylo dac wtedy 767 Euro Atlantic (Rok 2013) ktory byl gorszy od LPE a teraz to "cudo".....zdjecia nie wgladaja obiecujaco bede mial okazje leciec tym 777 :/
    Apropo 787 przydalo by sie odswiezenie kabiny w Premium Economy.

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Na pudelku pisza ze ma latac do 25 pazdziernika w zwiazku z przegladem silnikow 1 samolotu

    tapnięte z paczkomatu

  12. #12

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Długi ten przegląd silników. Aż dwa miesiące? Tyle to chyba trwa złożenie całej jednostki?!

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Del

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    EC-MIA w drodze do WAW ? Nr lotu PVG625P.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Jednak nie, siada w Italii ...

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    ej ej bez podniety - podstawowa rada przejrzeć forum czy ktoś więcej nie wie o przylocie maszyny i nie napisał w innym temacie
    -----------------
    -----------------
    -----------------
    parę minut grzebania na forum no i wszystko jasne - jutro po północy /dla tych zadokładnych pojutrze/

    EPWA/WAW Podmianki, ciekawostki, przekierowania 2017

  17. #17
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Żeby być bardziej dokładnym to to jest ~2 nocy jutro czyli ta noc teraz.

  18. #18

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Leci.

    Samolot po Asianie, podana wyżej przez skorzewskiego konfiguracja miejsc sugeruje taki układ siedzeń, w tym układ 2-3-2 w biznesie.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Żeby być bardziej dokładnym to to jest ~2 nocy jutro czyli ta noc teraz.
    Masz rację moja pomyłka ....

  20. #20

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie


    Polecamy

    Zawsze myślałem, ze przewoźnik ma więcej silników niż wynika to z liczby samolotów pomnożonych przez liczbę silników na samolot i przeglądy wyglądają tak, ze wymienia się silniki, zdjęte są kierowane na przegląd, a po przeglądzie do innego samolotu i tak w kółko. Np. 5 samolotów i 11-12 silników.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •